Ik smelt. Mijn ouders hebben sinds kort ook een kitten. En ook al heb twee poezendames waar ik heel blij mee ben als ik zo’n kitten zie zou ik er zo nog een bij nemen. Maar ja ik weet ook dat dat niet verstandig is.
Vandaag weer beroerd wakker geworden bij mijn vriend. Hij heeft me net naar huis gebracht.
Wat vervelend! Hoe komt het?
Eens!
Mijn oma van 92 heeft haar heup gebroken. En ik vind het zo erg. Ik wil alleen maar huilen. Mijn oma is echt zo ontzettend lief. Zo lief. En dan dit
Ah wat sneu. Sterkte voor je oma!
Lief! Dank je
Ja dat is de vraag. Heb het bijna altijd als ik bij hem slaap. Maar vandaag voel ik me wel weer extreem beroerd. Blijf maar kotsen.
En oma’s zijn vaak nog wel de liefste mensen op aarde. Heel veel beterschap voor je oma!
Alleen nog een samenvatting schrijven en ik ben echt klaar. Maar wat gaat dat moeizaam :’)
Ja ze is vandaag geopeeerd. Ze moet over een paar dagen waarschijnlijk naar een revalidatiekliniek.
Ik sta met een jurkje op het perron en IEDEREEN heeft lange mouwen en nu voel ik me een soort overdressed?
Maar ik ga dus uit eten met @anon68622085 ️
Naar minstens al 1000 km gewandelt te hebben komt een vriend ineens met een app waarmee je geld kan verdienen met wandelen hahaha.
Kapsalon is onderweg
Vloggen ! Hahaha
Dat vind ik ook!
Sweatcoin. Ik weet nog niet hoe het werkt maar je moet een aantal stappen per dag doen en dan krijg je 5 euro ofzo. ( of meer als je iets betaald ofzo mja )
Beterschap voor je oma, komt wel goed
Wat naar!
Jay-Z keurt het goed