Wijn!

Thanks voor de tips allemaal! Ik denk dat ik die van @FredPaillet ga halen, die ken ik uit dit rijtje nog niet en ben wel benieuwd :smile:

1 like

Weten jullie een lekkere natuurwijn die in de supermarkt of bij Gall en Gall te koop is?

Ik heb hier geen verstand van want ik drink zonder moeite goedkope troep: wat is een fatsoenlijke rode wijn om een liefhebber (maar geen snob) te geven? Of wat zijn dingen om op te letten? Voor max 25 euro :sweat_smile:

Kan je die geld categorie niet naar een goede speciaalzaak gaan en je laten adviseren?

2 likes

Ja dat ga ik sowieso wel doen! Geen wijn van de appie. Maar misschien heeft iemand hier een goede toegankelijke tip. Is voor een kleinigheidje voor een collega en ik heb verder nul idee wat diegene graag drinkt.

1 like

Als je niet weet wat je collega graag drinkt dan is het wel moeilijk om je in te adviseren. Eerder licht en fruitig of vol en krachtig? Die gaan je allemaal vragen stellen waar je misschien niet op kan antwoorden. Waarom geen bon geven van een wijnhandelaar in de buurt?

4 likes