Comedy Central op tv gewoon. Ik zie dat autocorrect er de rots van Johnny van heeft gemaakt hahaha
Zie net dat hij straks nog eens komt. Bedankt! En rots had ik niet eens gezien haha
Ik vind die blik die hij geeft als hij in de camera kijkt ZO ENG!!!
De hel cast van Utopia, plus programma moeten ook van de tv af. Per direct.
Ze zijn gelukkig niet vaak op tv
Peter Jan Rens
Rachel Hazes, lijkt me echt een achterbaks takkewijf.
Het gespikkelde koperdraad???
Wij zeggen altijd, zeer toepasselijk nu:
Het is niet het helderste lampje aan de Kerstboom!
Haha ik googlede net en vond niks, maar ik dacht echt dat het een gangbare uitdrukking was? Ik zie nu dat gespikkeld koperdraad niet eens bestaat. Misschien ben ik zelf ook niet de uitvinder van het gespikkeld koperdraad dan.
Je bent je tijd ver vooruit!
Ik ken hem als âdie heeft het zwarte garen niet uitgevondenâ, maar weet ook niet hoe gangbaar dat is.
Geraldine Kemper, ik vond haar eerst echt leuk en verfrissend maar nu komt dat hele nonchalante, ânuchtereâ, de domme opmerkingen en het giebelen als een geit echt mân strot uit. Verder kan ik Ellie Lust niet aan. Ik moet gewoon wegzappen vanwege de plaatsvervangende schaamte.
Ja, alsof hij wil zeggen:âIk ga jouw gezicht even bewerken met mijn 89-delige Wilkens besteksetâ
Ja dat, of hele ranzige rare seksdingen hahaha
Yvon Jaspers. Vind haar gewoon irritant
Ik vond Beau van Erven Dorens eerder nooit iets bij die Quiz shows maar sinds hij het Rotterdam Project presenteerde vind ik hem eigenlijk superleuk. Dus je mag blijven Beau.
Rick brandsteder, gatver wat een vreselijke vent. Het âpresenterenâ van RTL boulevard is gewoon oplezen en de grapjes die hij maakt zijn niet grappig, zelfs ongepast.
De â grapâ over pete en zn tweet (dat hij t leven niet meer zag zitten) was ongepast. Rick zei dat t miss wel een winterdipje kon zijn.
Nee Beau kan niets fout doen!!
Het is ook meer de reclame hoor. Gewoon zooooo flauw
Tim Hofman. Met stipt op 1.
Mag ik ook iemand noemen die van de radio af moet? Die Fien Vermeulen, van Q Music zit zó in mijn irritatiezone. Zet de radio vaak af als zij het nieuws gaat voorlezen. Letterlijk voorlezen, want er zit altijd minstens een fout in en één zin die ze compleet verkeerd vertelt (waarschijnlijk omdat ze zelf nog geen idee heeft wat ze gaat zeggen).
Laatst sprak ze Yosemite (national park) ook uit als âjoosuhmietuhâ⊠Engelse namen zijn sowieso niet haar sterke kant. Van mij ook niet, maar zoek dan vooraf even op hoe je iets uitspreekt of waarover iets gaat want je merkt echt aan alles dat ze geen clue heeft.
Hij komt sowieso amper op tv, maar zoiets als Je Zal Het Maar Hebben doet âie wel héél erg goed.