Ik vind het eerder Wie Is NIET De Mol dit jaar
Ik heb een domme hint: ik zag in het voorstukje van widm een joker liggen met het woord “boo” erop. Kort daarna heeft Nielson een shirt aan met “boo” erop.
Toeval??? Hahaha. Ik verdenk Niels niet eigenlijk.
Ik vond dat er in deze aflevering veel honden in beeld kwamen. Wie gaf er bij een van de eerste opdrachten ook al weer aan honden te hebben?
Nikkie sowieso. En nog iemand geloof ik.
Dan hoop ik dat ze doorhebben dat het is ontdekt en nu nog snel de naam van die opdracht wijzigen hahaha
Niels: “Is de rest allemaal gegaan? Zijn het van die superhelden?”
Sinan: “ik begrijp ook als ze boos zijn, maar ik dacht; dit ga ik gewoon niet doen”
Ofwel: ik heb dr geen sinan…
Ja dit is ook mijn ergernis. Gun iemand anders die het wél leuk vindt dan lekker die plek.
Trouwens, het viel mij in de afgelopen aflevering op dat er steeds van die tussenshots waren van de omgeving met enorm veel vogels. Alleen maar vogels steeds. Vogels --> Merel?
hahahaha
Oh wat ben ik blij met dit forum. Ik was gewoon helemaal vergeten dat WIDM vanavond was?? Zat helemaal te denken wat ik zou gaan kijken. Maar, vriend is aan het werk, baby slaapt, had net eten gekookt, perfect!
Ik ga voor het eerst ‘live’ kijken, ben er helemaal klaar voor.
Zijn we weer!
Zin in! Heb mijn punten op Niels en Rick Paul ingezet.
Op wie hebben jullie je punten?
- Rick Paul
- Sarah
- Sinan
- Merel
- Jamie
- Niels
0 stemmers
En wie gaat er vandaag naar huis?
-
- Rick Paul
-
- Sarah
-
- Sinan
-
- Merel
-
- Jamie
-
- Niels
0 stemmers
*sorry even veranderd, wil graag zien wie wat heeft gestemd!
Waarom. Praat. Jaimy. Zo. Staccato.
Hoop echt dat er vanavond 2 mensen naar huis moeten!
Ik heb afgelopen week een film gezien waar Sarah in speelde en nu ben ik nog minder fan
Hahaha met dat proosten ook, iedereen opstaan en sinan blijft zitten
Dit ziet er wel Expeditie Robinsonesque uit, alleen Sinan past niet in het plaatje
Vind het wel een beetje een saaie opdracht haha