Wjekw-archief 1

Echt geen idee! Hahaha. Het was echt zo freaky en random, ik ben echt als een idioot naar binnen gestormd haha

1 like

Ik kwam net deze slippers tegen: https://www.mayke.com/nl/sale/shoes/alexander-wang/17415/

Misschien iets voor ridders die willen matchen met hun maliënkolder. :crazy_face:

1 like

Ik had de wekker om 8.15 uur gezet, wilde vanalles doen. Ik ga nu pas opstaan :sweat_smile:

1 like

Ik ben “vroeger” ±25 kilo afgevallen ik had namelijk ernstig overgewicht.(nu nog 12 kilo te zwaar)
Al jaren hang ik rond een bepaald gewicht maar nu schoot het weer omhoog .

Sporten wil ik ook zeker weer oppakken want ik heb al twee jaar niks aan beweging gedaan.

@Ohappyday moet eigenlijk nog een afspraak maken bij de tandarts en de dokter. Maar dat stel ik ook steeds uit. Bellen is echt kut

Ik ben vandaag jarig! Moet eigenlijk eerst heel erg hard gaan leren en dan pas mag ik van mezelf taart gaan kopen :redface:

4 likes

Ik loop nog even als een kip zonder kop door het huis te rennen maar ik ga over 1,5 uur op vakantie :slight_smile: :slight_smile: :slight_smile:

3 likes

Gefeliciteerd!

1 like

Veel plezier. Dat heb ik ook altijd als ik op vakantie ga. Veel te bang dat ik iets vergeet.

1 like

Holy shit. Ik droomde net dat ik achterin een busje zat en dat die schuifdeur open deed. En ineens vlogen we in de lucht. En dat we eruit werden geduwd. Ik schrok me kapot en werd meteen wakker…
Hart ging mega snel.

Ik ben heel blij met m’n suitsuit koffers hoor. Geen problemen mee gehad en ze rollen echt heerlijk en ook fijn dat er een codeslot op zit. Alleen jammer dat er krassen op komen als je koffer in het ruimbagage moet

1 like

Gefeliciteerd! Maar misschien gaat leren met taart nog beter :wink:

1 like

Gefeliciteerd ! Maak er een leuke dag van (na het leren).

1 like

Zijn er meer mensen die geen nieuwe ‘Discover Weekly’-afspeellijst hebben op Spotify? :frowning: Maakt me normaal zo vrolijk op de maandagochtend.

Love de FF Zomer Playlist trouwens!

Mijn vriend is na onze vakantie nu weer aan het werk en ik ben nog bij hem thuis omdat ik vanmiddag een sollicitatiegesprek heb. We zijn dus voor het eerst sinds 3,5 week echt voor langer dan 15 minuten van elkaar gescheiden. Nu appt hij dat hij mij toch een beetje mist. Ik appte terug dat ik hem ook een beetje mis.

Ik lieg dat ik barst. Ik zit in mn kloffie op de bank met een grote kan koffie keihard de top 500 van het Foute Uur mee te blèren. Een betere voorbereiding op een sollicitatiegesprek ik de klassieke muzieksector kan ik me niet voorstellen.

43 likes

Ik wil zo graag aankomende winter naar New York! Mijn vriend daarentegen wil liever ergens anders heen want ‘we zijn er vorige zomer nog geweest’. Help me hem te overtuigen! :joy:

Ik vind het jammer dat ik niet meer op het members only gedeelte kan komen. Moet maar even flink gaan posten :stuck_out_tongue_winking_eye:

Met hoe ik me voel na uitgaan zou je denken dat ik al een rijpe leeftijd bereikt heb maar nee ik ben pas 23 en mijn lichaam begeeft het elke zondag/maandag. :face_with_raised_eyebrow:

1 like

Ik ga met o.a. @En_17_Anderen dus dat maakt het weet makkelijker haha

3 likes

Even een domme vraag: moet je nou een scheutje natuurazijn in je wasmachine doen of schoonmaakazijn? Ik lees verschillende dingen. :hugs: