Hier ook nergens meer…huilen.
Ja maar dan niet van die vieze stinkchips
Ik wil lekker verstand op nul een film kijken. Maar ik weet niet welke ik wil. Andere suggesties zijn ook welkom! (Liefst op netflix of videoland)
- Mean Girls
- Twilight Saga
0 stemmers
Eh ik zie het niet hoor? Wat is het?
Ik staar er al lang naar en ik zie het ook niet Ik wil het nu weten ook!
Edit: omg ik postte dit, ging terug, draaide mijn telefoon en nu zie ik het!!! Telefoon draaien dus haha.
Zo eens taartmix halen. Morgen laatste vergadering op mijn huidige werkplek.
Gekookte sperziebonen ruiken naar sperma
lekker weinig gegeten als avondeten zodat ik zo in bad koekjes kan schransen.
Ik heb geen zin om de hond uit te laten maar niemand gaat het voor mij doen omdat zo de voetbal begint.
Nog een klaagpost over de warmte. Ik word er zo slaperig van maar als ik eenmaal in bed lig kan ik natuurlijk niet slapen omdat m’n kamer te warm is. Terwijl ik nu op de bank moeite zit te doen om m’n ogen open te houden.
Is het ondersteboven?
Dat ik intens gelukkig ben met m’n nieuwe keukenmachine/hakker. Nu kan ik eindelijk knoflook en ui eten. Want ik gebruikte dat nooit omdat m’n handen dan gingen stinken.
Nu kan ik eindelijk écht koken. En dat allemaal dankzij zo’n machine.
Én ik kan nu proteïne fluff maken omdat ik ijsblokjes kan hakken.
Ik ben jarig vandaag en heb een aantal goede vrienden nog steeds niet gehoord. Daar ben ik nu eigenlijk wel een beetje verdrietig om en dat vind ik stom van mezelf
Gefeliciteerd! wat vervelend dat ze nog niks van zich hebben laten horen. Zijn ze druk of denk je dat ze het vergeten zijn?
Oh we verjaren op dezelfde dag! Gefeliciteerd!
JIJ OOK?! Gefeliciteerd! Wat leuk eigenlijk! We hadden met z’n allen een feestje moeten houden! @Prikkelbaar
Dankjewel! Eentje is op reis dus dat begrijp ik wel, de anderen zijn gewoon aan het werk of thuis. Van 2 is het ook niet de eerste keer dat ze me vergeten
Ben hier niet zo heel actief meer maar soms wil ik eigenlijk wel posten en dan denk ik weer waarom zou ik eigenlijk, er reageren toch zelden mensen op mij. Ben vooral zender en dat is helemaal niet zo fijn
Ik dacht juist dat je een vrij actieve forummer was. Jammer dat je het zo ervaart. Ik vind forummen net zoiets als een wedstrijd, meedoen is belangrijker dan winnen. Oke, dat winnen slaat nu nergens op, maar iedere post hier draagt iets bij.
Áltijd als ik een appel eet, bijt ik op mijn wang. Ik kan dus nu niet meer fatsoenlijk eten omdat ik nu bij bijna al het andere eten ook op mijn dikke wang blijf bijten.
Ik denk dat ijs en chocola straks een beter idee zijn.