Wjekw-archief 1

Ik! Vind hem heel chill, ook omdat je hem eigenlijk helemaal zelf samen kan stellen qua vorm enzo. Ik heb een 1 zitselement + chaise longue en ben er heel blij mee. Ik heb gekozen voor wit en dat is niet heel handig, maar dat heeft niets met kwaliteit te maken natuurlijk. Draai wel regelmatig de rug kussens om omdat die wel vormen doordat je er tegenaan zit. Vind alleen de rugleuning niet zo stevig, merk je niets van als je de bank gewoon normaal gebruikt hoor, maar ik wilde hem laatst verschuiven en voelde toen dat als je bovenaan de rugleuning trekt dat niet super steady is, komt denk ik doordat het best een hoge dunne leuning is.

1 like

Godverdomme, ik ben gisteren in de loop van de middag megaverkouden geworden en nu nog steeds, nauwelijks geslapen vannacht ook. Maar ik heb maandagochtend m’n eindpresentatie op stage… Hele slechte timing dit, echt fingers crossed dat ik dan m’n stem weer terug heb.

Binnen een minuut?! Wauw haha… Oh ja bloemenwinkel geldt dat inderdaad net zo goed voor, en ook hartstikke leuk.
Dank je! :blush:

Ja hoor heel herkenbaar. Ik voel me er alleen niet lullig over :flushed:

1 like

Nee, juist heel goed en fijn voor je! Het is niet zoals partners dat er een bepaalde monogamie wordt verwacht. Gewoon een beestje nemen als dat goed voelt! Vriendin van mij heeft ook kort na elkaar 2 van haar 3 katten verloren en daar lopen nu 3 fluffy kittens rond die tussen het verdriet en de tranen voor heel veel plezier en liefde zorgen.

2 likes

Had ook al een nare droom, werd vannacht gewoon huilend wakker, zo stom.
Maar wel lekker productief geweest op deze zaterdagochtend, allemaal lekkere dingen op de markt gehaald!

Ik heb 2 aanbiedingen gekregen, bedrijf 1 leek echt mijn droombedrijf te zijn nu heb ik van een insider gehoord dat het daar helemaal niet zo rozengeur en manenschijn is en best wel dezelfde praktijken als bij mijn huidige werkgever. Bedrijf 2 is een stukje kleiner en doorgroei zou misschien een minpuntje kunnen zijn maar op papier lijkt het allemaal te kloppen, alleen ken ik niemand die daar werkt of heeft gewerkt dus dat wordt echt een gok.

Nu heb ik echt geen idee wat ik moet kiezen. De info van die insider is natuurlijk 1 persoon en iedereen ervaart druk anders maar andere kant wil ik sdat ook niet negeren.

Heb hem net ook gekeken, werd er helemaal emotioneel van joh :cry:

1 like

Ik ben zo lui de laatste tijd. Zin om de hele dag op de bank te liggen.

Waarom leek bedrijf 1 in eerste instantie je droombedrijf? Kan je niet de voor- en nadelen tegen elkaar opwegen van beide werkgevers? En dat je niemand kent die daar werkt lijkt me niet heel gek toch, dan heb je inderdaad geen echte ervaringen maar zo ook geen verwachtingen

Ik snap je helemaal! Mijn ouders zijn superlief, maar te lang bij ze zijn werkt voor mij niet. Ik had als kind al last van de ‘energie’. Nu woon ik alweer een tijdje thuis en ik probeer echt wel veel te werken/leuke dingen te doen omdat ik anders vrij gefrustreerd raak.

1 like

Ieeee er liep net een mini teek over mijn hand heen. Uiteraard om zeep geholpen

4 likes

Nou in eerste instantie via de site werd er heel erg een nadruk gelegd op work/life balance. Tijdens de gesprekken heb ik dit ook meerdere keren aangegeven dat dit iets is wat ik nu niet heb en waar ik wel heel erg naar opzoek ben. Er werd ook duidelijk gemaakt dat zij dt heel erg beamen, ik ken sowieso iemand die daar werkt maar in een lagere functie en zij ervaart dus inderdaad een goede work/life balance. Heb bij haar ook gevraagd van merk je dat mensen klagen/ontevreden zijn etc. Maar nu sprak ik dus iemand die dezelfde functie heft als waar ik voor solliciteer en dat was dus niet echt positief.
Er werd wel verteld dat de mensen aardig zijn en er een fijne sfeer is, maar qua werkdruk is het heel hoog en er eigenlijk geen goede work/life balance is.

Juist omdat ik dit verhaal nu heb gehoord ben ik bang dat het bij bedrijf 2 ook zo is.

1 like

Bridesmaids! Love de humor.

1 like

Een paar dagen geleden is een oud-cliënte op het werk langsgekomen met haar pasgeboren baby, en toevallig was ik op kantoor met nog 5 andere collega’s (we werken meestal op andere locaties). En ja, je weet hoe dat gaat, iedereen wil natuurlijk die baby een keer op de arm nemen. Om de paar minuten kwam de vraag: “Oh en wie wil haar nu vasthouden?” Totdat iedereen behalve ik die baby had vastgehouden. Maar ik vond dat dus zo ongemakkelijk want ik wilde die baby helemaal niet vasthouden (niet omdat ik baby’s haat, maar ik ben altijd bang dat ik haar dan opeens laat vallen ofzo). Gelukkig vroeg wel niemand het rechtstreeks aan me en vond de moeder het ook wel welletjes geweest toen ik “aan de beurt” was. Nu hoop ik dat ze niet meer komt tot haar baby wat gegroeid is haha (of bij voorkeur al zelf kan staan).

4 likes

Ik vind The Princess’ Diaries heel leuk, of Little Miss Sunshine, of The Fundamentals of Caring is ook leuk. En vd week was What a Girl Wants op TV, ook heel leuk. En anders natuurlijk Tangled! Vorige week was ik naar I Feel Pretty in de bios geweest, vond dat ook een aanradertje. Hopelijk raak je een beetje opgevrolijkt :two_hearts:

1 like

Aah ik snap je helemaal ik wil ook nooit baby’s vasthouden, ik ben altijd bang dat ik iets raars doe :confused: Toen de kinderen van mijn broer pasgeboren waren ging ook iedereen benoemen hoe houterig ik met ze om ging :roll_eyes: Ja weet ik ook wel geef me dan ook geen baby.

Ja precies! Omdat ze ook zo kwetsbaar lijken.
Wel vervelend als mensen dan ook nog van die opmerkingen gaan geven, dan ben je je er nog meer van bewust.

1 like

:no_mouth: Iemand vraagt of ik d’r even terug wil bellen en ik heb dus serieuze belangst. Gebeld worden vind ik veel minder erg. Maar ja, dat ik angst heb, kan ik niet bepaald zeggen, haha. :joy:

Ik ben enorm verbaasd over de goede klantenservice bij Asos, omdat ik de slechte bij H&M en Wehkamp gewend ben :sweat_smile: