Een vriendin zou kijken of ze tijd heeft, maar anders graag, dankje! Ik laat het je weten!
Ik voelde wat prikken in mijn broek. Ik naar de wc kijk ik in mijn broek, stuk hooiâŠ
Thanks Gucci voor de souvenirâŠ
Ik had echt zooo iets bizars vanmorgen. Sowieso heb ik de laatste tijd het idee dat ik gewoon in een ander universum zit sânachts ofzo haha. Ik had laatst ook zoân droom dat ik probeerde naar een soort andere wereld te gaan (zoân soort van astral projection of hoe dat ook heet), en toen ging ik helemaal een soort wit licht in en ik voelde me heel vreemd. Nou ja dat was dus weird, maar nu net vanmorgen, had ik een droom? dat ik op mijn mobiel keek, en de tijd zag, en toen zei ik in mijn hoofd⊠mijn wekker gaatâŠnuuuu af, En toen ging mijn wekker . Echt ik vond het zo freaky! Wtf man haha
ah vink echt leuk om te horen
Veel succes!
Snap niet dat die lui vaak zo stom reageren. Ze hebben al het meest stomme beroep ever en dan zijn het vaak ook nog van die norse knarren
Ugh, veel succes. Wat heb je? Hoe is het gegaan?
Ik heb ZO naar gedroomd vannacht. Ik droomde dat ik mân ex liet vermoorden wtf. Ik koester geen wrok niks tegen hem. Zal wel teveel killerwomen op Netflix hebben gekeken. En oh bah dat hij werd doodgeslagen. Ik werd helemaal gek en het leek allemaal zo echt. Maar ik zag dat dan niet dat het gebeurde maar diegene die het moest doen vertelde het me. Ik draaide helemaal door en keek op whatsapp of hij online was geweest maar dat was niet zo en of zijn auto er stond en die stond er nog dat betekende dat hij dan dood was en niet op zân werk was. Ech vreeeselijk. Toen ik wakker werd had ik zoân naar kutgevoel en toen besefte ik dat het een droom was. Was zo opgelucht. Vind het ook te creepy dat ik dit heb gedroomd whats wrong with me.
De garage had gister mijn voicemail ingesproken dat de auto klaar was. Maar ik wist zeker dat ik mijn auto voor de deur had. Had er net nog mee gereden zeg maar. Dus toen belde ik ze âde zomercheck is klaar mevrouw, auto is goedgekeurd. We adviseren alleen om de li-banden blablablaâ. Dus toen vroeg ik om welke auto het ging, bleek het die van mân vriend te zijn. Duuuuus toen belde ik hem âde garage belde en de zomercheck is klaar?!?! Waarom liet je het checken?â. Zegtie: ja, ik had een voucher voor een gratis zomercheck en dan hoefde ik geen parkeerkosten te betalen omdat de auto daar stondâ.
Ik heb deze week voor het eerst ook wat bij too good to go gehaald! Vond het zo leuk omdat het echt een beetje een verrassing was en spannend wat erin zat haha. En het was ook heel veel, had bij een bakker gedaan en dus vooral veel brood en broodjes, heb nu voor bijna 2 weken voorraad in de vriezer (en 2 gebakjes zaten erbij, sorry
)
Wat voor spullen zaten er wel in bij jou? Gewoon avondeten dan, als je bij een restaurant deed?
oh cool. test
Omg, ik had gisteravond afgesproken met vriendinnen na een jaar weer! Door werk had ik nooit tijd ervoor zij spraken wel gewoon regelmatig af zonder mij, maar het was echt zo gezellig! Ik ging ook echt weg met gevoel van ja dit moet ik erin houden!
Ik kan helaas niet opstaan uit bed. Er liggen twee hondjes tegen me aan.
Je hebt een jaar lang geen tijd gehad voor je vriendinnen? Wat voor werk doe je dan?
Maar wel leuk! En dan zeker erin houden.
Jaa ik werk bij een accountantsorganisatie en het afgelopen jaar moest ik veel reizen voor werk en was mijn gemiddelde werkweek 55-60 uur dus als ik vrij was dan was ik gewoon te moe of besteedde ik mijn tijd met familie of aan studie.
Jeetje wat heftig, heel veel sterkte toegewenst.
Ik ook niet. Ben al sinds kwart over 8 wakker maar ik voel nog geen motivatie om mijn bed te verlaten. Inderdaad ook nergens zin in
Ohhh wat chill zeg! Ik denk dat ik volgende week ook bij een bakker en/of taarten winkel wat ga halen. Ik had bij spirit gehaald (vegetarisch restaurant) maar het eten viel een beetje tegen, het waren noodles met een groenten curry en het was op zich wel veel, maar voornamelijk heel veel noodles en niet zo veel curry dus ik vond het niet heel lekker Maar vrienden hadden een paar dagen daarvoor daar gehaald en toen hadden ze een lekker tempeh gerecht en nog wat andere dingen én taart dus ik had gewoon pech haha. Ik vind het inderdaad echt een leuk concept, ik zat ook helemaal vol spanning mijn bakje open te maken
@Ishq ah dan snap ik het!
Ik lig ook nog in bed en moet opstaan en schoonmaken, boodschappen doen enzooo maar heb geen zin om op te staan. Ok ik ga nog 1 aflv van modern family kijken en dan beginnen.
Ooh dat klinkt inderdaad minder, juist van het lekkere niet zo veel⊠jammer!
Ja hĂš, ik had t samen met mân vriend gehaald en we waren ook allebei een beetje hyper ervan Wilde het vandaag weer doen bij een marktkraampje hier in de buurt maar die was al voor 8u uitverkocht?!
Oké nvm ik ging nu nog een keer kijken en nu weer 1 beschikbaar dus heb net weer besteld Nu al zin om uit te pakken
Haha leuk veel plezier alvast! Spirit was ook echt steeds binnen een minuut uitverkocht Maar de app is redelijk nieuw en er zijn nog niet heel veel plekken die mee doen dus er is gewoon te veel vraag en te weinig aanbod haha. Ik zag ook dat er een bloemenwinkel mee doet, superslim want die gooien natuurlijk ook heel veel weg. Maar goed ik ben ook zeer enthousiast hierover haha