Veel plezier. Dat heb ik ook altijd als ik op vakantie ga. Veel te bang dat ik iets vergeet.
Holy shit. Ik droomde net dat ik achterin een busje zat en dat die schuifdeur open deed. En ineens vlogen we in de lucht. En dat we eruit werden geduwd. Ik schrok me kapot en werd meteen wakkerâŚ
Hart ging mega snel.
Ik ben heel blij met mân suitsuit koffers hoor. Geen problemen mee gehad en ze rollen echt heerlijk en ook fijn dat er een codeslot op zit. Alleen jammer dat er krassen op komen als je koffer in het ruimbagage moet
Gefeliciteerd! Maar misschien gaat leren met taart nog beter
Gefeliciteerd ! Maak er een leuke dag van (na het leren).
Zijn er meer mensen die geen nieuwe âDiscover Weeklyâ-afspeellijst hebben op Spotify? Maakt me normaal zo vrolijk op de maandagochtend.
Love de FF Zomer Playlist trouwens!
Mijn vriend is na onze vakantie nu weer aan het werk en ik ben nog bij hem thuis omdat ik vanmiddag een sollicitatiegesprek heb. We zijn dus voor het eerst sinds 3,5 week echt voor langer dan 15 minuten van elkaar gescheiden. Nu appt hij dat hij mij toch een beetje mist. Ik appte terug dat ik hem ook een beetje mis.
Ik lieg dat ik barst. Ik zit in mn kloffie op de bank met een grote kan koffie keihard de top 500 van het Foute Uur mee te blèren. Een betere voorbereiding op een sollicitatiegesprek ik de klassieke muzieksector kan ik me niet voorstellen.
Ik wil zo graag aankomende winter naar New York! Mijn vriend daarentegen wil liever ergens anders heen want âwe zijn er vorige zomer nog geweestâ. Help me hem te overtuigen!
Ik vind het jammer dat ik niet meer op het members only gedeelte kan komen. Moet maar even flink gaan posten
Met hoe ik me voel na uitgaan zou je denken dat ik al een rijpe leeftijd bereikt heb maar nee ik ben pas 23 en mijn lichaam begeeft het elke zondag/maandag.
@En_17_Anderen leuk!! Als ik je herken en ik durf ga ik je aanspreken haha. En @Fukaeri ook!
En volgens mij weet ik ook nog wel hoe @August eruit ziet.
Ik heb gister besteld bij Zalando, als het goed is krijg ik het uiterlijk donderdag binnen. Maar ik mag achteraf betalen⌠kun je niet even bellen? Of chatten?
Even een domme vraag: moet je nou een scheutje natuurazijn in je wasmachine doen of schoonmaakazijn? Ik lees verschillende dingen.
Ik zelf doe natuurazijn. Geen idee, maar het werkt wel bij mij?! Het lijkt mij dat er bij schoonmaakazijn nog andere dingen bij in zitten, weet niet of dat goed is voor sommige kleding?
Het was niet bedoeld als spammen. Ik wilde 50 berichten, dat klopt. Maar ik heb ook een hele nacht niet geslapen. En ik was op het EGF vroeger heel actief maar die mensen zitten hier allemaal niet meer. Ik vind het een beetje flauw dat dit dan âgecontroleerd wordt als spammenâ en ik dan geen toegang zou krijgen. Ja ik ben selectief waar ik post. Maar ik heb zeker geen kwaad in de zin en ben al 14 jaar actief geweest op EGF, eerst echt actief, daarna meer als meelezer.
Ik ga vanmiddag met mân moeder winkelen
Vandaag moet de eerste versie van mân scriptie af zijn
Net mijn sollicitatie gehad, duurde maar een half uurtje en het ging vooral over mijn ervaring en minder over mij als persoon. Aan de ene kant heb ik er een goed gevoel over, want kon de vragen goed en enthousiast beantwoorden. Maar aan de andere kant heb ik nog niet het idee dat ze me nu goed kennen en dit genoeg was⌠Nouja maar weer afwachten en duimen
Van wat voor muziek hou je?
Gefeliciteerd!