Wjekw-archief 1

Ik heb net GTA San Andreas gekocht op de App Store en ik kijk er zo naar uit om het te kunnen spelen op het grote scherm van mijn iMac! Life is good

3 likes

Kan je er niet in de Apple store een iTunes-kaart voor kopen?

Nomnom zakje snoep geschept bij de Jamin. :heart:

2 likes

Ik heb dit ook voor DTRH. Ik heb een jurkje wat ik sowieso meeneem en ik heb gisteren nog een aantal dingen besteld op Zalando. Hopelijk zit daar wat bij, anders ga ik het hele weekend in dat ene jurkje rondlopen denk ik.

1 like

Ik ben volgens mij het raarste wezen op aarde. Wat normale mensen op vrijdagmiddag hebben (zin in t weekend) heb ik op zondagmiddag (zin in de werkweek) :see_no_evil::roll_eyes:

8 likes

Tip voor als je toch nog een iTunes kaart gaat kopen, koop er voor 1 juli 1 bij Trekpleister van €25 of €50. Dan krijg je 15% extra tegoed. Dan kan je weer minstens 2 jaar vooruit.

2 likes

Ik wil straks eten bestellen maar ik weet niet wat en er bezorgen 280 thuisbezorgd restaurants naar mijn huis :weary: hoe moet ik kiezen

1 like

Ik hoorde net weer eens dat liedje ‘year 3000’ van Busted waarbij ze zingen ‘not much is changed but we live underwater.’

Pretty accurate denk ik met de smeltende Polen en alles.

*Noord- en Zuidpool. Niet mensen uit Polen.

34 likes

ik heb eindelijk mn bureau schoon gemaakt. Wie wist dat er nog een leven zonder stof bestond

1 like

In het ergste geval kun je twee spijker shorts fixen met simpele hempjes of t-shirts.

Zelf maken.
Vind ik altijd beter voelen dan bestellen.

Ik ging appeltaart bakken voor mijn moeder haar verjaardag. Was bezig met het deeg, maar ik vond het stinken. Was het de boter die helemaal niet goed rook. Gisteren nog gekocht in de supermarkt. durfde het ook niet aan om er verder mee te gaan bakken. helaas het deeg weggegooit.

@zwaardvis know that feel.:stuck_out_tongue:

1 like

De band tussen mij en m’n zusje is tijd best wel een tijd minder goed geweest, met name door mijn eetstoornis/psychische gesteldheid, maar vandaag voelde het weer zo veel ‘lichter’ tussen ons. Minder spanning en weer bijna zoals vroeger. Zó fijn.

9 likes

Heel herkenbaar. Tijdens mijn eetstoornis moest ze echt niets van mij hebben en nu, een jaar of zes later is onze band zo ontzettend goed.

1 like

Ik heb in 3 dagen tijd 4 bestellingen bij de H&M geplaatst omdat alles steeds uitverkocht was en ik niet het risico wilde lopen dat als het ene weer aangevuld was, het andere weer op zou zijn.

Hopelijk doen ze het in 1 doos en raken ze niet in de stress als ze straks een deel van het totale bedrag terug moeten storten :sleepy:

Ik heb een jurk gekocht bedankt voor het bidden.

14 likes

Wat super fijn om te horen!

1 like

Ik word zo blij van de bonusaanbiedingen volgende week omg

5 likes

Mijn kat (kitten) heeft de oortjes van mijn vriend en mijzelf gesloopt. Beide kabeltjes kapot geknaagd. :sob: Hij is via de achterkant van de kast in een lade geklommen, daar lagen ze in. Zucht. Die Apple oordopjes zijn vast al duur zat, eigenlijk geen zin om daar twee nieuwe van te kopen. :’)