Oh, dat ga ik eens opzoeken! Ik heb een lijst gekregen met dingen die ik wel en niet mag, maar ik vind het echt heftig. Ik heb nog nooit op vet gelet. Heb het een tijdje geleden ook al een week gedaan en vond het toen enorm moeilijk om aan mn calorien te komen. Vooral de makkelijke snacks (olijven!) vond ik moeilijk. Het is op medisch advies, dus heb ook weinig keus. (Dat ik geen pizza-vd-pizzeria meer mag steek ik nog even mn kop voor in het zand.)
Wie heeft een goede tip voor overnachting in Delft? Liefst loopafstand centrum (niet aan overkant snelweg iig). Alle soorten zijn welkom, maar max budget 130 ongeveer.
Edit: mijn Google doet het ook maar ik vind via de standaard sites alleen stom of al vol
Lossere of langere pijpjes helpt meestal wel
Ik heb komend weekend een high tea in het Waldorf Astoria (5 sterren hotel) en wtffff doe je naar zoiets aan? Help mij
Ik heb best wel veel kleren maar zou mn god niet weten wat ik naar zoân plek moet aantrekken
Haha ik vraag me oprecht af wat dat uitmaakt? En sowieso dat diegene een zoek-actie heeft uitgevoerd, das toch niet erg? LinkedIn is juist ook bedoeld om te laten zien dat je elkaars pagina bezoekt en wellicht ergens in geĂŻnteresseerd bent op professioneel vlak, daarom krijg je daar die meldingen van
Volgens mij is het zo dat je tevoorschijn komt als iets op jouw profiel overeenkomt met het zoekwoord van diegene. Dus stel dat jij bij het Beatrix Theater hebt gewerkt en diegene zoekt op Beatrix Theater, dat jij tevoorschijn komt. Terwijl diegene jou misschien helemaal niet kent (en niet naar jou op zoek is). Dus het is niet per se iemand die jouw profiel wilde zien.
Mss ga ik wel een boek schrijven over mijn kid. We waren vandaag in de aula bij mijn overleden oma en ik vroeg hem wie het was âouwe omaâ. En toen vroeg ik wat er was met ouwe oma âhij is doodâ. En vervolgens zegt ie âik ben een beetje moe, ik wil ook liggenâ
Ik weet niet goed hoe je je vraag bedoelt? Maar je bent alleen in diegenes zoekresultaten verschenen hĂš, diegene heeft niet jouw profiel bekeken. Tenzij je daar specifiek een melding van hebt gekregen.
Ohhh zo. Ik dénk het wel. Maar dat weet ik niet zeker. Het lijkt me logisch van wel.
Maar als iemand jou zoekt, dan zou degene eerder op naam zoeken dan op een werkplek van jou.
Hmmm ja ze zijn vrij los en ook niet heel kort, ik had het idee dat doordat ze los waren ze opkropen? Misschien gek haha.
Jaa, echt heel anders weer idd. Mijn rust is weg hahaha Tijdelijk, want heb volgend jaar een tussenjaar en daarna ga ik doorstuderen in een compleet andere stad dus dan ga ik weer op kamers
Het is zo raar om niks meer voor school te hoeven doen, ik doe sinds vorige week eigenlijk gewoon niks meer met mn leven hahahah
Vanuit een lijst bedenken wat je dan in hemelsnaam moet gaan eten is ook veel lastiger dan vanuit filmpjes. Je kan trouwens ook bakken met water, niet helemaal hetzelfde want het krijgt geen vet laagje maar je uien worden bijvoorbeeld wel glazig.
En mag je geen olijven op olie meer of ĂŒberhaupt geen olijven meer (en avocado en noten, zit ook vet in)
Er bestaan ook nog gewoon pinautomaten?
Als je treinstation Nijmegen inloopt en je gaat via je linkerkant naar de sporen, dan kom je langs 2 pinautomaten (naast de bloemenwinkel). In de stationshal zelf dus.
(van het spoor af is dat dus de hal in bij de bloemenwinkel, en de AH to Go. En dan liggen ze rechts)
Een paar dagen terug was ik met mijn vriend zoân horror game aan het spelen, maar we waren toen die dag weggeweest, en liepen weer terug naar huis. We keken er toen ook naar uit om dat spelletje te weer te gaan spelen. Dus wij lopen naar de voordeur, klaar om naar binnen te gaan, stond er ineens een vet raar figuur bij ons naast de deur. Hij zag er best eng uit, en ik schrok ervan, maar ja, verder schonk ik er niet veel aandacht aan. Totdat die vent ineens een soort pirouette draait, en mij vervolgens recht in mijn ogen aan kijkt terwijl hij op ons af komt rennen. Dus mijn vriend zit echt te grijpen naar de sleutel, want die vent kwam steeds dichterbij, en ik voel gewoon tering veel adrenaline en duw mijn vriend naar binnen, terwijl ik schreeuw:â schiet op schiet op !!!â. En echt heh ik sprintte die trap op en schreeuw naar mijn vriend:â doe die deur dicht doe die deur dicht gvd!!!â. Echt jonge, dat moment was zo fucking intens haha, we zeiden toen ook echt allebei van:â Nou die horror game hoeft niet eens meer na ditâ , haha. We waren ook echt aan het schreeuwen, haha hij ook. Echt ik heb me nog nooit zo angstig gevoeld man, dacht echt dat die vent het huis binnen zou gaan dringen ofzo.
Haha Okee het valt wel heel erg op dat ik aan mân 50 Posts wil komen⊠maar nachtje niet slapen zorgt ook voor veel forumbezoek.
Wat de fuck deed hij bij jullie voordeur dan? Was hij aan het wachten op iets? Fucking eng hahaha vooral die pirouette hahaha
Ik heb trouwens een collega die mij een beetje op de huid zit, heel extreem aardig doen, bemoeien met mijn werkzaamheden e.d
Nu is het zo dat hij problemen heeft met twee goede collegaâs van mij, en er klachen over hem zijn ingediend. Ik heb eerlijk verteld aan mijn groepje vaste collegaâs dat ik hem ook niet zo mag omdat hij zich dus met mij aan het bemoeien is, en dat ik dat bloedje vervelend vind. Nu is een andere collega boos op mij omdat ik dat heb gezegd denk ik. Ze is mij ineens compleet aan het negeren, en wil niet eens meer met mij op de werkvloer staan. De andere twee collegaâs die klachten indienen over die man, daar is ze wel nog steeds goede vrienden mee. Dus ik heb echt zoiets van ?? wtf is dit. Ik weet dat het misschien kinderachtig is dat ik heb gezegd dat ik hem niet zo oke vind, maar kom op zeg. Ik heb ook geen idee of dat nou de reden is dat ze zo pissed is, maar vertik het om naar haar toe te gaan om het te vragen. Vind dat als ze problemen met mij heeft, naar mij toe moet gaan. Uit het niets negeren vind ik zoo laag.
Verder ga ik mijn excuus aanbieden aan die man. Heel eng, maar ik ga heel eerlijk toegeven wat ik eruit gegooit heb. Kan mis gaan, maar dan heb ik wel mijn volwassen kant laten zien. Geen zin in gezeik op de werkvloer.