Wjekw-archief 1

Vreemd ik kreeg wel zon batch.

Oh wacht ik zie t nu pas het was net nog niet.

1 like

kinderneusspray zodat mn holtes niet dicht gaan :smile:

en ik heb geleerd dat het dan belangrijk is om veel te drinken/slikken, dus ik ‘mag’ dan altijd een nieuwe theesoort uitzoeken van mezelf.

1 like

Succes, je kan het!

Ah nice! Ik hoef nog maar drie dagen yay :sunglasses: Misschien moeten we een soort ellegirlherkenningsteken verzinnen, net als de roze rainsjassen op lowlands vorig jaar

@Prikkelbaar Down the rabbit hole :dancer:t2: Ah wat leuk, veel plezier! Waar gaar je naartoe?

1 like

haha ja ik ook al! Het gaat echt duizend jaar duren voordat ik overal weer in kan want zoveel post ik ook weer niet. Was net al helemaal teleurgesteld dat ik nu ook niet meer bij het afvaltopic kan, leek me zo’n goede motivatie nu ik niet mag sporten
 maar geduld idd :slight_smile:

1 like

Oja nu zie ik het ook!

1 like

Maar dat is toch juist niet netjes? Ik snap het niet hahaha
Voor je medereizigers is het toch netter/beleefder om echt tegenover elkaar te gaan zitten?

1 like

Waarom?

1 like

Als je elkaar kent wel ja, maar niet als je elkaar niet kent :grimacing:

2 likes

Heel veel succes!

Als het na een vlucht kapot is gegaan kun je (als het goed is) een klacht indienen bij maatschappij waar je je ticket kocht/mee vloog. Ik moest een factuur van mijn koffer mailen en kreeg het hele bedrag vergoed.

Voor de duidelijkheid, voor iedereen. Wij controleren ook je berichten. Dus als een gek lopen spammen, heeft geen zin als je toegang wilt tot de members only berichten.

Het is er al eerder over gegaan, uiteindelijk is dit natuurlijk ook allemaal maar schijnveiligheid. Ook met 50 berichten kun je kwaad in de zin hebben. Maar we denken dat het fijn is, als je in ieder geval weet dat degenen die jouw informatie gevoelige berichten lezen, zelf ook lekker actief zijn.

21 likes

@Diamonds
Ik miste ook een wiel bij mijn samsonite koffer na vlucht met UA. Bij de balie formulier gehaald, belletje gepleegd en toen hebben zij mijn koffer opgehaald, gerepareerd en terug gebracht.

2 likes

Ik heb mezelf net gewogen en schrok me helemaal rot. Er moet dringend iets gebeuren want 8 kilo erbij is wel erg overdreven.

Lig in een tent met iemand naast me die stinkt naar een alcoholist die al enige tijd in de goot ligt.
Altijd leuk, weekendfestival :stuck_out_tongue_winking_eye:

6 likes

Haha wie is dit dan?

Mijn vriend die vannacht nog even onze drankvoorraad op ging maken :joy:

10 likes

Ik was vorig jaar ook te ‘zwaar’. Eigenlijk al jaren een beetje. Kwam bij mij door lekker eten, wijntjes en weinig beweging
 Sinds een tijdje ben ik nu aan het sporten in de buitenlucht, wekelijks met een groepje. En het is zo leuk en goed voor me. Misschien iets voor jou en anders een beginnetje maken met hardlopen of oefeningen doen. Succes!

Ik heb een keer een klacht ingediend bij Transavia nadat mijn koffer kapot was gegaan, als reactie kreeg ik dat dit nou eenmaal kon gebeuren en dat ze niks gingen vergoeden.
Maar bij KLM etc denk ik dat ze het wel snelle vergoeden.Vetgedrukte tekst