Wjekw-archief 1

Als je dat app op je telefoon hebt kan je andere plaatsen selecteren. (Ik weet niet tot hoe lang van te voren dat nog kan.) Douane in Brussel valt heel erg mee. Je moet net als op het vliegveld je spullen in zo’n bakje leggen, telefoon enzo apart uit de tas halen. En dan gaat het door zo’n scanner. En zelf moet je ook door een scanner en langs een douane persoon. Dat lijkt heel erg op het vliegveld. Ik ben vanaf Rotterdam zelf gereisd, dus eerst een stuk met de Thalys en dan overstappen op de Eurostar. (Ze bieden dat aan als 1 traject.) Voordeel, op de terugweg kan je dan wel rechtstreeks rijden.
Goede reis en heel veel plezier!

1 like

Je kan op het station bij die automaten naast dat bloemen winkeltje pinnen.

1 like

Het is weer maandag hoor. Ben op mn werk maar heb écht geen zin

Yesss mijn vaste collega is terug

1 like

Ik ben weer eens brak en op weg naar werk. Heftig dit. Voelt als een echte maandagochtend zo.

En: hekel aan oude mensen die niet snappen dat je als je met zijn tweeën in een vierzitter in de trein zit dat je dan SCHUIN tegenover elkaar moet gaan zitten en niet recht tegenover elkaar want dan heb je veel minder plek en zit je in mijn personal space. Rot op.

En: ZO’N ZIN in dit weekend! Ook dtrh. Zo chill dat het mooi weer wordt! Verdient dtrh ook wel een keertje.

7 likes

@LastYoungRenegade @Prikkelbaar

Ik vind die van de Action veel minder lekker dan de AH. Hebben een gek smaakje ofzo?

Lieve allemaal, heel erg bedankt voor jullie berichtjes! Ik wilde het topic niet overnemen, maar wilde het gewoon even kwijt. Gister zijn we even bij haar geweest en nog steeds is het besef er niet. Het voelt alsof “dit” al dagen aan de gang is, maar gister waren er nog niet eens 24 uur voorbij.

(Ik liet Masey 2 foto’s van “ouwe oma” zien en zei dat ze dood was. En nu roept ie steeds dat 2 oma’s dood zijn. Ik ben zooooo niet geschikt om een kind op te voeden :sweat_smile:)

12 likes

Ik heb het wielrennen ontdekt. Paar weken geleden een racefiets gekocht, vorige week voor het eerst 68 km gefietst, vandaag staat 90km op de planning. Misschien loop ik een beetje te hard van stapel, maar ik vind het zó leuk :biggrin:

9 likes

Wow ik heb de badge ‘regular’ ontvangen. Ik denk dat ik me hier teveel bevind :flushed:

5 likes

Ik ben vannacht flauwgevallen bij de studentenvereniging. Nu was er eerst nog niemand van mijn dispuut, toen heeft een ander meisje me echt intens lief geholpen. Ik weet alleen haar naam niet en mijn vriendinnen weten het ook niet. Ik wil haar echt vet graag bedanken maar vind het ook zo wat om het op de algemene Facebook te gooien om haar op te sporen.

Ik ben echt zo moe. Ik haat de periode voordat ik ongesteld moet worden echt intens, voel me zo’n slappe dweil.

Je hebt het topic niet overgenomen hè en daar is dit topic voor. Nou in ieder geval is voor Masey duidelijk hoe hoe de vork in de steel zit. :wink:

1 like

Ik moet zo naar de spoedtandarts maar hij was heel gemeen aan de telefoon en nu ben ik heel bang geworden :cry:.

De ikea is om 10 uur open maar we hebben ons vergist en zijn te vroeg. Maar het lijkt wel een mierenhoop hier :neutral_face:

Ik kreeg de Clinique high impact mascara bij m’n bestelling. Wat is die goed zeg!

2 likes

Een vriendin zou kijken of ze tijd heeft, maar anders graag, dankje! Ik laat het je weten!

1 like

Ik voelde wat prikken in mijn broek. Ik naar de wc kijk ik in mijn broek, stuk hooi…
Thanks Gucci voor de souvenir…

5 likes

Ik had echt zooo iets bizars vanmorgen. Sowieso heb ik de laatste tijd het idee dat ik gewoon in een ander universum zit s’nachts ofzo haha. Ik had laatst ook zo’n droom dat ik probeerde naar een soort andere wereld te gaan (zo’n soort van astral projection of hoe dat ook heet), en toen ging ik helemaal een soort wit licht in en ik voelde me heel vreemd. Nou ja dat was dus weird, maar nu net vanmorgen, had ik een droom? dat ik op mijn mobiel keek, en de tijd zag, en toen zei ik in mijn hoofd… mijn wekker gaat…nuuuu af, En toen ging mijn wekker . Echt ik vond het zo freaky! Wtf man haha

2 likes

ah vink echt leuk om te horen

1 like

Veel succes!
Snap niet dat die lui vaak zo stom reageren. Ze hebben al het meest stomme beroep ever en dan zijn het vaak ook nog van die norse knarren