Ik heb #2 hiervan m’n achtergrond gemaakt, ga voor wintersfeer de komende tijd
Sneeuwengel
Warme chocomel in de sneeuw
Sneeuwwandeling
Onder een boom staan en een lading sneeuw op je krijgen
Winterwonderland roadtrip
Sneeuwpop
Koud vanalles
Lang leve wonen in Zuid-Limburg! Er lag 10cm op sommige stukken! En nee ben de grens echt niet over geweest!
Huh waar? Ik ga nu vanuit Zuid-Limburg naar Brabant toe of echt helemaal puntje zuid? Hier echt geen sneeuw
Ligt eraan welk puntje Zuid Limburg… Maar ik was in Vijlen net als @Squidy blijkbaar! Voelde echt surreël, het is dat ik foto’s heb als bewijs. Droomwereld!
Momenteel wordt het ontmoedigd om te komen want het was gekkenhuis in de middag blijkbaar. Ik was er voor de drukte en dat was fijn!
Post je mooie winterse foto’s maar!
@Sjern ik ga ff hier verder over de snowface challenge om het topic niet teveel te vervuilen haha
Bij mij bleef het ook erg plakken ja. Kreeg er helemaal brainfreeze van. Was niet fijn!!
Ja ik vond het ook echt geen fijne ervaring voelde alsof je kopje onder ging in een koud meer
Ja het was ook gelijk héél koud!
Ik heb het wel twee keer gedaan. Één keer en daarna ging ik warme chocomel maken en tijdens het drinken nog een keer om meer te genieten van de chocomel meteen erna hahah
De tweede keer was fijner. Voel me helemaal Wim Hof nu
Ja die van mij is ook super mislukt! Heb het echt drie keer geprobeerd uiteindelijk. Frist wel echt lekker op
Ik probeerde ook mijn billen, maar dat is al helemaal mislukt
Misschien ergens een dikker pak sneeuw vinden… Want wil nu ook een goed gelukte!
Ik heb echt een schijthekel aan kou maar wat is het nu mooi buiten de zon schijnt en ondertussen is alles wat je ziet tijdens een wandeling bevroren. Daar geniet ik dan weer wel van
Aaahh vandaag was weer zo’n mooie dag. Ik heb bijna twee uur gewandeld door de duinen en op het strand en het was zo mooi, qua licht en die mooie rijp overal in de schaduw. En lekker ingepakt zodat je precies net goed die frisse lucht op je wangen voelt zonder het heel koud te krijgen. Meer van dit soort dagen svp!
Ja echt hé! Zo heerlijk… Lekker vroeg de deur uit met de hond en genieten van de zonsopgang! Ik roep ook al doe dit weer maar 3 maanden. Iedereen nee veel te koud en bla bla bla, oh dus jullie willen het alternatief als winter weer, 5 graden en regen? Why??
Volgens mij ben ik in de minderheid, maar ik vind het niet erg dat we nog een klein restje winter krijgen deze dagen.
Ik vind het ook heel sfeervol alles wit! De combinatie met zomertijd is alleen wel echt heel gek haha
Same! Ik hoop zo op wat sneeuw!
*hier in zuiden is nog niets
Hier in het midden wel, toen ik om 6:45 opstond was alles wat ik zag bedekt met een dun laagje sneeuw. Af en toe vallen er hier wat vlokjes, maar het smelt ook vrij snel weer helaas.