Wjekw-archief 1

123kamerplant.nl! Daar haal ik in ieder geval alle tips vandaan qua verzorging van mijn planten en ze verkopen er ook. Zeker de moeite waard!

1 like

Ik moet echt uit bed maar het regent zo fijn op mn raam :heart:

Ik ben zooooo toe aan weekend
Wat een stomme week. Nog maar een dagje gelukkig…

1 like

Hahah je zal zien, na een tijdje ga jij dit ook doen :stuck_out_tongue: Ik heb dit 3 maanden gedaan en op een gegeven moment voel je echt een soort band met die mensen. Het zijn iedere dag dezelfde die zo bizar vroeg op moeten, dus dan begin je elkaar toch maar vriendelijk gedag te zeggen.

7 likes

Om je nog gerust te stellen; ik ben echt enorm erg met zulke dingen en heb daar zitten huilen omdat ik het zo eng vond, maar toen ze eenmaal bezig was viel het 1000% mee! Maak je geen zorgen!

1 like

Ah dankjewel, heel lief!!

Geniet ervan!

Door jou bericht doet me eraan denken dat ik ook even mijn out of office aan moet zetten. Ik zet hem wel al wat eerder aan denk ik.

1 like

Zet een countdown klokje aan haha

1 like

Haha prachtig. Ik dacht al waar in godsnaam ken ik die plaatsnaam toch van? Want ik ken op Leeuwarden na niks in Friesland. Maar m’n ex ging had met een meisje uit Gorredijk :joy: of nouja daar was ze opgegroeid en hij zat ook al te klagen erover. Hahaaaa

Een man in een auto vroeg me net naar de weg en de eerste 3 seconden dacht ik echt dat hij Frans sprak. Kwam denk ik omdat hij zo knap was hahaha. En nu besef ik me dat ik hem waarschijnlijk de verkeerde kant op heb gestuurd :redface:

3 likes

Ik heb het een paar jaar geleden gehad. Duurde echt een paar maanden en het was iedere nacht raak :weary: Nu nog maar zelden.

Toen was het wel echt een periode waarin ik van alles buikpijn kreeg, nu is het gelukkig veel minder.

Zie je een patroon? Als het 1 keer per week is is er misschien iets wat je net op die dag hebt gegeten of gedronken? Hoewel het vaak ook heel random gebeurt, zo stom!

Ik probeer het altijd maar ik ben gewoon te onhandig :frowning:

Ik zit bij de pedicure en bedenk me welke nagellak ik vanavond wil. Ze hebben echt van alles.
Hij moet matchen bij mn outfit die beetje herfstrood is met gele en blauwe .

please help a girl out

Misschien helpt het als je even een vriendin belt?

1 like

Ah nee :disappointed_relieved: heel veel sterkte!

Gisteren teveel gedronken en nu ben ik zo ziek :weary: Ik ging vanmorgen vroeg even naar beneden in de hoop dat een cracker zou helpen en toen kroop de hond helemaal op schoot dat was wel echt mega lief maar verder ga ik volgend mij gewoon dood :weary:

@Kusjessoldaat Ik zou voor petrol gaan. Is dat nummer 61? Kan het niet zo goed lezen. Links op de foto op het grote nagelding.
Maar ik match mijn nagellak nooit met mijn kleding, als in niet een kleur die ik al aan heb.

Voor ritalin had ik wel een verklaring maar ik weetniet meer zeker of ik werd gecontroleerd. Volgens mij niet. Ken wel iemand die Dex gebruikt en wil wel ff vragen voor je. Ik denk dat de kans groot is dat je niet wordt gecontroleerd maar ik zou zelf het risico niet willen nemen.

Ik neig nu naar 52, dat is naast degene die je bedoelt, lichtblauwe.

@prikkelbaar volgens mij had ik een soort verklaring vd huisarts gehad, niet die officiële. Die kon ik meteen halen.
En ben er wel mee naar Spanje gevlogen zonder verklaring maar dat zou ik nooit meer doen nu.

Geen ervaring met dit medicijn, maar: is het een idee dat je bij je apotheek nog even snel een medicijnpaspoort haalt? Die kunnen ze zo voor je uitprinten en dan heb je in ieder geval bewijs dat je dit gebruikt.

1 like