Succes!
Gefeliciteerd! Wat heb je gisteren nou gekregen van je moeder?
Jij ook nog gefeliciteerd!
Altijd goed!
Ah zo leuk! Veel plezier alvast! En gefeliciteerd natuurlijk!
Vandaag mān aller aller laatste tentamen van dit jaar en daarna eindelijk vakantie; zo blij
Wat heb ik gestreden de laatste maanden zeg pffffff
Wat een prachtige diepblauwe lucht nu
Ik ben gisteren thuis gekomen van een leuk weekend weg en ben gewoon een beetje verdrietig dat het over is ofzo? Best raar want normaal ben ik altijd blij om weer thuis te zijn. En ik denk dat ik mn bril kwijt ben en daar baal ik wel erg hard van.
Gefeliciteerd!
Ik zou het sowieso altijd proberen! Nee heb je, ja kun je krijgen toch?
Snap ik, ik zou gewoon heel eerlijk zeggen dat je hem gisteren op hebt gehad, heel voorzichtig hebt gedaan en nu die krassen er al op zitten en dat je zeker weet dat dat niet door jou is gekomen. Wellicht kunnen ze dan wel iets voor je doen!
Ik dacht er is niemand dus ik kan wel even topless zwemmen en egaal bruin worden. Ben ik halverwege komt er net iemand aan.
Een vriend van mij woont weer thuis, hij is 28. Ik grap er soms over dat dat echtniet kan enzo. Overigens no offence naar iemand. Die situatie is er nou eenmaal niet altijd naar en dat is prima. Maar toen kwam ik gisteren ook nog eens dit tegen
En ik vind dat stiekem zooo grappig, echt hardop om gelachen.
Blegh vanmiddag naar de gewone huisarts omdat de zetpillen weinig doen. Ik word echt gek.
Ik probeer al de hele tijd een gifje te plaatsen maar kapot. In iedergeval, gefeliciteerd @Prikkelbaar
Ik heb net een uitstrijkje laten maken en ik zit nu alleen nog maar meer in de stress begon weer te bloeden tijdens dat uitstrijkje, de HA vroeg of dat baarmoederhalskanker of borstkanker voorkomt in de familie en nu moet ik 2(!!!) weken wachten op de uitslag. Normaal ben ik juist gerustgesteld als ik naar de dokter ga maar ze nam me zo serieus dat ik nu echt bang ben eigenlijk
IS MAH BIRTHDAY AND ILL DO WHAT I WANT.
Lekker vroeg begonnen met drinken. De hele dag met mān beste vriendin naar de film (leve de pathe pas) en vanavond met mān bf uiteten. FUCK VISITE
Ok forum werkt niet meeā¦
Misschien staat dit bericht er straks 50 x maar goed. 16 km gelopen en een half uur gezwommen en straks nog even naar de stad #fitlife.