Wat zijn kinderen toch eerlijk. Was net op bezoek bij mijn nichtjes en toen ik vertelde dat ik naar huis ging zei mijn nichtje ja doe maar want je praat erg veelš
Mān manager heeft ons zojuist verteld dat er op een andere afdeling mensen te kort zijn en op onze afdeling is het juist heel rustig. Dus nu is het plan om 1 iemand van ons team half daar te zetten en half op onze eigen afdeling, tenminste, als we dat leuk vinden.
En op zich lijkt het me wel heel leuk om te zien wat de andere afdeling van het bedrijf doet en wat hij over de functie vertelde klonk ook best leuk. Alleen ben ik dan wel bang dat je continue met 2 verschillende dingen in je hoofd zit, en dat ik mān huidige functie dan een beetje verwaarloos (die andere functie kan meer stressvol zijn en is meer met deadlines, mijn huidige functie is alles rustig aan). Plus, die andere functie is wat extraverter, en ik ben niet zo extravert. Lastiiiiiig
Toevallig via ANWB? Private lease?
Oh zulke muziek luister ik af en toe ook nog eens terug, HEERLIJK.
Ja!
Ik heb poffertjes in de koelkast liggen. Straks snel mān dochter ophalen, poffertjes warm maken en dan buiten eten.
Eten jullie met een bepaalde kant van je kaak? Dit klinkt vet raar maar ik eet eigenlijk altijd met mijn linkerkant en juist daar komen mijn verstandskiezen door, dus ik merk het nu heel erg dat ik daar altijd dingen afbijt en mee kauw en ik vind het fascinerend
Waarom kan je niet zeggen waar je hem van kent? Is het via internet?
Wat vervelend, ik weet niet goed wat ik anders kan zeggen maar je bent er dan wel optijd bij toch? (Ik las je bericht in het sekstopic). Ga niet van het ergste uit, en bedenk dat zoveel mensen dit ook hebben gehad en als het ernstig was zouden je ze niet zo lang laten wachten!
maar je hebt toch wel je eigen brievenbus he?
Sorry voor de late reactie!
Wat vervelend dat jij dit probleem ook hebt, vooral tijdens vakantieās e.d Mezelf vermaken kan ik echt absoluut niet, dus meestal eindig ik depri in mijn bed te slapen. Zo klote om āalleenā te zijn soms
Ahhh dat is wel heel vervelend, ik gun je echt een leuke vakantie ): Geen neven of nichten van dezelfde leeftijd waar je iets mee kunt gaan doen? Als ik echt niemand heb om iets mee te doen maar ik wil wel graag weg of uit dan ga ik meestal met mān broer en zijn vriendengroep mee. Dat is wel leuk maar toch ben ik dan soms een beetje jaloers dat ik dat niet heb.
Als we bij elkaar in de buurt woonde (geen idee waar je woont) en ik niet zoān schijtluis zou zijn zouden we samen dingen kunnen doen haha.
Nou vooruit
http://www2.hm.com/nl_nl/productpage.0630313005.html#modal-1
De andere is uitverkocht denk ik, maar is maxi dus! En zit luchtig/losjes, maar je ziet nog wel je figuur. Het is een tricot jurk van modalmix, als ie weer is aangevuld en je zoekt daarop moet je m kunnen vindenā¦
Waarom is de vakantie altijd te kort. Morgen weer werken en heb er nog geen zin in.
Ik zou denk ik wel gewoon zeggen dat je hem van omegle kent. Hoef je je ook niet in allerlei bochten te wringen!
Ik ga gelukkig veel werken, dus dat komt wel goed Heb inderdaad wel een neef waar ik heel veel dingen mee samen doe, maar ik gun hem ook zijn eigen tijd en vriendengroep. Voel me dan altijd een beetje te veel als ik met alles mee ga. Kon gister ook met hem en 7 man mee, maar die ken ik niet, dus vind dat dan toch wel weer eng. Ben zelf ook namelijk een schijtluis, haha. Ik woon in Den Haag
Ik heb echt een kutdag gewoon, het begon al met een nare droom vannacht en de hele dag liep verder niet hoe ik hem wilde.
Heb ook het hele weekend ruzie gehad met mān vriend en ik word gewoon zo moe van mezelf⦠Constant interne discussies van onzekerheid en verstand die het niet met elkaar eens worden.
Heb een pokebowl besteld ik ben gelukkig.
Ik heb de hele dag niks gedaan. 3x raden wie er vanavond niet kan slapen.