Een vriendin van mij (waar ik zo’n 10 jaar mee bevriend ben, met ups maar voornamelijk veel downs) laat ineens niets meer van zich horen. In mei heb ik haar geappt, of ze wilt afspreken die week maar ze heeft nooit op mijn appje gereageerd( ik heb daarna nog 3 appjes gestuurd over simpele dingen, ook geen reactie). We hebben daarvoor normaal contact gehad, dus het komt echt uit het niets.
Ik heb het hele gesprek nagelezen, want ik sla alles op, maar zie echt niet dat ik iets verkeerd gezegd heb.
Ik app ook niet, omdat ik vind dat zij wat meer moeite mag doen. En ik ben gewoon boos en vooral in de war.
Aan de ene kant denk ik, jij bent mij en deze vriendschap niet waard, teveel gedoe altijd, ze is zo snel boos etc. Maar aan de andere kant denk ik, ik ben bijna 30 en het is (voor mij) heel moeilijk om op deze leeftijd vriendschappen te sluiten.
Hoera, de tuinmannen zijn weer aan het werken in de binnentuin en ik zit front row
wel iets minder dat ze met bosmaaiers enzo (=lawaai) bezig zijn maar ok, je kan niet alles hebben
Vandaag hopelijk het laatste dagje bib voor mijn scriptie💪🏼
Wat vervelend zeg! Zijn dit soort dingen vaker voorgekomen? Misschien toch even bellen/appen vanwaar ze geen contact meer opneemt. Zou zelf wel fijn vinden om dat duidelijk te hebben. Kan je daarna altijd beslissen wat je ermee doet
Ja vergelijkbare dingen zijn eerder voorgekomen. Dan was ze boos om iets kleins en negeerde ze mij volkomen en moest ik heel veel moeite doen om het goed te maken. Dat deed ik ook iedere x, ook al vond ik dat ik niet fout zat. Maar het kost me zoveel energie …
Vervelend… heb ook bij bepaalde vriendinnen van mn middelbare schooltijd gehad dat het zoveel moeite koste om contact te blijven houden. Dat ik het op een gegeven moment heb laten vallen. Ons groepjes van 6 is nu zeg maar gedegradeerd tot ik en mn beste vriendin, maar ben blij dat ik er niet meer zoveel energie in hoef te stoppen. En daarbij heb ik wel heel veel leuke contacten in de stad waar ik al een tijd studeer dus heb zoiets van, jammer dan niet. Maar vind het wel heel lastig om dan die contacten los te laten omdat ze toch een groot deel van je leven hebben ‘meegemaakt’
Mijn vriend is een week weg voor werk dus ik ben eens alleen thuis (jeej). Gisteren lag ik in bed te chillen en toen kriebelde iets aan mijn been. Ik dacht aan een haar; dus ik krabben. Vervolgens kriebelt iets aan mijn andere been… Dus ik gooi de dekens van me af ZIT ER EEN DIKKE SPIN ONDER MIJN DEKBED.
En vanochtend liep ik de badkamer in; rennen er 2 dikke spinnen door de badkuip?? Maar ze kwamen er niet uit, dat was dan wel weer grappig . Maar what’s up nature? Zijn de spinnen gewoon bang voor mijn vriend of wat?
Ja dat gevoel heb ik dus ook, de vriendschap is toch belangrijk voor me, we hebben veel meegemaakt samen. En ik wil gewoon weten wat ik in haar ogen verkeerd heb gedaan. En op deze leeftijd vind ik dat je gewoon moet kunnen uitspreken wat je dwars zit, ipv negeren.
FOK JA op vakantie zo!! Vorige keer zag m’n buurman dat m’n ramen zo vies waren toen ie op m’n planten moest passen en heeft ze toen gewassen, echt schattig Echt fijn om een goeie buur te hebben (beter dan een verre vrind! lol)
Ik ben echt zo lui vandaag… heb een hele lijst wat ik wil doen maar er komt gewoon niets van.
Ik wou eerst vragen of er misschien een kans was dat ze niet zo lekker in haar vel zit en daarom even niet antwoordt, maar als je zegt dat ze je wel vaker negeert en dat jij het altijd goed moet maken, lijkt het me eigenlijk meer een moeilijk persoon om mee om te gaan (weet niet hoe ik dit vriendelijk kan uitdrukken)?
Moeilijke situatie wel, ik snap dat je een antwoord wil maar ik zou er vooral op letten dat je je eigen grenzen bewaakt en niet over je heen laat lopen…
m’n haar is tegenwoordig wat langer maar dat merkte ik vannacht pas echt op toen ik steeds op m’n haar onder m’n schouders lag (’:
Same. Een aantal jaar terug heb ik een foto op FB gezet van een starbucks-drankje waarop ze hadden geschreven ‘fijn weekend’ en mijn nagels waren daarop ook zichtbaar want ik hield die beker vast, en ik was ervan overtuigd dat ze dit keer wel oké eruitzagen
Kreeg ik een reactie van mijn oom: ‘dan heb je ook tijd om je nagels fatsoenlijk te lakken…’
WTF
Omg, ik heb een 8 voor mijn scriptie gekregen!! 1 down 1 to go, maar dit geeft me gelukkig wel weer wat vertrouwen!
ik zoek een nieuwe dagcreme en nu mis ik het beautytopic. Is dat ook meeverhuisd naar hier? Stonden altijd fijne tips in!
Ja haha. Ik was super actief op EGF maar ben hier nog een beetje aan het wennen, dus heel irritant dat ik als niet-member er niet meteen in mag en eerst meer moet posten.
Edit; oeps beetje raar zo met die post erbij, maar de link werkt

Ik was ook 100 euro kwijt voor de gehele dag, met voor die dag zelf dan nog drank met uitgaan, rest was inbegrepen.

Ik heb er tot nu toe 5 gehad, de goedkoopste was 70 euro en de duurste 100.

Dit, de vrijgezellenfeestjes waar ik geweest ben waren ook tussen de 70 en 100 euro. Ligt er natuurlijk aan wat voor activiteit(en) je gaat doen

100 en 120 euro voor de hele dag inclusief taxi.
Duidelijk! Weet ik een beetje waar ik rekening mee moet houden. Thanks!
Ik kom net een foto tegen waar De Bus van SBS6 op staat. Wat een idioot programma was dat toch
Elke keer wanneer ik iets voor mezelf koop, of het nou kleding is of iets anders, ik voel me altijd schuldig. Altijd het gevoel dat ik het niet verdien en geen geld aan mezelf mag uitgeven, ook al heb ik het geld wel gewoon… Net de stad in geweest en sinds een hele tijd weer geslaagd qua kleding, maar het voelt zo fout…