Wjekw-archief 1

Waarom is de zaterdag altijd zo snel voorbij :disappointed_relieved: De enige chilldag deze week…

1 like

Ik heb zin om te feesten, maar de bank ligt zo lekker. Kan het feestje niet naar mij komen?

2 likes

Volgens mij staan er afleveringen op daily motion.

1 like

En, hoe vond je ‘m?

2 likes

Enjoy!

1 like

Dankjewel :blush: !

1 like

Mijn moeder was te laat met homeland terugkijken op NPO, weet iemand waar ze het nu alsnog kan kijken?

Vrij zeker dat ik net heb zitten luisteren naar twee mannen die seks hadden.
In mijn hostel zitten de wc en douchehokjes tegenover elkaar en alle deuren zijn bij de bovenste rand open. Dus je hoort alles van elkaar. En ik zat gewoon even te chillen (quality time met mezelf, de enige plek waar je even geen mensen ziet) en opeens hoor ik dus gehijg uit het douchehokje voor me komen.
Maar ik snapte niet echt wat er gebeurde dus ik bleef maar gewoon stil zitten. En dat ging zo door en werd steeds erger. Tot ik besefte dat het gewoon twee mannen waren die seks hadden.
En toen vond ik het ook zo raar om na 10 minuten stilte opeens door te moeten trekken en dat ze dan zouden weten dat ik al die tijd had zitten luisteren. Maar ze stopte ook niet.
Uiteindelijk doorgetrokken en het hokje uit gerend.
Eigenlijk zou ik niet eens de gene moeten zijn die zich hier ongemakkelijk over voelt.

11 likes

Misschien vind je Juliette Armanet, Coeur de pirate en polo & pan (meer electro maar heel leuk) iets? Er is veel franse hiphop maar dat is misschien moeilijk te volgen. Anders Dailda of Celine Dion voor de classics:) of Francoise Hardy?

1 like

Ik heb nog geen half glas drinken op en ik voel me gewoon al aangeschoten :face_with_raised_eyebrow: Vind dit een beetje overdreven, godverdommie

Ik heb helemaal geen zin in dat warme weer komende week

5 likes

Ik zie dit ook helemaal voor me. Dat moment dat je beseft dat je te laat bent met weggaan vooral haha

Welk seizoen is ze? Homeland staat ook op Netflix!

Oh ik ook zo niet he! Het vooruitzicht dat ik na het fietsen weer zoveel zweet en gewoon hitte… blegh

1 like

Ik zou nu gewoon in bed moeten liggen en gaan slapen, maar ik lees 100 jaar forum terug en ben aan het bellen. En ik weet gewoon dat ik morgen zoveel spijt heb, maarja eigenwijs is mijn 2e naam.

1 like

Hier nog 1. Ik was de hele dag extreem moe, maar nu ben ik natuurlijk klaarwakker.

1 like

Ja jezus. Ik heb dus vaker zulke dingen. Ook een keer gehad dat ik bij iemand thuis was en er iemand de woonkamer in kwam die de deur zo openzwaaide dat ik er achter belandde. Hij bleef daar zo staan en begon meteen een heel verhaal en ik stond daar dus achter die deur.
Toen probeerde ik heel onopvallend een beetje opzij te schuiven, alsof ik gewoon al de hele tijd aan de zijkant van de kamer had gestaan. Maar ik viel over de prullenbak wat een enorme klap veroorzaakte. Die jongen schrok zich echt een ongeluk toen ik daar opeens bleek te staan.
Was dus ook echt al een paar minuten in zijn verhaal haha.

13 likes

story of my life!

1 like

Mijn bovenbuurmeisje is echt altijd zooo beleefd afstandelijk en saai als ik haar tegenkom. Maar zij houdt in de weekenden echt zieke feesten boven mij met veel vrienden enzo. Kan me er zo niks bij voorstellen , waar haalt ze die vandaan? Ik vind mezelf aardiger maar ik heb maar 3 vrienden

5 likes

Stille wateren… kan je niet eens joinen en veldwerkonderzoek doen?

1 like