Wjekw-archief 1

Hahahahaa het wat?

Hamburger thema, zo heet dat. Bij die 3 streepjes naast je foto heb je onderaan een lijstje met themas. Jij forumt nu op het standaard thema, maar je moet even Hamburger Theme Selector aanklikken.

1 like

Aah ja hij valt er net buiten hij hoort naast het emoji dingentje te zitten. Misschien een ander thema nemen inderdaad. ( of je scherm draaien misschien dat het dan wel lukt , maar ik kan me voorstellen dat het vervelend is om steeds het scherm te draaien)

1 like

Aaaahaaaa

Samenvatting

Test

2 likes

Thanks @anon98052296 en @anon39978576

2 likes

Ik vind high carb low fat eten hiervoor wel boeiend! Vind het sowieso inspirerend er filmpjes over te kijken (tis wel vegan) maar highcarbhannah maakt veel snack maaltijden hclf. En op haar advies heb ik nu ook een popcorn machine, voor vetvrij snacken!

Die tas is niet mijn smaak maar veel plezier ermee.

12 likes

Ja zijn ook mijn eigen hersenkronkels hoor haha. Nog een gevolg van mijn formereetstoornis dat ik mezelf nog steeds niet altijd comfi in eigen lichaam voel.

Ik had laatst wel een shorts aan en die kroop alsnog op tussen mijn benen waardoor ik beginnende schuurplekken kreeg dat was stom en weet ook niet hoe ik dat kan verhelpen (misschien een langere boxer eronder) en hij is net zo leeeuk

Oh, dat ga ik eens opzoeken! Ik heb een lijst gekregen met dingen die ik wel en niet mag, maar ik vind het echt heftig. Ik heb nog nooit op vet gelet. Heb het een tijdje geleden ook al een week gedaan en vond het toen enorm moeilijk om aan mn calorien te komen. Vooral de makkelijke snacks (olijven!) vond ik moeilijk. Het is op medisch advies, dus heb ook weinig keus. (Dat ik geen pizza-vd-pizzeria meer mag steek ik nog even mn kop voor in het zand.:sob:)

Wie heeft een goede tip voor overnachting in Delft? Liefst loopafstand centrum (niet aan overkant snelweg iig). Alle soorten zijn welkom, maar max budget 130 ongeveer.

Edit: mijn Google doet het ook maar ik vind via de standaard sites alleen stom of al vol

Lossere of langere pijpjes helpt meestal wel :relaxed:

Ik heb komend weekend een high tea in het Waldorf Astoria (5 sterren hotel) en wtffff doe je naar zoiets aan? Help mij
Ik heb best wel veel kleren maar zou mn god niet weten wat ik naar zo’n plek moet aantrekken

6 likes

Haha ik vraag me oprecht af wat dat uitmaakt? En sowieso dat diegene een zoek-actie heeft uitgevoerd, das toch niet erg? LinkedIn is juist ook bedoeld om te laten zien dat je elkaars pagina bezoekt en wellicht ergens in geĂŻnteresseerd bent op professioneel vlak, daarom krijg je daar die meldingen van :stuck_out_tongue:

1 like

Volgens mij is het zo dat je tevoorschijn komt als iets op jouw profiel overeenkomt met het zoekwoord van diegene. Dus stel dat jij bij het Beatrix Theater hebt gewerkt en diegene zoekt op Beatrix Theater, dat jij tevoorschijn komt. Terwijl diegene jou misschien helemaal niet kent (en niet naar jou op zoek is). Dus het is niet per se iemand die jouw profiel wilde zien.

2 likes

Mss ga ik wel een boek schrijven over mijn kid. We waren vandaag in de aula bij mijn overleden oma en ik vroeg hem wie het was “ouwe oma”. En toen vroeg ik wat er was met ouwe oma “hij is dood”. En vervolgens zegt ie “ik ben een beetje moe, ik wil ook liggen” :sweat_smile:

29 likes

Ik weet niet goed hoe je je vraag bedoelt? Maar je bent alleen in diegenes zoekresultaten verschenen hĂš, diegene heeft niet jouw profiel bekeken. Tenzij je daar specifiek een melding van hebt gekregen.

Ohhh zo. Ik dénk het wel. Maar dat weet ik niet zeker. Het lijkt me logisch van wel.

Maar als iemand jou zoekt, dan zou degene eerder op naam zoeken dan op een werkplek van jou.

Hmmm ja ze zijn vrij los en ook niet heel kort, ik had het idee dat doordat ze los waren ze opkropen? Misschien gek haha.

Jaa, echt heel anders weer idd. Mijn rust is weg hahaha :stuck_out_tongue: Tijdelijk, want heb volgend jaar een tussenjaar en daarna ga ik doorstuderen in een compleet andere stad dus dan ga ik weer op kamers

1 like