Wie is de Mol? 2020

Aha!

Zou voor de groepsdynamiek ook echt ultiem raar zijn als ze gewoon letterlijk de ER cast 1 op 1 overnemen. Vreemd programma krijg je dan. :stuck_out_tongue:

1 like

Superleuke deelnemers! Volgens mij is Rick Paul van Mulligen heel grappig.
Ik vond vorig jaar de groep niet zo leuk samen, niet echt een sterk groepsgevoel zoals andere jaren wel was. Als ik deze lijst zo zie denk ik dat deze groep wel meer ‘potentie’ heeft zo’n goed groepsgevoel te krijgen.

Oh en hilarisch dat Robèrt van Beckhoven (Heel Holland Bakt) meedoet, ben heel benieuwd naar hoe hij verder is haha.

1 like

Hahaha ja dat zou heel raar zijn inderdaad!

Mensen zeggen over vijf dat het ook Abbey Hoes kan zijn.

2 likes

Oh hij! Wat leuk!

Ik vind nr 4 eigenlijk wel op Jeroen Pauw lijken :sweat_smile: Maar dat zal wel niet. Er wordt ook gezegd dat Stefan Stasse (van radio 2) meedoet, maar moet zeggen dat ik die niet kan herkennen erin…

Ik lees nu dat gezegd wordt dat nr 2 Tim den Besten is

Dat hoop ik echt niet, vond hem zo irritant bij ranking the stars.

Ahh Robèrt! Vind het altijd zo’n lieve man :heart:.

1 like

Zou het inderdaad best slimme marketing vinden om even het gespeculeer aan te wakkeren

1 like

Hmm toen Jinek met verlof ging, kwam er tijdelijk nog een andere presentatrice. Pauw had misschien iets eerder kunnen beginnen als hij niet naar Colombia ging in die tijd?

Hier dacht ik ook aan (na wat googlen kwam ik eindelijk op zijn naam)

En @Briseis Jawel, Jan van vorig jaar heeft ook meegedaan aan ER. Ik heb alleen over WidM-casting gelezen en gezien (in interviews) dat ze liever de ‘voor de hand liggende’ gezichten vermijden, dus mensen die in ieder programma te zien zijn, en dat ze ook casten op mensen waarvan ze denken dat ze goede vibes met elkaar hebben. Dus als iemand net heeft meegedaan aan ER zie ik die niet zo snel in WidM verschijnen, maar het kan gebeuren.

Edit: ik ken trouwens praktisch niemand, maar dat vind ik niet erg. Heb er echt weer zin in!

1 like

DrfTXCzX0AAJK1L

Bron: https://mobile.twitter.com/Pieterboytje/status/1060548661908852737?s=08

6 likes
1 like

Yesssss ik heb er zin in! Vet tof dat Nikkie ook meedoet.

Ik denk dat Evi echt een goede mol zou kunnen zijn

Oeh Evi en Nikkie super leuk!

Ik vind vooral Merel Westrik echt heel leuk!

Aaah nu al zoveel zin in! Super leuk dat Nikkie mee doet!