Wjekw-archief 1

Hmm dat zou inderdaad goed kunnen. Helaas kom ik alleen nog maar op een station waar geen AH to go is dus dat is jammer!

Jesus christ superstar! Komt volgend jaar weer voor een paar shows naar Nederland.

Nog nooit gezien bij een Kiosk. Wel heel veel kauwgom :wink:

1 like

The Lion King!

1 like

Zo goed van je! Was het lekker?

Doen!! En reviewen please, haha.

Ik ben vanochtend in mijn definitie van een pyjama naar buiten geweest (aka een acid wash strakke joggingbroek met enorm verwassen shirt) naar de supermarkt geweest. Nou ben ik eigenlijk een ontzettende slons maar zoiets zou ik normaal dus nooit doen. Ik trek dan altijd even snel een skinny aan. Mijn scriptie laat mij gekken dingen doen… Hopelijk ben ik morgen echt klaar… :scream: Al ben ik wel bang dat mijn werk onvoldoende is. :’)

4 likes

Ik haat het als ik aan het afzien ben op de fiets en een kortpittige vrouw me ‘moeiteloos’ inhaalt op een elektrische fiets. Hallo speel niet zo vals!

Maar vandaag was ik er zelf een, en ik schaamde me diep elke keer als ik iemand inhaalde. Maar het fietst zo chill. Nu heb ik in identiteitscrisis.

14 likes

Ik heb deze ooit bij Stach geproefd en ik vond parmezaan port echt naar kots smaken. Ik hoop echt dat het gewoon aan die zak lag, maar omg moet nog huilen als ik eraan denk. Zag ze laatst ook liggen, maar durfde nog niet.

Edit : gebakken ei van quillo vond ik wel lekker trouwens. Mensen haten het of vinden het lekker maar ik vond 't echt lekker haha. En truffel is altijd goed, maar dat ene merk twijfel ik over. Zag vorige week wel kleine zakjes om te proberen dus mss ga ik dat doen.

Net gesport en het was zo warm! Er lag echt een plasje op de grond :see_no_evil:

2 likes

Die schaamte verdwijnt snel!

1 like

Ik heb vandaag ontbeten met 2 boterhammen met kaas en toen geluncht met zo’n half subway broodje en een five guys milkshake en ik heb verder niks gegeten… ik heb nu een bakje paprika in mn tas maar twijfel super erg of ik die moet eten? Heb niet echt honger

Oh dat klinkt niet best haha. Nu twijfel ik over mijn mandje en of ik niet eerst eens langs de winkel moet gaan en kijken of ze te proeven zijn. En truffel is stiekem een van mijn lievelings maar dan wel van Torres dus dan ben ik altijd bang dat het tegenvalt. Had afgelopen december ook wat van dit soort smaken van M&S meegenomen zoals prosecco&berries en honey-mustard-poppyseed. Ik vind het zo leuk om zoveel gekke dingen te proberen :joy:.

Als je geen honger hebt dan hoeft het niet. Misschien lekker voor morgen bewaren.

1 like

En als bedrijf dienen we daar dan normaal op te reageren he. Echt verschrikkelijk.
Ik vraag me serieus af wat voor mensen dar zijn? Laatst vroeg iemand van welke rijst de rijstmeel in een salade was gemaakt, van zilvervliesrijst of volkorenrijst. Maar even serieus, wie boeit dat en wie vraagt zoiets?!

Ja lekker voor op kantoor

1 like

Ik zou het wel eten, iig vandaag. Zoveel voedingsstoffen heb je niet op en tis maar paprika, das gewoon goed voor je.

2 likes

Ik heb net per ongeluk pasta van een week oud gegeten ipv de pasta van gisteren. Shitttttt en heb een belangrijke afspraak morgen. Hoe erg moet ik me zorgen maken?

1 dagje wat minder voedingsstoffen kan geen kwaad toch. Waarom zou je dan iets op gaan eten als je geen honger hebt. ( dit klinkt zo gemeen als ik het typ maar zo bedoel ik het niet )

1 like

Hm ja ik werk niet bij webcare en als t inhoudelijke vragen zijn over producten worden die doorgezet naar de afdeling kwaliteit, waar ik dus zit

1 like