Wintertopic

Na een herfsttopic hier een wintertopic. Om te laten zien dat de winterperiode ook heel leuk is.

13 likes

My favouriteđź’™

giphy

8 likes

Bij mij is de hele winter dit te zien op mijn televisie

11 likes

Een beetje sneeuw zou het compleet maken :snowflake:

5 likes

Ik houd helemaal niet van de winter (doe mij maar zon en warmte) maar het herfsttopic heeft me zowaar de mooie kanten van herfst laten waarderen. Dus ik ga dit topic fanatiek volgen en mezelf forceren de winter ook leuk te gaan vinden. :snowman_with_snow: Anders wordt het wel een erg lange winter zo met de lockdown haha. Kom maar op met al die leuke plaatjes en gezelligheid!

15 likes

Ik ben wel echt een herfst/winter persoon (denk ook door mijn verjaardag in januari, waar ik vroeger altijd naar uitkeek)!

Iemand nog aanraders qua films? Dus wel lekker winters maar niet perse nadruk op kerst? :grin:

1 like

Ik ga morgen kijken of ik met m’n vriend sneeuw kan vinden :grinning: ik vind januari normaal ook een saaie grauwe maand, vooral als het zoals vandaag elke dag regent.

Maar misschien juist het moment om dan je kledingkast uit te zoeken, eindelijk een muur te verven, een nieuwe hobby te beginnen etc

Of een soort soepchallenge, met om de dag een nieuwe soep maken :grinning_face_with_smiling_eyes:

image

Ik hoop wel nog een fijne boswandeling te kunnen maken in de sneeuw.

9 likes

:joy:

2 likes

Winterse achtergronden!
(allemaal pinterest foto’s)

achtergronden

5 likes

Wat een leuk topic! Ben zelf totaal geen winterfan eigenlijk maar nu door de lockdown wel meer buiten te vinden dan normaal gesproken tijdens deze maanden, dus ik begin dit seizoen al wel iets meer te waarderen.

Vet random dit maar ik keek net Bones seizoen 9 aflevering 11 the spark in the park, en er deed iemand mee die mij zoooooo bekend voorkwam maar kon haar echt niet plaatsen. Maar het was dus jouw avatar zie ik nu hahahhaha, opeens valt het kwartje.


@Kusjessoldaat oh zitten echt een paar leuke bij! Ik heb al 6 jaar ofzo dezelfde telefoonachtergrond (golven) maar ga hem nu denk ik toch maar eens aanpassen.

2 likes

Ik verander ieder seizoen mn screensaver, telefoonachtergrond en whatsapp achtergrond naar het huidige seizoen!
Leuke is dat mn beste vriendin me dan ook appt of ik al achtergronden heb, dus deel dat echt met haar. Is voor mij een soort ritueel (?) om een nieuw seizoen te starten!

5 likes

Mijn WhatsApp achtergrond heb ik denk ik nog langer niet gewijzigd :joy: had ooit een telefoonhoesje met ananassen en m’n WhatsApp achtergrond had precies diezelfde ananassen. Ondertussen heel veel hoesjes verder maar de WhatsApp achtergrond is ongewijzigd gebleven :yum:

Als je in de lente nieuwe achtergronden hebt gevonden hoor ik 't graag :joy:

1 like

Ik vergeet altijd een beetje dat het na Kerst nog steeds winter is.

1 like

Raad de seizoenen bij mijn screensavers, haha


(Deze foto is gemaakt door iemand hier, ik weet alleen niet meer wie)

6 likes

Voor wie nog nieuwe screensavers nodig heeft, ben er even een paar gaan maken voor jullie :relieved: :stuck_out_tongue_winking_eye: (maar serieus; dm als je betere kwaliteit wil haha).

Heb op stories nog meer foto’s en filmpjes (klik op m’n naam voor de link).

Dit was zoooo moooi. Echt geweldig en het vroege opstaan waard haha. Er was niemand, doodstil en echt zo’n glad sneeuwdek zonder sporen erin :heart_eyes: zo vet dit.

16 likes

Vandaag zo’n heerlijke wandeling gemaakt met een strakblauwe lucht en een heerlijk zonnetje! Was lekker fris!

2 likes

Oh wauw, had het daar zo gesneeuwd joh? Heel mooi, zo onaangetast ook :relaxed: