Bedankt! Hieronder een foto met mogelijk nu al een aanwijzing naar de mol.
https://www.wieisdemol.com/forum/2019/?action=dlattach;topic=67150.0;attach=136699;image
https://www.wieisdemol.com/forum/2019/?action=dlattach;topic=67150.0;attach=136699;image
Ah ik had dit ook niet willen weten van Nikkie . Dacht dat dit topic nog wel veilig zou zijn totdat het echt begonnen was. Vanavond niet perongeluk aan klikken want ik kan morgen of maandag pas kijken
Zin in! Ik vond het vorig jaar super, dus ik hoop dat het dit seizoen ook zo goed wordt. De afleveringen zullen ook wel online te zien zijn, denk ik?
Bedankt maar misschien nu nog even de titel van je spoiler aanpassen haha
@Pepernoot thanks voor het aanpassen!
Ja normaal wel (was vorige jaren toch altijd zo)
Dat is ook pas als je de app echt opent! Als de aflevering afgelopen is krijg je wel een psuhmelding met iets van āKijk snel hoe het met je punten is gegaanā ofzo, maar dat is spoilervrij.
Nee je krijgt niks te zien. Pas als je de app opent krijg je een groen of rood scherm.
Ik keek vorig jaar ook amper live
Nee dit weet ik niet precies. Weet wel nog dat het vorig jaar later begon zodat ze niet alle 2 tegelijk op tv kwamen!
Volgens mij was dat vorig jaar eind maart!
Ja, 25 maart was de eerste aflevering. Volgens mij is er voor dit jaar nog niet bekend wanneer het terug begint (alleen dat het in Vietnam is opgenomen).
We zitten al met 35 in de poule, leuk jongens! zin in vanavond
Hoe laat begint het vanavond? Kan ik het misschien nog even zien voor ik naar een feestje ga haha
Het begint om 20.30uur!
Even off topic, ben ik de enige die Evi zo schattig vind? Elke keer als ik haar zie is het van binnen: āahhhh, cuteā
Ze doet me altijd heel erg denken aan een babysit die ik vroeger had, haha. Het lijkt me wel heel leuk als zij de mol is.
Zin in!
Zet iedereen voor de aflevering de punten al in?! Ik doe dat altijd pas tijdens de afleveringš®
Ik bedenk me nu dat ze Vlaams is (toch?), is het dan niet gek dat ze met de NLāse versie meedoet?
Dat kan toch niet? Zodra de afl start is de stemronde toch gesloten?
ze is vrij veel op de nl tv, geen idee of ze ook veel te zien is op de Belgische tv?
slightly off topic, vorig jaar was er ook een Belg de mol⦠(ik ga alvast in een tunnel zitten)