Ik heb zo’n hekel aan maandag eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeurgh
Heb zo’n productieve dag! Laatste paar weken was ik een beetje het overzicht kwijt maar het komt het langzaam weer terug.
Dat wilde ik even kwijt, nu ga ik maar weer verder
ik haat vuilnis wegbrengen zo hard (het is eigenlijk echt een beetje overdreven hoe vervelend ik het vind)
goed, ik ga nu mn balkon maar weer ff leeghalen
Ik ga ook! @Fukaeri @monkeyslut @August
Misschien is het leuk om een topic te openen? Zoveel zin! En het wordt zulk heerlijk weer! Dat wordt zweten haha
Ik kijk trouwens het meest uit naar Curtis Harding, Anderson .paak en First Aid Kit!
Laatste vakantiedag, morgen vertrekken we. Helaas nu bewolkt, dus kan niets eens van de laatste uurtjes genieten. Voordeel is wel dat de koffer al is ingepakt.
Gefeliciteerd!
Gefeliciteerd!
Ik ga naar Londen dit weekend en het wordt de hele tijd dat ik er ben 30 graden… hallo ik ga naar Engeland wat is dit
Sandy is sowieso een zeikerd
Gefeliciteerd!! Was het zo’n bevalling?
Nieuwe baan geaccepteerd plus nog salarisverhoging kunnen lospeuteren!
Ja precies! Ik wil juist heel veel zien en dagen rondlopen, maar dat is echt vervelend als het zo warm is. Veel plezier alvast iig! We gaan de hitte wel overleven
Stralende blauwe lucht buiten met zon.
Wat doe ik? Binnen onder een deken op de bank liggen.
Fuck yeah zomervakantie.
Omg mijn man heeft gekookt, met een pakje van Maggi dagje zonder vlees want ik dacht dat kan niet misgaan.
Is hij het zakje kruidenmix vergeten omg hoe dan.
@Lululemon Gefeliciteerd en veel veilige kilometers toegewenst!
@anon44204370 Ze zit hier nog wel, maar onder een andere naam. Ik weet niet of ze dat op het forum wil hebben staan, dus ik zal de naam niet noemen, maar ze post o.a. frequent in het Beautytopic, ik herkende haar daar aan haar manier van posten.
@Koffiekopje Gefeliciteerd, goed gedaan!
Ik overleef het prima. Mijn kamer is 2 bij 3 en mijn bed 2 bij 1.40 dus het is krap, maar alles past erin. Ik werk van 9 tot half 6 en ben dan meestal om 18:15 thuis, dan gaan we eten en daarna ga ik series kijken in mn kleine bed of nog weg met vriendinnen. En om 22:00/23:00 kom ik altijd nog even met de katten knuffelen en beneden kletsen. Zo red ik het prima! Op mijn vrije dagen ben ik wel om 11:00 het al beu hoor, hahaha
@Koffiekopje, @lshq, @flwhrs: Wat een mooi nieuws allemaal! Gefeliciteerd!!
@anon98052296 Thanks voor het hamburger thema. Heeft mij ook geholpen!
Ik ben echt zo’n oen. Ben de hele tijd op mijn nagels aan het bijten en ik snap niet eens van waar ik die stress heb…
Ik had vanochtend examen en ik denk dat ik het niet gehaald heb, terwijl dit m’n laatste zou zijn om m’n diploma te halen.
Op mijn nieuwe werkcomputer heb ik geen toegang tot mn dropboxaccount en nu kan ik niet meer bij mijn aftelkalender was gewoon een lelijk bestandje met een tabel, maar ik kruiste elke dag een dag weg en dat voelde zooo bevrijdend en nu moet ik opnieuw beginnen
over 9 dagen werken op vakantie!!!