Wijn!

Klinkt goed! Ik heb de appelvariant weleens gedronken in een restaurant en toen opgeslagen omdat ik die zo lekker vond dus dit is veelbelovend

1 like

Ik had de cremant van de appie gehaald en hij was HEERLIJK! En dat heb ik aan iedereen verkondigd aan wie ik het uitdeelde

3 likes

Oh ik wil deze binnenkort ook proeven! Hij zal wel niet zo snel meer in de bonus zijn nu de jaarwisseling achter de rug is… dan maar hopen dat ik snel goed nieuws heb om op te proosten

1 like

Ah wat leuk, die had ik tijdens oud en nieuw. Was inderdaad smakelijk.

Ik bestelde altijd wijn bij de Hema online. Fijne wijnen voor een fijne prijs, maar nu hebben ze het zo aangepast dat je 6 flessen van dezelfde soort moet bestellen. Ik bestelde 12 flessen, 1 of 2 dezelfde. Dan had ik wat variatie. Dat kan dus niet meer.

Hebben jullie tips voor waar ik kan bestellen, per fles of 2? Er is zoveel keuze. (en ja ik kan het in de winkel halen, maar ik vind het zo lekker dat het thuis wordt bezorgd.)

Bij grapedistrict kun je zelf de samenstelling van de doos bepalen. Is niet dezelfde prijs als Hema, maar het kan wel in ieder geval.

2 likes

Ik heb die met appel nu in huis! Ik ben heel benieuwd

2 likes

Ik moest aan jou denken bij deze post

5 likes

Oehhh zeker het proberen waard! Ben benieuwd.

1 like

Ik vind sowieso dat de Hema een aantal lekkere wijnen heeft! Deze kende ik nog niet, ga ik zeker een keer proberen.

1 like

Speciaal voor Pasen in het assortiment vrees ik, super lekker! Uit Marlborough

9 likes

Nieuw Zeelandse sauvignon is echt mn zwakke plek

7 likes

Same :heartbeat:

2 likes

Ik drink graag een wijntje maar ik krijg de kurk er eigenlijk nooit gemakkelijk uit. Of scheef erin of enorm hard moeten trekken etc. Ben eigenlijk niet heel slap ofzo maar het kost me soms zoveel moeite dat ik bijna denk laat maar. Heb nu een kurketrekker met zo’n spiraal en dan een houten deel als handvat. Eerst haal ik ook dat folie enz eraf.
Heeft iemand een tip voor een fijne kurketrekker of wat ik evt fout doe?

Deze van Brabantia. Je draait die gwn in de kurk en je blijft draaien. Hij trekt de kurk automatisch naar boven, kan eigenlijk niet mis gaan.

3 likes

Misschien kan zo’n soort kurkentrekker ook al helpen? Dan heb je dat je als het ware op twee punten de kurk omhoog trekt, omdat het deel dat je op de hals van de fles zit twee punten heeft.

Edit: het gaat dus om het linkerdeel op de foto, wat een scharnier heeft.

3 likes

Een kelnersmes werkt het best, vind ik.

download (3)

5 likes

Er bestaan ook elektrische kurkentrekkers, misschien is dat wat?

Er bestaan ook wijnflessen met schroefdop.

25 likes

Haha oh mijn god dat is natuurlijk ook zo, problem solved.

2 likes