Het is zo raar om niks meer voor school te hoeven doen, ik doe sinds vorige week eigenlijk gewoon niks meer met mn leven hahahah
Vanuit een lijst bedenken wat je dan in hemelsnaam moet gaan eten is ook veel lastiger dan vanuit filmpjes. Je kan trouwens ook bakken met water, niet helemaal hetzelfde want het krijgt geen vet laagje maar je uien worden bijvoorbeeld wel glazig.
En mag je geen olijven op olie meer of überhaupt geen olijven meer (en avocado en noten, zit ook vet in)
Er bestaan ook nog gewoon pinautomaten?
Als je treinstation Nijmegen inloopt en je gaat via je linkerkant naar de sporen, dan kom je langs 2 pinautomaten (naast de bloemenwinkel). In de stationshal zelf dus.
(van het spoor af is dat dus de hal in bij de bloemenwinkel, en de AH to Go. En dan liggen ze rechts)
Een paar dagen terug was ik met mijn vriend zo’n horror game aan het spelen, maar we waren toen die dag weggeweest, en liepen weer terug naar huis. We keken er toen ook naar uit om dat spelletje te weer te gaan spelen. Dus wij lopen naar de voordeur, klaar om naar binnen te gaan, stond er ineens een vet raar figuur bij ons naast de deur. Hij zag er best eng uit, en ik schrok ervan, maar ja, verder schonk ik er niet veel aandacht aan. Totdat die vent ineens een soort pirouette draait, en mij vervolgens recht in mijn ogen aan kijkt terwijl hij op ons af komt rennen. Dus mijn vriend zit echt te grijpen naar de sleutel, want die vent kwam steeds dichterbij, en ik voel gewoon tering veel adrenaline en duw mijn vriend naar binnen, terwijl ik schreeuw:’ schiet op schiet op !!!’. En echt heh ik sprintte die trap op en schreeuw naar mijn vriend:’ doe die deur dicht doe die deur dicht gvd!!!’. Echt jonge, dat moment was zo fucking intens haha, we zeiden toen ook echt allebei van:’ Nou die horror game hoeft niet eens meer na dit’ , haha. We waren ook echt aan het schreeuwen, haha hij ook. Echt ik heb me nog nooit zo angstig gevoeld man, dacht echt dat die vent het huis binnen zou gaan dringen ofzo.
Haha Okee het valt wel heel erg op dat ik aan m’n 50 Posts wil komen… maar nachtje niet slapen zorgt ook voor veel forumbezoek.
Wat de fuck deed hij bij jullie voordeur dan? Was hij aan het wachten op iets? Fucking eng hahaha vooral die pirouette hahaha
Ik heb trouwens een collega die mij een beetje op de huid zit, heel extreem aardig doen, bemoeien met mijn werkzaamheden e.d
Nu is het zo dat hij problemen heeft met twee goede collega’s van mij, en er klachen over hem zijn ingediend. Ik heb eerlijk verteld aan mijn groepje vaste collega’s dat ik hem ook niet zo mag omdat hij zich dus met mij aan het bemoeien is, en dat ik dat bloedje vervelend vind. Nu is een andere collega boos op mij omdat ik dat heb gezegd denk ik. Ze is mij ineens compleet aan het negeren, en wil niet eens meer met mij op de werkvloer staan. De andere twee collega’s die klachten indienen over die man, daar is ze wel nog steeds goede vrienden mee. Dus ik heb echt zoiets van ?? wtf is dit. Ik weet dat het misschien kinderachtig is dat ik heb gezegd dat ik hem niet zo oke vind, maar kom op zeg. Ik heb ook geen idee of dat nou de reden is dat ze zo pissed is, maar vertik het om naar haar toe te gaan om het te vragen. Vind dat als ze problemen met mij heeft, naar mij toe moet gaan. Uit het niets negeren vind ik zoo laag.
Verder ga ik mijn excuus aanbieden aan die man. Heel eng, maar ik ga heel eerlijk toegeven wat ik eruit gegooit heb. Kan mis gaan, maar dan heb ik wel mijn volwassen kant laten zien. Geen zin in gezeik op de werkvloer.
Ja ikke… maar ik heb niet echt tips of tricks heb het eigenlijk even een beetje “opgegeven” en doe er nu even niks meer aan. Wel super irritant inderdaad.
Ik moet zo min mogelijk vet en ook geen gezonde vetten. Olijven, avocado’s en noten mogen allemaal niet. Ik houd helemaal niet van gefrituurd eten of chips, dus dat is het probleem niet. Ik krijg er alleen kortsluiting in mn hoofd van dat Sultana’s ineens beschouwd worden als ‘gezond’ en olijven als ‘ongezond’.
Ik heb trouwens wel speciale olie gekregen voor bakken en speciale boter voor op brood.
Ik zou een kwartier voor start op mn invalklus zijn maar ik heb overal een overstap eerder en ben nu een half uur te vroeg.
En ik weet niet hoe chill ik dat vind want het is zo vroeg en straks is er niemand
Ik heb een dik oog, lijkt alsof ik door iets gestoken ben? Ik zie er niet uittttttt. Werd wakker gemaakt door een mug, maar vraag me af of het daardoor komt. Heb dit wel eens eerder gehad, hoop maar dat het snel wegtrekt.
Verder: maandag
Ja snap ik, dat is ook eigk gewoon maf.
Ik vroeg het me af omdat je anders ook bij wholefood plantbased kan kijken maar die eten ook gezonde vetten.
Iig die hclf filmpjes vind ik heel fijn, vaak zeggen ze ook hoeveel vet er in een maaltijd zit en die komt dan bv van een avocado. Die kan je dan weglaten.
Succes iig, is het voor een lange periode?
Dankje.
Ik weet niet voor hoe lang het is. Het is de bedoeling dat mijn behandeling het probleem gaat oplossen, maar hoe lang dat gaat duren? Dr die ik gisteren sprak liet een beetje doorschemeren dat het uberhaupt handig kan zijn om er op te blijven letten.
Ah in het relatieleed topic toch? Zal ik even posten dat ze je moeten messagen. Vind dit wel sneu voor je!
@anon98510831 oh heftig. Hopelijk went het snel :), en als het gezond voor je is is dat hopelijk ook een motivatie
Ik heb sinds zaterdag zo veel muggenbulten en het jeuk niet normaal. Ik heb mezelf gisteren uit wanhoop ingesmeerd met tandpasta, nu zit heel mijn bed onder EN heb ik nog jeuk
Helpt azijn niet?
Haha ja dat dus
Hopelijk gaat het vandaag goed met de Eurostar. Ik heb er vorige week voor het eerst mee gereisd en het beviel mij echt heel erg goed.