Wie moet er van de TV af

:frowning::anguished::open_mouth::astonished:

sdfghjkjhgf

8 likes

Sybrand gooit altijd keihard met deuren zodat de deurklink tegen de muur knalt. En hij spreekt bij heterostellen het liefst uitsluitend de man van de twee aan. Tenzij het over triviale dingetjes gaat natuurlijk, daar zijn de vrouwtjes voor. Zo was er een keer een stel op zoek naar een huis, zegt ie tegen die man zoiets als: o ja, het plafond is laag. Lukt dat wel met jouw lengte?

… terwijl iedereen met ogen kan zien dat zijn vrouw langer is? :thinking:

Het zit me hoog :face_with_symbols_over_mouth:

5 likes

Jesse Klaver
Alexander Pechtold
Sylvana Simons
Piet Paulusma

3 likes

Daphne Deckers, haar talent is gewoon het niet kunnen presenteren in het algemeen.
Die blonde weervrouw van het ontbijtnieuws met aardappel in dr keel.
John Williams, zeiksnor.
Daphne Bunskoek (oid) vind ik ook altijd irritant maar volgens mij is ze juist geliefd.
En natuurlijk Soundos.

7 likes

Misschien kunnen we beter gewoon dat hele televisiegedoe afschaffen. Wie kijkt er uberhaupt nog tv joh.

4 likes

Grappig topic, ook al kijk ik niet zo heel veel tv (wel uitzending gemist, dat is praktisch hetzelfde toch). Ik stem ook voor Chantal Janzen, ook vanwege die zogenaamde grappige schattigheid. Johan Derksen of eigenlijk dat hele vrouwonvriendelijke, homofobische clubje bij dat voetbalprogramma mag wel weg.
Verder zit het programma RTL Boulevard hoog in mijn allergie, dus iedereen die dat presenteert mag eveneens weg.

5 likes

Altijd Jensen en meneer Hartman. Walg van deze mannen.

4 likes

Ik las Johan Derksen maar doe maar heel VI aub. En vervang Rob Kamphues bij F1 voor een leuke dame. (En Tom en Tim Coronel mogen ook weg als ik toch bezig ben)
En Mart Smeets ga weg.

2 likes

Martijn Krabbé
Wendy van Dijk
Chantal Janzen
Sergio van first dates
Jochem van Gelder
Ron Boshart
Nicolette Kluijver
Gordon
Linda de Mol
Fatima de mablablablabla

7 likes

Sowieso iedereen van Voetbal International.

O @Evenveel was me voor haha. Evenals @Charles.

3 likes

Kunnen we bij F1 Olav Mol ook in de kliko gooien? Boem bats zo doe je dat.

5 likes

Eens met bijna elke post hier maar Chantal Jansen zit voornamelijk erg hoog in m’n irritatiezone. Die hele act ook van one of the guys met grappen die zogenaamd “op het randje” zijn en dan vervolgens heel verbaasd en schattig lachen als mensen erop inspelen of zo’n opmerking terug maken

M’n ouders zijn helemaal fan van haar “oh Chantal is zo leuk, zo echt. Echt een topwijf” NEE jongons ze is een actrice en ik kijk hier dwars doorheen

Dit was mijn spreekbeurt gr

Oh en peter r de vries mag ook weg, die is zogenaamd expert in alles

17 likes

Ik wil vooral nooit meer van een BNner horen wat zij vinden van een onderwerp waar ze geen klap verstand van hebben. We kunnen allemaal 5 minuten een Wikipedia pagina lezen. Vertel vooral over je nieuwe programma/film/boek/cd maar laat anders nieuws en actualiteiten en duiding ff aan de grote mensen over.

16 likes

Niet per se iemand, maar mag die reclame van de Lidl verdwijnen please?

5 likes

Oh leuk dit topic, ik heb een hekel aan heel veel mensen haha.

Ronald Molendijk met stip op 1; kan deze man iets anders dan negatief zijn en alles afzeiken?
Paul de Leeuw: gewoon niet grappig
Wendy van Dijk: ze is altijd zo manisch vrolijk?
Kees Tol: verpest mijn favoriete programma VT Wonen, ik wil Victor Brand terug en wel nu!
Bridget Maasland: net een heks
Silvana Simons: irritatiezone

Zo dat lucht op

Edit: aanvulling, zie net dingen staan over Olaf Mol. Maar die presentator gast van de F1, ben even zijn naam kwijt, die mag verdwijnen naar de maan.

4 likes

Iedereen van de commerciele

1 like

Ja Rob Kamphues! Kan echt niks die man

2 likes

Carice van houten wilde ik trouwens ook nog even toevoegen.

2 likes

Ruben Terlou :two_hearts:

1 like

Ja klopt! Ik zag die discussie gisteren pas wat later, dus twijfelde of ik uren later jou nog ging bijvallen.

You are not alone haha.
Ik wilde het vergelijken met de haat op Maan, ze doet of zegt niet specifiek iets wat irritant is, maar toch hebben veel mensen een hekel aan haar.

2 likes