Neh volgens mij zijn het niet mijn type feestjes. Maar ben wel nieuwschierig… hoorde van een ander buurmeisje dat ze ook echt orgies heeft gehad enzo, misschien dat ze me dan eens wilt uitnodigen
Zo ik was vandaag op het Bluegrass festival in Rotterdam. Was kleiner dan ik dacht maar erg tof. Ik wist ook niet dat het blijkbaar ooit is begonnen als een buurtfeestje. Er was een lekkere sfeer, chille mensen, zon, goed eten en fijne muziek.
Hou je van rap haha? Volgens mij is er een franse rap groep die 1995 heet. Ze hebben inieder geval een liedje dat blablabla heet.
Waaat ik had toevallig precies hetzelfde, heb dat echt nooit. Werd langzaam wakker en me toen bewust van het feit dat ik echt lag te huilen, zo gek!
7 al en het staat tot 6 op netflix
Meh ik kijk iets waar euthanasie in voor komt en ben echt zo erg aan het huilen. Het doet me denken aan mijn tante. Zij heeft 5 jaar geleden euthanasie gehad en ik mis haar met momenten nog zo erg.
Ik heb het grootste deel van de avond Rollercoaster Tycoon gespeeld. Jeugdsentiment
Ik maak me altijd een beetje zorgen over m’n zusje wanneer ze uitgaat, ook al ging ik op haar leeftijd elk weekend uit. Het is toch anders
Ziet er een uit als een handig ding!
Mijn buren hebben een tuinfeest met heel veel herrie. En ze hebben niet eens een briefje in de bus gedaan.
Wauw, wat heb je allemaal gemaakt?
Vandaag gaan winkelen en nu al zo’n spierpijn in mijn onderbenen. Ben niets meer gewend. Zal je zien dat ze vannacht verkrampen en ik van de pijn wakker wordt
Even totaal 160 euro uitgegeven aan monki en asos
Oesterzwammen in bulgogimarinade, coquilles van paddestoelen, vegan biefstuk, mais, en verder een paar bijgerechtjes zoals een taugesalade en radijskimchi en dipsausjes.
Is het ook! Het is een houtskoolbbq met ingebouwde ventilator. Daarmee wordt hij heel snel heet, binnen 5 minuten. De kooltjes zitten afgedekt dus er komt bijna geen rook vrij. Eigenlijk moet je em niet binnen gebruiken maar met ramen of deuren open kan het wel ( anders loop je serieus kans op koolmonoxidevergiftiging, het alarm ging af )
Ik hoest me echt de longen uit mn lijf teeering
En mijn stem is gone
En ik heb as week een sollicitatie
Wat moet ik dooooooen
ik ben even heel blij. In augustus gaan mijn vriend en ik een maand naar zijn thuisland. Mijn moeder en zusje komen ook 2 weken en dat is/wordt erg bijzonder omdat mijn moeder kk heeft waarvan ze niet meer zal genezen.
De vriendin van mijn broertje houdt totaal niet van verre reizen dus zij zouden niet mee. Maar nu heeft ze me net verteld dat ze er toch heel serieus over nadenkt om toch te gaan
Oooh ben zo blij
oh ja, zijn er hier ook mensen met psoriasis (op hun hoofdhuid)?
wordt er gek van en ik zou graag tips/ervaringen uitwisselen
Ik besta echt uit lekker eten en drinken. Kan 's ochtends rustig denken: wat ga ik ontbijten? Mm, wel trek in een gangmaker/zak paprikachips/pak lange vingers/roze koeken/(noem een willekeurig product uit de supermarkt met veel calorieën).
Wat zouden jullie doen? Ik heb gister mijn auto verkocht en deze gevrijwaard. Nu heb ik een rekening liggen van de wegenbelasting die loopt van 4 juni t/m 3 sept. Zouden jullie de volledige €94 betalen en dan wachten tot de belasting het teveel betaalde geld terug stort, of wachten op een bericht van de belastingdienst waarin ze aangeven dat er na verrekening nog x bedrag open staat?