Ja precies! Omdat ze ook zo kwetsbaar lijken.
Wel vervelend als mensen dan ook nog van die opmerkingen gaan geven, dan ben je je er nog meer van bewust.
Iemand vraagt of ik d’r even terug wil bellen en ik heb dus serieuze belangst. Gebeld worden vind ik veel minder erg. Maar ja, dat ik angst heb, kan ik niet bepaald zeggen, haha.
Ik ben enorm verbaasd over de goede klantenservice bij Asos, omdat ik de slechte bij H&M en Wehkamp gewend ben
Same en ik heb het eigenlijk met zo ongeveer alle mensen. Hoe leuk ze ook zijn.
Wij hebben begin dit jaar een huis gekocht en het is echt van de gekke gewoon, zooo veel aanmeldingen, niet te doen. En de prijzen liggen gewoon een ton hoger dan de casco woningen (zelfde woningen) 2 jaar geleden
Ik heb net Sydney White gekeken op netflix. Slechte film, maar wel feel good haha
Wil ik wel doen. Als t niet te moeilijk is
Ja het is niet normaal. Ook als je kijkt naar de woningbouwverenigingen wat die durven te vragen. 2 jaar geleden zelfde woning met nog nieuwe keuken en badkamer 195.000 ongeveer. nu in dezelfde wijk, zelfde woning. helemaal kaal, geen keuken, oude badkamer. 265.000.
Wow ik heb gewoon 12 uur geslapen
Ja, een vriendin kwam qua begroting op 125.000 minder uit dan wij, terwijl wij echt geen buitensporige dingen in huis hebben… Ben benieuwd hoe lang dit nog zo blijft!
In Engeland gaat iedereen dan netjes in een rij staan. Wie als eerste bij de halte staat, mag als eerste de bus is. Ideaal!
Zouden ze hier ook in moeten voeren.
Kan het, dat muggenbulten die ik sinds 10 juni heb, nog steeds jeuken? Ik heb ze helemaal opengekrabt etc. dus duurt het dan langer misschien? Ik word er gek van en word langzamerhand een beetje bang dat het wat anders is ofzo. Een tekenbeet ofzo, maar volgens mij geen rode kring en ik had al die bulten ook tegelijk gekregen.
Ik heb een paar jaar geleden op vakantie zo’n 25 muggenbulten op 1 been gehad & die kwamen zo’n driekwart jaar later af en toe weer opzetten. Kan dus wel lang duren! De littekens zijn gelukkig nu allemaal wel vervaagd
Omg wat een ellende. Ja ik had er ook echt 15 ofzo verspreid over mijn lichaam en deze 3 blijven maar klote. Maar goed deze zijn dus ook opgekrabt. Ahh oke ja die littekens maken mij niet zo veel uit, als die jeuk maar opdondert.
Bij mij hielp tea tree olie wel, maar dat heeft echt een behoorlijk aanwezige geur
Ahh okee ! Hahah op sommige momenten jeukt het zo erg dat het mij echt niks uit maakt wat ik erop moet smeren . Dus thanks
ik ga het halen!
Maar een ton voor een verbouwing is toch niet zoveel? Of worden ze gewoon weer casco doorverkocht?
Herkenbaar! Naar de kapper bellen vind ik al lastig. Toen ik voor mijn werk regelmatig moest bellen ging het beter maar voor mijzelf vind ik het heel lastig. Ik spaar dan ook telefoontjes op en dan doe ik ze achter elkaar. Hoef ik maar 1x die drempel over.