Omg wat heeft Jeffree Star een knappe vriend.
Shit ik had een korte broek klaargelegd voor als ik weer naar huis ga vanmiddag, ben ik hem vergeten
Nu ga ik maar de tram pakken, want met 25 graden fietsen met een lange spijkerbroek op een mega zware opoe zonder versnellingen is echt een nachtmerrie.
Nee het viel mee, het zijn bij wat biertjes en wijn gebleven. 1 glas wijn en drie bier welteverstaan. Dat kan nog wel toch?
Ik heb hetzelfde. Vind ook nergens echt iets naar mijn smaak of dat mooi past? Die wijde losse dingen zijn helemaal niet geschikt voor mijn lichaamsbouw en ook korte tops niet⊠en wat ik wel mooi vind is vaak zo slecht gemaakt of geen mooie printâŠ
Hopelijk volgende shopsessie meer geluk!
Sterkte
De eerste nacht in je eigen bed na vakantie is zo fijn, al dacht ik bij het wakker worden wel dat ik daar nog was.
Ik houd ook altijd het lekkerste voor het einde! Doe dat ook met normaal eten. Dan proef ik alles op men bord en zorg ik dat ik zeker ben dat ik het lekkerste hapje voor het einde bewaar. Mijn vriend snapt dan weer net waarom ik het lekkerste niet eerst opeet?
Voel me weer zo verraden door de weer app. Maximaal 22 graden, en ik dacht gisteren toch echt 27 gezien te hebben.
Edit: grapje dat ding verandert elke minuut, nu staat er weer maximaal 24

Heeft iemand recentelijk nog wegwerpcameraâs zien liggen in de kruidvat/hema/action/tiger? #dtv
Doet me zo denken aan men tienerjaren! Heerlijk
Vroeger echt altijd zo n ding op zak.
Ik denk dat ze die zeker nog wel hebben maae niet meer op gelet. Dus kan je niet echt helpen sorry.
Laatste dag met vervelende (nog zacht uitgedrukt) collega. Ben echt in staat om morgen vlaggetjes op te hangen in kantoor.
Eerste nacht alleen in Mn nieuwe appartement geslapen. Nu meteen goed beginnen: ontbijten!
Ik vind het best een goed voornemen.
Moet trouwens nog steeds meubels kopen, wat is dat lastig!
Jouw weer app heeft opvliegers.
Ik droomde vannacht dat als ik steeds verder wou ik 50 berichten gepost moest hebben. Ik heb er allang meer dan 50 . En ik had mij verslapen ughâŠ
Biecht: ik heb vrij hard geroepen dat ik niet Nasr dit forum zou komen, maar ik vind het hier toch leuker.
Ik dacht dat het vandaag de eerste echt warme dag zou worden, maar het is weer bewolkt en fris buiten?? Hopelijk wordt het nog beter want ik wil mijn nieuwe zomerjurkje aan
Ik vind het leuk om Jesse McCartney te quoten.
I hate to say it but I told you so
Told you if you left that you were goinâ be miserable
Guess he donât do it like me
Or else you wouldnât be
Runninâ back to the past it was you that left me
Yes! Vandaag komt 1 paar nieuwe schoenen Hopelijk komt het tweede paar ook snel, maar zag op de track&trace dat die nog in Engeland zijn, haha.
Weer ff naar het ziekenhuis vandaag,hopelijk gaat t snel want daarna naar school en vanmiddag borrelen en vanavond uit eten met collegaâs
Ben over 2 en een halve week pas weer thuis en er is een pakketje voor mij bezorgd. Hoop maar dat ie er dan nog ligt (we delen een voordeur).
Waar is die zon dan