Wjekw-archief 1

Ik ga zo denk appeltaart bakken.
Ik heb trek in taart al een paar dagen

3 likes

Doen. Ik voel je pijn

Ik vraag me dit ook altijd af van mensen die Kim Kardashian als schoonheidsideaal zien.
Of vrouwen die helemaal loco gingen op Jeremy Meeks omdat hij zo knap zou zij, terwijl hij verder gewoon een crimineel is. En dan noemen we mannen oppervlakkig.

1 like

Wow, kinderachtig.
Ik wist trouwens niet dat chauffeurs zelf die apparaten konden uitschakelen.

2 likes

Ik las dit van het weekend. Net goed, sukkel. En maar dure champagnes en luxe eten kopen met het idee om alles te jatten, bah.

Ik lig in de zon maar het waait echt hard en de zon gaat steeds weg achter de wolken, dus het is best koud. Sad

Whut?!

Zo leuk! Ik heb al een mtb maar wil graag ook meer op de weg fietsen. Kan met een mtb ook wel, maar dat zit toch minder fijn ofzo. Wil dus ook graag een racefiets denk ik! Wat voor fiets heb je gekocht?

Wist ik ook niet!

Bedoel je met die mensen alle racistische buschauffeurs? Of buschauffeurs in het algemeen. Het lijkt namelijk op het laatste maar ook alsof je ze allemaal racistisch noemt. Ja sorry tis vast gezeik maar helaas heb je in meer vakken mensen die racistisch zijn, heeft niets met de sector te maken. Ik ken ook zat mensen in het onderwijs die hun machtspositie misbruiken tegenover mensen van een andere etniciteit.

2 likes

Ik probeer mijn collega zo ver te krijgen dat zijn leuke vriend weer uitgaat dit weekend (mijn crush is intens) of op z’n minst even m’n nummer door te geven maar hij werkt niet mee :roll_eyes:

Echt zielig dat die jongen elke dag zonder mij is, ik zou er graag verandering in brengen, zo ben ik nou eenmaal.

18 likes

Haha ja woon daar om de hoek. Lekkere teringzooi idd

1 like

Ja ik ook. Of muziek luisteren van een artiest die zich negatief uitspreekt over homoseksualiteit etc. :’)

Had je bij Zalando besteld? Ik had vorige week donderdagavond besteld en het kwam zaterdag al! Dus wie weet lukt het nog.

1 like

Dan zeg ik het nu tegen jou: je verdient het WEL :kissing_heart:

2 likes

Tuurlijk bedoel ik alleen de rotte appels. En ik bedoelde ook niet alleen de rasistische. Buschauffeurs zijn over het algemeen niet de meest vriendelijke mensen.

2 likes

Maar dat ze niet vriendelijk zijn betekent toch niet dat ze daarom niet mogen staken? Als je geeneens tijd hebt voor een plaspauze gedurende je pauze (laat staan gedurende je werkdag!) dan is er echt iets niet oke in je sector. En dat je bedreigd wordt op je werk en niet eens goed betaald wordt.
Ik vind lang niet alle buschauffeurs aardig maar ik snap heel goed waarom ze staken.
https://www.ad.nl/breda/vier-redenen-waarom-de-buschauffeurs-staken~a01b793e/

8 likes

Oke is goed.

2 likes

Oké ik heb net een lange pauze gehad maar nu kan ik me niet meer concentreren. Ga ik nu forceren of ga ik even naar buiten om boodschappen te doen? Ik ben bang dat de zon mij gaat verleiden :tired_face:

Regulier?? :scream: