Ik zag dit ook vanochtend toen ik wakker werd. Snap echt niet dat je zo desperate die aantal posts wil halen. Dat deden we toen we 16 waren op het bloemetjesforum
Misschien omdat ik in topics met inhoud wil kunnen lezen en reageren? Niet zo bitchy bedoeld als het eruit komt. Ik ben autistisch en slecht in het praten over koetjes en kalfjes, de topics voor members only, daar heb ik wat aan. En hoop ik wat toe te kunnen voegen.
Ik zou ff de DTRH playlist op Spotify luisteren. Ik wil zelf graag naar Parcels, J. Bernardt, Tom Misch, First Aid Kit, Anderson. Paak, ODESZA. Verder zie ik het wel!
Vind dit echt een gemene reactie.
Ik had een lidmaatschap verzoek ingediend omdat ik dacht dat ik nog geen 50 berichten had geplaatst⊠Heb ik er meer dan 150 Zo komt die baan er ook nooit fml
Ik ben vanochtend naar de dokter geweest omdat ik vreemde strepen heb op mijn huid, maar hij wist niet wat het was en toen zei hij: nou veel succes ermee! Haha oké, thanks Bleh, het zijn echt lelijke vlekken weet niet wat ik ermee moet. Balen dat het lekker weer wordt, ik durf nu geen korte mouwen te dragen
Niemand zegt dat je er niet bij mag. Ik zeg ook heel duidelijk dat mijn opmerking voor iedereen bedoeld is.
Oooh ik dacht als je specifiek met zn tweeën instapt. Snapte er helemaal niets van haha, sorry
Je had het wellicht iets aardiger kunnen verwoorden
Maar het zal sowieso niet zo zijn dat als je 50 berichten hebt, je dan klaar bent. Volgende stap is om de zoveel tijd checken wie er actief blijven. Dan kunnen we de mensen die alleen de 50 hebben gehaald om mee te lezen, weren. Uiteindelijk is een community als deze nemen EN geven. Waarom zouden mensen bepaalde informatie met je delen als je zelf niks bijdraagt.
Ik denk dat ik straks maar eens ga ontbijten met 3 broodjes kroket en een broodje kaassouffle.
Wat een wereld leven we toch in. Kan gewoon via de Rabo app even chatten met een medewerker en ik heb meteen antwoord op mijn vraag. Makkelijker kan het ook gewoon niet.
Haha, ik was voorbereid op iets heel dramatisch.
Ik wil dat het alweer weekend is, want ik heb een leuk weekend voor de boeg.
Haha ja misschien zeg ik het wat verkeerd.
In een e-mail wat ik net kreeg stond âals ik verder nog iets voor je kan betekenen hoor ik het graagâ toen kreeg ik echt van die flauwe gedachtes en had ik zin om âja ruim mân huis op en maak alles schoon, of geef me een miljoenâ te antwoorden. Heel kinderachtig haha
Ik maakte eerst een gezonde maaltijd en at een hele pan leeg om vervolgens allemaal rijstewafels met chocola naar binnen te werken. Ik verzadig niet of zo
Ik vind het op onsociale dagen zo fijn dat dit soort dingen idd zo makkelijk gaan, ook met appie zelfscan en bij de Mcdonaldâs bestellen maar soms vind ik het ook wel zorgelijk dat sociaal contact zo steeds minder wordt
Ik gebruik tegenwoordig natuurazijn nadat ik had gelezen dat schoonmaakazijn het rubber van je wasmachine kan aantasten!
Ja snap ik, had echt mn broek vol gehad als ik jou was geweest
Oh welke azijn durf ik niet te zeggen! Denk echt alleen de ânormaleâ
Door jou zie ik nu dat ik een achtergrond kan instellen op mijn profiel, lachen!