Waarom is de vakantie altijd te kort. Morgen weer werken en heb er nog geen zin in.
Ik zou denk ik wel gewoon zeggen dat je hem van omegle kent. Hoef je je ook niet in allerlei bochten te wringen!
Ik ga gelukkig veel werken, dus dat komt wel goed Heb inderdaad wel een neef waar ik heel veel dingen mee samen doe, maar ik gun hem ook zijn eigen tijd en vriendengroep. Voel me dan altijd een beetje te veel als ik met alles mee ga. Kon gister ook met hem en 7 man mee, maar die ken ik niet, dus vind dat dan toch wel weer eng. Ben zelf ook namelijk een schijtluis, haha. Ik woon in Den Haag
Ik heb echt een kutdag gewoon, het begon al met een nare droom vannacht en de hele dag liep verder niet hoe ik hem wilde.
Heb ook het hele weekend ruzie gehad met m’n vriend en ik word gewoon zo moe van mezelf… Constant interne discussies van onzekerheid en verstand die het niet met elkaar eens worden.
Heb een pokebowl besteld ik ben gelukkig.
Ik heb de hele dag niks gedaan. 3x raden wie er vanavond niet kan slapen.
Hier ook nergens meer…huilen.
Ja maar dan niet van die vieze stinkchips
Ik wil lekker verstand op nul een film kijken. Maar ik weet niet welke ik wil. Andere suggesties zijn ook welkom! (Liefst op netflix of videoland)
- Mean Girls
- Twilight Saga
0 stemmers
Eh ik zie het niet hoor? Wat is het?
Ik staar er al lang naar en ik zie het ook niet Ik wil het nu weten ook!
Edit: omg ik postte dit, ging terug, draaide mijn telefoon en nu zie ik het!!! Telefoon draaien dus haha.
Zo eens taartmix halen. Morgen laatste vergadering op mijn huidige werkplek.
Gekookte sperziebonen ruiken naar sperma
lekker weinig gegeten als avondeten zodat ik zo in bad koekjes kan schransen.
Ik heb geen zin om de hond uit te laten maar niemand gaat het voor mij doen omdat zo de voetbal begint.
Nog een klaagpost over de warmte. Ik word er zo slaperig van maar als ik eenmaal in bed lig kan ik natuurlijk niet slapen omdat m’n kamer te warm is. Terwijl ik nu op de bank moeite zit te doen om m’n ogen open te houden.
Is het ondersteboven?
Dat ik intens gelukkig ben met m’n nieuwe keukenmachine/hakker. Nu kan ik eindelijk knoflook en ui eten. Want ik gebruikte dat nooit omdat m’n handen dan gingen stinken.
Nu kan ik eindelijk écht koken. En dat allemaal dankzij zo’n machine.
Én ik kan nu proteïne fluff maken omdat ik ijsblokjes kan hakken.
Ik ben jarig vandaag en heb een aantal goede vrienden nog steeds niet gehoord. Daar ben ik nu eigenlijk wel een beetje verdrietig om en dat vind ik stom van mezelf