Wie is de Mol? 2020

Ik gok 15 minuten :grimacing:

2 likes

Haha wéér geen geld sukkkels

Vind Sinan geen leuke kandidaat eigenlijk, beetje narrig en hij schuift de schuld altijd af op de anderen…

14 likes

Graag Sinan naar huis bedankt

1 like

Jaaa vind ik ook! Vind hem ook echt niet sympathiek.

1 like

Dat dus, ik hoop dat hij gewoon snel naar huis gaat. Doet echt 0 moeite.

2 likes

Ja echt zo frustrerend. Want je weet gewoon dat ookal zou alles op zijn manier gaan het geen hol zou uitmaken.

Famous last words van Sara?

Die vragen zijn trouwens ook echt moeilijk toch. Moet je ook echt tijdens de opdrachten opletten wie wanneer en wat er gebeurt

2 likes

Nee want bij die laser-opdracht kreeg hij de leiding en ging het ook totaal niet goed…

1 like

Kunnen we korte mouwen overhemden uit de wereld bannen pls

20 likes

Hahaha zo eens

1 like

Hahaha ja het lijkt echt een beetje het uniform te zijn van de Nederlandse man van middelbare leeftijd. Moeten ze mee ophouden!

2 likes

Jaaa, maar daarom sluiten zoveel mensen bondjes. Want dan hoef je op minder plekken tegelijkertijd te zijn. Moet je het alsnog allemaal maar onthouden hoor, zou bij mij sowieso mis gaan

1 like

Voor iedereen die fan is van Niels, 1 van mijn vrienden heeft huisgenoot die echt qua karakter en energie heel erg erop lijkt. Iedere keer als ik hem zie moet ik denken aan Niels. Die huisgenoot is nog single trouwens :wink:

6 likes

En qua uiterlijk? Haha

Hey jouw stad is dicht bij de mijne. Ik kom langs

Ik vind Rick Paul steeds leuker worden, hoop niet dat hij naar huis gaat

Huh zegt hij nu dat hij een joker heeft gejat?

5 likes

Joker niet meer heeft? Evelien legde hem toch net neer?

Hahaha! Mijn vriend lijkt gelukkig als twee druppels water op hem qua uiterlijk dus ik prijs mezelf al een zeer gelukkig vrouw