Wjekw-archief 1

Nice, heb je een foto van jouw model? Ik heb toevallig vanmiddag de Erika op gehad van een vriendinnetje om eens te passen en het viel me 1000% mee want ik heb een smal hoofd en brillen zijn gauw te groot. Ik heb er een ontzettend lelijke selfie mee gemaakt die ik hier niet zomaar durf te posten (hoe werkt die samenvatting functie?) maar ik wil zo’n bril misschien toch overwegen ja

Oh dat klinkt goed! Ik was gister in de h&m maar het zag er allemaal zo fragiel uit

Heb net zo’n lekkere Thaise curry op :heart:

Dit is het model, niet mijn foto obviously. Ik heb wel een breed hoofd en vind dit montuur van de ray bans die ik heb wel vrij breed!

4 likes

Ik moet op een zoveel-mogelijk-vetvrij dieet. Wat een drama! :tired_face:

Ik heb zo’n aftel app gedownload omdat ik zoooo uitkijk naar mijn vakantie
Nog 15 dagen werken. Dus nog 5 weken

8 likes

Ik ben daar net iets te ginger en stevig (vind ik, voordat @En_17_Anderen boos op mij word) voor hahaha hoewel ik sinds kort toch maar gewoon korte broeken enzo draag.

1 like

Kun je alleen samenvatting spoilers maken vanaf je computer en/of vanaf een bepaald aantal posts? Ik heb dat tandwieltje niet boven mijn tekstvak als ik mobiel forum

Als het goed is moet iedereen het kunnen. Heb je misschien een screenshot van hoe jouw textvak eruit ziet?

Moet je even het hamburgerthema instellen! Ik had het tandwieltje eerst ook niet

1 like

Haha iemand vond dat ik niet van mijn dieren houd omdat ik al zo snel een nieuwe kat heb geadopteerd en dan zeggen dat ik op zijn minst een paar jaar had moeten wachten. Die negatieve opmerking maar afgewimpeld met de opmerking dat ik sowieso heel anders ben dan die persoon dus dat ik ook dit soort dingen anders doe. :stuck_out_tongue:

1 like

Hahahahaa het wat?

Hamburger thema, zo heet dat. Bij die 3 streepjes naast je foto heb je onderaan een lijstje met themas. Jij forumt nu op het standaard thema, maar je moet even Hamburger Theme Selector aanklikken.

1 like

Aah ja hij valt er net buiten hij hoort naast het emoji dingentje te zitten. Misschien een ander thema nemen inderdaad. ( of je scherm draaien misschien dat het dan wel lukt , maar ik kan me voorstellen dat het vervelend is om steeds het scherm te draaien)

1 like

Aaaahaaaa

Samenvatting

Test

2 likes

Thanks @anon98052296 en @anon39978576

2 likes

Ik vind high carb low fat eten hiervoor wel boeiend! Vind het sowieso inspirerend er filmpjes over te kijken (tis wel vegan) maar highcarbhannah maakt veel snack maaltijden hclf. En op haar advies heb ik nu ook een popcorn machine, voor vetvrij snacken!

Die tas is niet mijn smaak maar veel plezier ermee.

12 likes

Ja zijn ook mijn eigen hersenkronkels hoor haha. Nog een gevolg van mijn formereetstoornis dat ik mezelf nog steeds niet altijd comfi in eigen lichaam voel.

Ik had laatst wel een shorts aan en die kroop alsnog op tussen mijn benen waardoor ik beginnende schuurplekken kreeg dat was stom en weet ook niet hoe ik dat kan verhelpen (misschien een langere boxer eronder) en hij is net zo leeeuk