Mijn schoonvader is in Amerika op dit moment. Mijn vriend appte hem vanochtend dat hij nieuwe All Stars nodig had, dus die neemt hij mee. Krijg ik natuurlijk een foto waar super toffe op staan. Dus hij neemt nu ook schoenen voor mij mee.
Omg ik vind die oma/Abuela in Jane The Virgin echt super irritant. Ik zit al midden seizoen 3 en had gehoopt dat het zou veranderen maar nee ik vind haar echt stom haha.
Onbetrouwbare buurt
Ik ging vanmiddag met m’n oma winkelen voor haar. Heb zo gelachen om haar haha. Ze is zo doof als ikweetnietwat. Medewerkster wil haar helpen en vraagt van alles maar ze verstaat er natuurlijk niks van. Dus ik moet alles 2x herhalen: ‘‘OMA, ZE VRAAGT OF JE HET MOOI VINDT’’ ‘‘He???’’ ‘‘OF JE HET MOOI VINDT OMA’’ "Nee vindt het niks!!!’’ Oke duidelijk, had iets subtieler gemogen…
Ze staat ook de hele tijd iedereen in de weg en dat heeft ze dan niet door hahaha. Of ze ziet iemand en vraagt: ‘‘IS DAT VROUW JANSEN UUT DE KERKSTRAAT???’’ Terwijl die vrouw gewoon 1 meter verderop staat
Love mijn oma hahaha
Jeetje dat klinkt heftig! Knuffel <3
Ben je er alleen?
Ennnnn mislukt, als ik het goed heb gezien in het andere topic
Haha, ja klopt xD En hoorde dat 1 van de winkels binnenkort ook sale heeft.
Lief. Dank je.
Ik had het vooral niet verwacht ofzo. En ik ben inderdaad alleen en dit is zo’n onderwerp wat ik met niemand goed kan delen. Het hier even typen hielp al. Ik zit nu lekker in een natuurgebied tussen de bloemetjes en de krekels. Dat helpt ook.
Ik vind dat kind juist stom. Ook irritant want die gaat nooit weg natuurlijk. Mr sweetface ugh
Help!
Ik wilde vanavond mijn nieuwe indoorbbq proberen dus heb allemaal lekkere dingen gehaald voor Korean BBQ maar nu heeft m’n vriend iets verkeerds gegeten en last van zijn buik. Morgen eten we buiten de deur dus kan het niet verplaatsen
Moet ik
- Gewoon alles in mijn eentje opeten desnoods tot midden in de nacht
- Wachten tot maandag en dan samen eten
- Morgen een Breakfast BBQ serveren
- Vriend dwingen om te eten
0 stemmers
Je mag het hier altijd kwijt! Of via pb als je wilt <3 Geniet van de natuur daar
Ik heb net een afspraak gemaakt voor een tattoo #kanniewachten
Oh en ik heb nu al ideeën voor de volgende 3 haha
waren al mijn zaterdagen maar zo; op de bank met chips & de hele dag netflix. Heerlijk
Ik ben zo gefrustreerd.
Ik heb een assessment niet gehaald omdat degene die het afnam niet achter mijn werkplaats staat. Dit heeft ze ook aangegeven. Ik moest een verpleegplan maken ( hulpvraag gericht) patient wilde geen psycholoog , zij vond dat dat wel moest.
Nee want de patient wilt dat niet. Ik ga bezwaar aantekenen en een gesprek met haar aan samen met mijn begeleider. Nu kan ik dus niet verder en al mijn plannen qua studie kunnen nu niet doorgaan.
Verder ben ik vorige week bij een man geweest die ik al enkele maanden ken. Toen ik daar was kreeg hij een telefoontje dat zijn moeder zeer waarschijnlijk een zelfmoordpoging heeft gedaan. Daarbij heeft hij net de diagnose ptss en dit komt er nog eens bovenop waardoor het contact nu eigenlijk gestopt is. Ik wil hem de ruimte geven, heb ik ook gezegd maar toch zou ik graag wat willen horen van hem.
Voornamelijk het 1e gedeelte zit mij echt dwars.
Heb je hem nog wel een berichtje gestuurd daarna? Weet je hoe het met zijn moeder gaat?
Wat kijk je?
Jaaa, hoop ergens dat ze misschien ooit sterft, ze is immers al oud.
Ik ben nu in het saaiste Duitse dorp ever (Schlüsselfeld) en het is zo fijn! Morgen door naar Slovenië.
Ja ik heb hem een berichtje gestuurd dat ik aan hem/hun denk. Daar kreeg ik een “dank je wel” op terug.
Daarna heb ik nog gestuurd dat hij de tijd moest nemen en dat wanneer ik iets voor hem kon doen ik het graag hoorde.
Daarna niets meer.
Ik weet bepaalde dingen uit zijn verleden en hij is op dat gebied nogal gesloten. Ik ben daar juist opener in.
Ah ja meer dan je nu hebt gedaan, kun je ook niet doen. Maar blijft lastig, ik snap wel dat je graag wat van hem zou horen.
WTFFFFFF ik zie ineens dat twee toetsen op m’n macbook pro ineens soort van half gesmolten zijn?! De A en de toets daar linksonder naast de shift. What in the actual fuck