Heel veel sterkte gewenst.
Ik heb zo’n hekel aan het inpakken van mijn koffer / reisspullen. Dat eeuwige gevoel dat je dingen vergeet.
Zijn er life jacks voor inpakstress? Welke douchespullen zijn extreem chill en makkelijk om mee te nemen?
Omg dat is zo schattig. Zou bijna weer naar school willen. Waar is het van?
Blokje zeep = geen gedoe met lekken bla bla bla
Als m’n shampoo flessen ed halfvol zijn neem ik ze gewoon mee, plastic zakje eromheen tegen lekken! Scheelt gehannes met overgieten of dure mini’s kopen en aan het einde van de vakantie gooi ik ze weg. Je kan altijd alles nog bijkopen!
Thanks, zal t nodig hebben! Gelukkig is het forum er nog haha. Heb er vanochtend al 2 betrapt op spieken
Poeh, ik kan alleen maar vloeibar eten vanwege enorme tandpijn en dus zit ik hier aan mijn Optimel koffieyoghurt. Maar al die tosti’s van collega’s ruiken opeens super lekker, terwijl ik die normaal ook nooit eet
.
Pfff mag een week geen alcohol drinken ivm een kuurtje en ik had daar ook helemaal geen plannen voor, maar nu het niet mag kan ik natuurlijk nergens anders meer aan denken
Veel ijs eten, verdooft je mond ook een beetje en dus minder pijn, werd mij aangeraden door kaakchirurg haha
Vijf seconden nadat ik m’n salaris heb gekregen, heb ik me al drie keer bedacht waar ik het diezelfde dag weer aan uit zal geven
Haha, dat klinkt wel goed maar is dat niet vooral advies voor na een ingreep om ook de zwelling tegen te gaan?
Oh dat zou iedereen hebben denk ik! Maar wat vet dat je een boek hebt geschreven! Je bent wél een expert. Even alles opfrissen en gaan met die banaan! Succes.
Ik kon gister geen great british bake off kijken omdat er voetbal was, en ik ben er nog steeds boos over. Was speciaal naar de sportschool gegaan zodat ik het op de loopband kon kijken. Dan wil ik een beloning ook.
Ga over een uur spiraal laten zetten… toch best wel spannend

Ik ben door een studentenvereniging in mijn oude studentenstad gevraagd om als ‘expert’ in september over een maatschappelijk probleem te komen praten waar ik 4 jaar geleden een boek over heb geschreven. Allemaal leuk en aardig, maar het is inmiddels 3 jaar geleden dat ik voor publiek heb gesproken en het voelt ook alsof ik de boel aan het bedonderen ben omdat ik me helemaal geen ‘expert’ voel. Ik vind het op zich heel leuk en voel me gevleid dat ze me hebben gevraagd, maar word er zo onzeker van. Ugh.
Je onderschat jezelf vast! Ze zijn toch niet gek daar?
Mijn mama is echt te goed voor me. Heb weer twee joggingsbroeken en een leuk vestje erbij dankzij haar. Ik vind wel grappig want ik had niet gedacht dat ik voor mijn 40ste iets van de Miss Etam zou dragen.
Ahw die reactie van je opa @SimpleThings
Heel veel sterkte voor jou en je familie.
Wij gebruikten op mijn oude werk bij een kinderdagverblijf een boekje van Nijntje over rouw: Lieve oma Pluis. Dat maakt het voor kinderen een stuk makkelijker te begrijpen. Er is ook een boekje van Kikker over. Die is iets meer diepgaand. Weet niet precies hoe oud je zoontje is maar dat laatste boekje zou ik vanaf 3 jaar pas aanraden.
Ik had me er ook zo op verheugd. Eerst Great British Bakeoff en dan Ik Vertrek. Is het volgende week wel of is er dan ook voetbal?
Heb mijn laatste dag op werk en voel me bijna jarig met al die berichtjes van collega’s.