Wjekw-archief 1

Hahahahaha mooie omschrijving.

Ik ben misselijk van emoties… Klotezooi

1 like

Ik heb zojuist de hooikoorts neusdruppels (zo’n potje) van m’n vriend opgezogen :joy::joy:

:whistling:

1 like

Ben weer terug van vakantie, de vorige keer moest m’n buur op m’n plantjes passen en had hij de ramen voor me gewassen
nu heeft ie een nieuw plantje voor me gekocht, zo lief :sob: ik heb een bosje bloemen voor hem gekocht als dank
(is een oudere man van in de 60, geen juicy hot stuff helaas)

10 likes

Ik ben blij! Heb een vast contract op m’n werk gekregen :star_struck:

20 likes

Succes!

1 like

Gefeliciteerd! Wat heb je gisteren nou gekregen van je moeder?

Jij ook nog gefeliciteerd!

1 like

Altijd goed!

Ah zo leuk! Veel plezier alvast! En gefeliciteerd natuurlijk!

1 like

Vandaag m’n aller aller laatste tentamen van dit jaar en daarna eindelijk vakantie; zo blij

Wat heb ik gestreden de laatste maanden zeg pffffff

3 likes

Wat een prachtige diepblauwe lucht nu :heart_eyes:

1 like

Ik ben gisteren thuis gekomen van een leuk weekend weg en ben gewoon een beetje verdrietig dat het over is ofzo? Best raar want normaal ben ik altijd blij om weer thuis te zijn. En ik denk dat ik mn bril kwijt ben en daar baal ik wel erg hard van.

1 like

Gefeliciteerd! :confetti_ball:

Ik zou het sowieso altijd proberen! Nee heb je, ja kun je krijgen toch?

Snap ik, ik zou gewoon heel eerlijk zeggen dat je hem gisteren op hebt gehad, heel voorzichtig hebt gedaan en nu die krassen er al op zitten en dat je zeker weet dat dat niet door jou is gekomen. Wellicht kunnen ze dan wel iets voor je doen!

1 like

Ik dacht er is niemand dus ik kan wel even topless zwemmen en egaal bruin worden. Ben ik halverwege komt er net iemand aan.

7 likes

Gefeliciteerd🎉 @Prikkelbaar

Happy bday @Prikkelbaar!

Een vriend van mij woont weer thuis, hij is 28. Ik grap er soms over dat dat echtniet kan enzo. Overigens no offence naar iemand. Die situatie is er nou eenmaal niet altijd naar en dat is prima. Maar toen kwam ik gisteren ook nog eens dit tegen


En ik vind dat stiekem zooo grappig, echt hardop om gelachen.

4 likes