Wjekw-archief 1

Yes! Vandaag komt 1 paar nieuwe schoenen :smiley: Hopelijk komt het tweede paar ook snel, maar zag op de track&trace dat die nog in Engeland zijn, haha.

Weer ff naar het ziekenhuis vandaag,hopelijk gaat t snel want daarna naar school en vanmiddag borrelen en vanavond uit eten met collega’s :smiley:

1 like

Ben over 2 en een halve week pas weer thuis en er is een pakketje voor mij bezorgd. Hoop maar dat ie er dan nog ligt (we delen een voordeur).

Waar is die zon dan :rage:

Jeej kat is weer terecht.

38 likes

Kleine geitjes maken zo’n vet schattig geluid :heart_eyes:

9 likes

Bedankt voor de tip, nu kan ik drinken en mn erfenis behouden. Win win

1 like

Hahahaa dit is echt heel knap

Als ik over een maand op vakantie ga naar spanje waar mijn grootste doel is dobberen in mn prive jacuzzi en sangria drinken, hoe dom is het om volgende week een tattoeage te laten zetten?

Niet heel verstandig

@Santeria heel veel succes ermee!! Ik zal aan je denken!

1 like

@anon98052296 dacht ik al. Niemand zei ooit dat ik slim ben though

@Santeria Ongeveer zo groot als een handpalm, net onder mn net aan de achterkant. Eigenlijk best wel onpraktisch.

Meh okay maar niet doen dus :’(

1 like

OMG hier kan ik zo boos over worden. Pakket zou bezorgd worden tussen 14-18. Kijk ik net wat de status is, staat er geadresseerde was niet thuis. Whut? Ik zit verdomme de hele dag op de deurbel te wachten en die is echt niet gegaan.

@Woodkid & @Prikkelbaar Vertrouw nooit het weerbericht in de UK :wink: Zou me niets verbazen wanneer het er in een paar dagen heel anders uit ziet.

1 like

Oh wat naar! Hoop voor je dat het meevalt! Stel dat, is er dan nog een herkansingsmogelijkheid?

Ik heb zin in mijn avondeten!!! Maar geen idee wie er thuis is. Soms kom ik thuis en dan zitten broergeval + schoonzus op de bank en moet ik nog koken :japanese_ogre:

Ik heb de laatste tijd veel meer nieuwe makeup besteld dan in het laatste haalfjaar daarvoor, maar het is echt weer leuk om allemaal nieuwe dingen te hebben en ik heb ook echt zin om het uit te proberen.

1 like

Eind augustus is het super druk ivm vakanties

Ik ga vanavond voor de eerste keer met een vriendin op restaurant op mijn kosten (we waren allebei zes weken aan het werk, maar zij had onbetaalde stage en ik een studentenjob dus ik vond het zo oneerlijk voor haar). Nu voel ik mij zo volwassen! :joy:

13 likes

Gefeliciteeerd! :tada:
Nou weet je wat het met taart is…
Je kan het ook tijdens het leren eten

1 like

@anon98052296 ergens deze week gok ik… het is echt erop of eronder!

@Tiddlywinks dankjewel! Die is er wel, alleen m’n eigenlijke deadline ligt op deze week (verder totaal geen uitsteller hoor :rolleyes: ) Nu is m’n baas niet zo moeilijk, maar loop dan wel m’n promotie mis. Ik hoop maar op het beste

1 like