Ik vind hem zooo ongemakkelijk ook. En hij kijkt altijd zo dommig als iemand iets zegt wat ie niet verwacht of hem tegenspreekt ofzo.
Ik vind Sergio dus wel een leuke en warme man, maar ik ben zwaar in de minderheid geloof ik haha.
Ik vind hem zooo ongemakkelijk ook. En hij kijkt altijd zo dommig als iemand iets zegt wat ie niet verwacht of hem tegenspreekt ofzo.
Ik vind Sergio dus wel een leuke en warme man, maar ik ben zwaar in de minderheid geloof ik haha.
echt he, net een papegaai nu je het zo zegt. of een eerste probeersel om een barman-robot te maken.
Arjen Lubach. Wat is hij overrated.
Matthijs van Nieuwkerk
Wendy van Dijk
Anna Nooshin
Al die Lamaâs of ex Lamaâs.
Heb ik het ook helemaal mee gehad
Love de passievolle agressie in dit topic!
Eens met iedereen hierboven genoemd, behalve Beau
Wie ik nog mis: Ilse DeLange met haar zeikstem en dat accent alsof ze nooit op de verharde weg komt. Beetje categorie Wendy van Dijk: âhihihi wat ben ik toch een lieve spontane meit, en zo gewoon gebleven!â en ondertussen zijn het de ergste bitches van allemaal
Maar ik heb ook gehoord dat victor alles wat die moet zeggen door zijn oortje te horen krijgt. Daar word je ook niet slimmer van
Jaap jongbloed
En die presentatrice van radar hupperdepup herrzberger ofzo
Heel dwdd
Alle lamaâs
Ellie lust
Alle âbnâersâ van boxingstars
Margriet vd linden
Die pipo die de didelick van humberto tan was
Airen
Ik weet niet hoe ze heet, maar die vrouw in de Oral B reclame met haar âjawelâ. Als ik dat hoor is mijn dag verpest.
Wauw shit ben het eens met bijna alle namen die genoemd zijn. Blijft er nog wel iets over?!?
Nog 1 toevoeging: Frits Wester. Want die kopâŠ
Mooi, probleem opgelost!Cursieve tekst
Tooske Ragas
Is het leuk om ook een topic te maken met mensen die juist wel op de tv moeten blijven (of vaker op tv moeten zijn)? Ben wel benieuwd
Oke niet echt een persoon maar toch ook weer wel: Die reclame van de Lidl met Beau is echt niet te doen. Volgens mij is het grappig bedoeld maar nee. Hadden ze beter de âHeb ik bij de Lidl gekochtâ-meneer kunnen inschakelen. (Ken je dat niet?) Dan kocht ik de hele Lidl leeg hoor.
Dooske?
Martijn Krabbe, Wendy van Dijk, Mathijs van Nieuwkerk, Patty Brard (die mag nog alleen vier handen op een buik doen en dan liefste met types ala Romana)
Jensen met zijn dikke plofkop. Denkt dat ie heel grappig is maar in feite is het een zielig mannetje dat aandachtsgeil is.
Ik keek vanochtend die rots van Johnny de Mol terug en ik heb eigenlijk een hekel aan iedereen in die hele zaal. Maar ik moest toch wel lachen om Tatum die Tooske âTweety op speedâ noemde Het is ZO waar. Kan het niet meer ontzien nu.
Waar heb je hem teruggekeken?