Wjekw-archief 1

Ja vind het eigenlijk ook wel gek hoor. Dat je vrijwilligerswerk doet wat zo specifiek is dat je er wel een bepaalde opleiding voor nodig hebt. Snap wel dat mensen recht moeten hebben op gratis juridische hulp maar betaal jij dan in iedergeval een zakcentje uit belastinggelden oid

Ja en als mensen het doen die echt het geld niet hebben begrijp ik het heel goed. Maar blijkbaar zijn er dus ook mensen die wel genoeg te besteden hebben begrijp ik hieruit?

Zou je je lijf (of hoofd) kunnen contouren met zelfbruiner zonder dat je vlekken krijgt? Ik heb een subtiel sixpack en wat gespierdere bovenbenen in mn hoofd

1 like

Ik ben door bepaalde medicatie afgelopen jaar zo’n 7/8 kilo aangekomen, flink zichtbaar ook… Heb weken gehad dat ik echt flink op m’n eten ging letten en beweging maar merkte níks in m’n gewicht/figuur. Zo demotiverend en word er echt ongelukkig van.

1 like

Ik heb al 3 keer een volledige conclusie voor mijn scriptie weggegooid. :frowning: Het is allemaal 10 x slechter dan de rest van mijn werk. Alsof een brugklasser mijn hersenen heeft overgenomen.

Ik ben ZO moe. Waarom moest ik ook alweer zo veel drinken en zo weinig slapen gisteren (en eergisteren :+1:t2:)? Moet echt moeite doen om wakker te blijven op mijn werk

En ik krijg ineens geen meldingen meer als iemand op me reageert? Weird

Ja, ik ga in de supermarkt ook altijd voor de zelfscan, maar tegelijkertijd voel ik me dan schuldig, omdat er zo steeds minder kassamedewerkers nodig zijn :frowning:

1 like

Ik ga binnenkort naar een festival en heb een tentje nodig. Is er iemand die weleens een tent bij de Action heeft gekocht? Of kan ik toch beter naar de Decathlon (of nog ergens anders?). Kampeer verder nooit, dus is ws voor een keer.

Het is gewoon dat de zelfscan zo makkelijk en snel gaat en je hoeft niet te wachten.

1 like

Ik zag op Pinkpop onwijs veel tentjes van de xenos! Die met plantenprint. Zag er klein uit maar prima voor 1 persoon!

1 like

Ik heb al een week vakantie, en heb al een week geen moer gedaan afgezien van series kijken en een lama haken.
Ga me nog bijna schuldig voelen dat ik woensdag pas hoef te werken…

2 likes

Ik zou hem niet bij de action halen! Vriend van mij had er een en die heeft het hele festival met open tent moeten liggen, omdat de rits stuk was😂

1 like

Ik heb ooit op het laatste moment een goedkoop decathlon tentje moeten kopen en er 5 dagen prima in kunnen kamperen.

1 like

Ik las hakken
Niet schuldig voelen, daar is vakantie voor!

I know!
Maar ik ben echt een type dat een hoop doet de hele week door. Ook met werk, draai ik vaak extra diensten.
En nu niks. Ik voel me echt een nutteloos wezen in de maatschappij zeg maar.

Ik knip net in mijn vinger. Hoe dan?! Ben toch al een tijdje geen kleuter meer :roll_eyes:

4 likes

Wat doen jullie als jullie ziek zijn? Ik kan echt zo moeilijk ontspannen, lig maar een beetje doelloos op de bank het forum bij te lezen maar wil wel eens wat anders doen, weet alleen niet goed wat. Netflix kijk ik niet zo graag overdag, heb te veel hoofdpijn om te lezen :flushed:

Misschien lekker buiten gaan zitten met een hoorspel?

1 like

Dan kan je de kerstboom en schaatsbaan bij Rockefeller zien! En minder toeristen in de winter dus authentieker gevoel dan in de zomer. Meer argumenten kan ik nu niet bedenken :stuck_out_tongue: ik wil ook terug naar New York

Ik snap niet dat ik nu alweer honger heb, mijn aardbeien die ik bij had als vieruurtje op het werk zijn OOK al op :frowning:

1 like

En dat is anders als je een weekje weggaat naar zo’n huisje van L.a.ndal?