Wie moet er van de TV af

@Rebeccabloomwood Manuel broekman! Gewoon dat hele clubje

Oh en Carlo & Irene bah bah bah. Mensen die hen grappig vinden wil ik niet in mijn leven.

7 likes

O bah en die Geza ja :nauseated_face:

Eva Simons mag van mij ook weg (ik kijk al nooit meer talentenshows maar door al die mensen zéker niet).

4 likes

Oh en wat denken we van EMILE RATELBAND

Nu ben ik wel ff klaar haha

32 likes

Chantal Janzen en Wendy van dijk.

8 likes

Gerard joling
Gordon
Emile ratelband

3 likes

WENDY VAN DIJK :rage::face_with_symbols_over_mouth::rage::face_with_symbols_over_mouth::rage::face_with_symbols_over_mouth::rage::face_with_symbols_over_mouth::rage::face_with_symbols_over_mouth::rage::face_with_symbols_over_mouth::rage::face_with_symbols_over_mouth::rage::exploding_head::rage::exploding_head::rage::face_with_symbols_over_mouth::angry::face_with_symbols_over_mouth::angry::face_with_symbols_over_mouth::rage::rage:

24 likes

Hahahha jaaa ik krijg zo de kriebels van hem
En niet van die lekkere

3 likes

Mn lijst wie mag blijven is eigenlijk korter

Wie mag blijven:

Iedereen van Omroep Max sowieso love hun allemaal

Wie moet weg:

Iedereen verder

29 likes

Ik ben nog in dubio over Sybrand hoor :face_with_monocle:

4 likes

Bij de commerciële kan het me eigenlijk geen reet boeien, kijk toch niet naar die troep en lekker belangrijk wat daar te zien is. Meeste mensen daar zijn kut. Ben blij dat Rupsje nooit genoeg-John de Mol die verschrikkelijke Jan Versteegh heeft gekocht voor dat zielige SBS6-programma. Niet om aan te gluren die gast. Verder zijn al die andere nieuwe BNNVARA-telgen afschuwelijk slecht en gemaakt (zoals Emma Wortelboer). En Yvon Jaspers moet weg; of in ieder geval Boer zoekt vrouw. Die barman uit First dates, die heb ik nu ook wel een keer gezien en oh wat vindt iedereen hem geweldig. Nee. Dionne Stax vind ik ook niet sympathiek en ze praat vervelend. Ook begrijp ik de keuze van presentatie Goedemorgen Nederland niet. Tenenkrommend gewoon. Eigenlijk geldt dat ook voor alle andere presentatoren van WNL, op Rick Nieman na. Danny Ghosen vind ik ook niet boeiend om naar te kijken, maar ik ben wel voorstander van journalistieke inhoud op tv.

13 likes

Oja en weg graag:
Maxim Hartman
Ajouad El Miloudi
Suzanne van der Hoeven (van Robs grote tuinverbouwing)
Peter R de Vries

5 likes

Omg dankjewel die Emma is zo verschrikkelijk nep

6 likes

Nicolette Kluijver, ik kan dat mens echt niet uitstaan. Ik ben zelfs gestopt met het kijken van Expeditie Robinson, wat heel lang Ă©Ă©n van mijn favoriete programma’s was omdat ik haar zĂł ontzettend irritant vind.

7 likes

Glennis en Maan, maar die moeten ook van de radio en internet af

20 likes

Kijken jullie nog tv ja?

9 likes

GLENNIS GRACE!!!
Sorry mijn irritatie voor haar zit heel diep

6 likes

Bij dat programma ben ik jaren geleden al afgehaakt toen hij met een echtpaar incl. (schoon)moeder een huis ging zoeken, waarbij hij die laatste steeds ‘moeders’ noemde. ‘Moeders, vertel, wat vinden we ervan?’ Doei Syb.
En steeds dat vette lachje ook.

1 like

Een ICOON die we moeten koesteren

Sybrand in Moldavië met arme bejaarden is Mn fave
“WIE BILT JOE DIS NIEW WHAARM HAUS JOE HEPPIE? LOEK A NIEUWE BED END KOOL VOR DE FAIJER TO KIEP JOE WARM”
bejaarde Moldavische opa kijkt stoĂŻcijns
“Nou mensen je ziet wat een verschil we hebben kunnen maken voor deze arme arme arme arme man YES JOE HEPPIE YES? je ziet gewoon die dankbaarheid op zn gezicht*

10 likes

Die Margriet die ooit de mol was en nu haar eigen talkshow heeft.
Ah ze heet dus blijkbaar Margriet van der linden.

15 likes

Robbert ten Brink

9 likes