Nee zo warm wordt ie helemaal niet (dat ik weet). Suuuuupervaag…
Ik was gisteren een hele dag in Rotterdam met een vriendin en ik ben echt verliefd geworden op de stad. Iedereen daar vond het ook zo leuk dat ik helemaal vanuit België naar Rotterdam kwam en niet naar Amsterdam haha.
De eerste stap al gezet!
Misschien kun je hem eerst een uurtje dragwn? En dan steeds iets langer?
Ik heb deze week zo’n goede week dat ik me afvraag wanneer het mis gaat.
Ik heb net pompoensoep gemaakt, maar het is echt heel vies geworden (deze post past echt supergoed bij m’n forumnaam jongens)
Ik ben pas net terug uit thailand maar kan nu al niet meer wachten tot mijn volgende vakantie
Ik heb net voor 9 euro voor 2 dagen eten gehaald, inclusief drinken en wat te snacken.
Lang leve de korte houdbaarheidsdatum
De uitslag:
Ik had zoveel in huis dat ik nu alleen aan het bbqen ben en we maandag nog een keer kunnen
Ah klinkt goed. Kun je die elementen ook op een bepaalde manier goed vastmaken aan elkaar? Ben bang dat de boel makkelijk verschuift
Ook al helpt het wellicht niet veel, maar: je bent goed op weg, je kunt het!
Ik heb ze los staan en dan schuift het soms idd wel, maar er zitten een soort klemmen bij geleverd waarmee je het frame aan de onderkant vast kan maken. Soort van lijmklemmen zeg maar. Vraag me nu ff af waarom ik dat niet gedaan heb haha.
haha good job. Maar klinkt goed, denk dat ik maar ga doen, kunnen ik en mijn gasten lekker languit chillen
Ik word helemaal helemaal simpel van de luchtalarm simulator.
Gelukkig vandaag niet thuis dus alleen morgen nog overleven.
Ik heb mijn laatste examen donderdag en ik ben helemaal hysterisch aan het worden van de leerstof. Het gaat over RX foto’s en je moet dus goed je anatomie kennen maar god ik ben daar zo slecht in en het leert zo slecht.
Afgelopen vakken waren ook extreem kut.
Maar bij dit begin ik gewoon al 4 dagen voor het examen de hoop al helemaal te verliezen.
Ik begin gewoon echt mijn studie te haten door al die kut vakken en dat lijkt me nu ook niet de bedoeling.
om je botten te leren:
Ik heb niet heel veel anatomie gehad, maar wat mij hielp was alles eindeloos (schematisch) natekenen. Heel veel succes nog!
Schoenen van Veja zijn echt kut om in te lopen, hallo blaren.
Weet er iemand nog een goede stream site waar je teen mom 2 op kan kijken? Want tvmuse die ik altijd gebruikte doet het niet meer .
Mijn shampoo ruikt zo lekker. Zit constant aan mijn haar te snuiven
weet iemand webshops waar je vloerlampen kan kopen? Ik wil echt een lamp voor naast de bank, we hebben nu nog steeds kerstverlichting hangen.