Wjekw-archief 1

Wacht maar tot ie aan je lader begint… Ik heb twee nieuwe laders mogen kopen nadat dat beest ze allebei had aangevroten. Das pas een duur grapje.

Omg roti. Of toch iets anders. Ik kan ook al niet kiezen voor mezelf :sob:

1 like

Ja daar zitten ook al tandafdrukken in. Bij die dingen ben ik nog voorzichtiger inderdaad.

Huh kan je dat niet met paypal betalen? Ik heb ook extra opslag maar heb geen creditcard gebruikt of itunescard gekocht

Hahaha ik schrok al, ik vroeg me af wat ik dan in hemelsnaam had gekocht/gedaan

1 like

Klmt bij jou ook! Het gaat nu al beter en wordt zeker weten nog beter.

1 like

De tering, ik heb me in tijden nog nooit zo ellendig gevoeld van ‘een paar’ drankjes doen terwijl ik niet eens uit ben geweest. Gelukkig kon ik vandaag lekker thuis in bed blijven liggen. Er staat alleen nog een mega berg afwas te wachten.

Iemand nog tips tegen een fruitvliegjes invasie?

Ik ga zo luchtballon varen, zoveel zin in!

12 likes

Oooh dat lijkt me zo vet he!

Argh een half uur lang geprobeerd mijn bestelling af te ronden bij &otherstories want die site werkte niet optimaal om er dan op het laatst achter te komen dat je er met Paypal of CC moet betalen :cry:

Ik zou een paypal account maken? Ze schrijven het bij mij dan meestal binnen twee dagen alsnog van mijn bankrekening af

Fruit fly ninja ophangen

Wat vet, veel plezier!

Ben op vakantie met de auto (nu in Slovenië) en was vergeten hoe leuk dat is! En ben echt blij dat ik vochtig wc-papier mee heb genomen hehe.

2 likes

Geniet ervan!!!

Goed moment om andere oortjes dan die van apple te kopen, er gaat een wereld voor je open want jezus christus wat zijn die dingen kut van kwaliteit :’) voor 15 euro heb je van sony bijv. véél betere

1 like

Haha ik ook, hamsteren!

1 like

Welke van Sony zijn dat? Of bedoel je geen specifieke? Ga gelijk kijken!

House of Marley heeft chille oordopjes die er ook leuk uitzien! Zijn rond de 20,-

1 like

Niet eens per se specifieke. Ik ga altijd naar Mediamarkt en kijk welke een gehoekt instekertje hebben (geen idee hoe dat heet, dat ding wat je in de iPhone stopt). Want als die gewoon recht zijn gaan ze snel stuk!!! Heb volgens mij deze wel eens gehad:
SONY MDR-EX15AP en SONY MDR-EX110LP die zijn zo 15-20

1 like

Mijn konijn is super pissed off op mij omdat ik haar kont heb gewassen :joy:
Normaal komt ze wel naar me toe voor een kriebel of snoepje en nu loopt ze gelijk weg.
Arme pluizebol​:joy::joy:

3 likes