Wjekw-archief 1

Je kan het, echt!!

1 like

Ik heb gisteren keihard gehuild voor het slapen en nu heb ik hoofdpijn, want alles zit vol met verdriet-snot.

Lief! Ja ik weet ook wel dat het moet lukken, heb ook echt genoeg tijd om goed te leren voor allebei maar nu gewoon even een dipje. Zeker omdat ik liever 10 keer het tentamen ga herkansen waar ik me voor in heb geschreven dan die van gisteren, dat was echt een r a m p maar als ik lager dan een 5 haal moet ik 'm wel herkansen :sweat_smile:

1 like

Ik hoop dat mijn pakketje snel komt, het duurt al zo lang

Geen zorgen, ze zijn tijdelijk niet leverbaar! Als het goed is komen ze binnenkort weer terug :grin::grin::grin:

1 like

Klotemanager

Ik heb afgelopen zondag met die gozer (vriend van collega) in de stad gelopen en toen heb ik hem een leuk shirt aangewezen en hij appt net een foto van dat shirt dat 'ie 'm toch gekocht heeft, haha hij is zo schattig help

6 likes

Aaahhh mijn hart smelt echt. Vandaag 2 kittens in huis gehaald. Ik ben zooo trots en blij dat ze nergens bang voor zijn en al na 5 min binnen lekker zaten te ravotten met elkaar en lekker gingen slapen

85 likes

Oh my god wat lieeeeeeeef! Hebben ze al naampjes?

Jaa de rode heet whiskey en de lapjeskat is bourbon :grin:

12 likes

Wat stom :frowning: snap dat het kut voelt. Wat een gemeen en naar meisje man, ik snap dat echt niet waarom je mensen lelijk zou noemen. Vind dat echt getuigen van een extreem lelijke persoonlijkheid.

2 likes

Ja natuurlijk m’n bolderkar staat al klaar

1 like

Ga alsjeblieft niet samenwonen. Daar worden jullie niet gelukkig van. Irritaties gaan echt oplopen op die manier,. Ik zou toch een gesprek aangaan, hoe moeilijk dat is. Succes!

Wel eerst even het hangbuikzwijntje eruit halen! (zie het Je moet kiezen-topic)

Lief!!!

Heerlijk, als de kat gaat zitten zeiken in de wasmand met je goeie, maar vieze kleding erin. En beide kattenbakken gewoon schoon he!

3 likes

Zat ik op het strand met een sjaaltje over mn rug zodat die niet verbrand. En heb mezelf wel 100 keer ingesmeerd. Wat denk je… zijn mn lippen verbrand.

Oh goddd ik kan dit niet aan, te schattig :heart_eyes: dit is echt mijn grote droom! Later als ik groot ben… :blush: :joy:

1 like

Jaa, ben maar koffie gaan drinken haha. Maar het beste ervan gemaakt

Precies, als je maar niets belangrijks had dan zou het helemaal vervelend zijn!

1 like