Ja snap t! Zo zijn de verhoudingen anders! Betalen wordt ineens weer wat leuker
Eentje van je jurk pleaaaase!
https://waarborgfonds.vereende.nl
En mocht je nog het kenteken kunnen achterhalen (beelden bewakingscamera bijv) dan kun je aangifte doen met die gegevens, anders moet je aangifte doen van schade door onbekende veroorzaker. Bij waarborgfonds heb je €250 eigen risico, bij ons waren ze toen vrij vlot en coulant, onze hele zijkant was aan gort gereden toen de auto langs de straat geparkeerd stond, daar hebben we toen €4900 voor vergoed gekregen met 1 getuige die zei dat de auto onbeschadigd geparkeerd was, 1 getuige die een knal had gehoord en een afgebroken autospiegel in de kleur die ook in de lak gekrast zat als bewijs.
Ik zou met mn nieuwe werk uit eten gaan, was al de hele dag met ze dus daarom semi. Start er pas na de zomer.
Maar ik ben niet meegegaan want voelde me zo gehaast en ik heb wel een erg mooie outfit voor vanavond
Ik had in januari bedacht wat ik qua ontwikkeling wilde voor dit jaar, en ik bedacht het echt met zo’n houding: fake it till you make it + ik heb mijn plannen met vrienden gedeeld zodat het niet enkel in mijn hoofd zou blijven zitten, ik kreeg vaak zo’n reactie van: ohhh ja ja leuk, zou mooi zijn als dat gaat lukken/als je dat gaat doen!!! En ik: ja maar ik ga het ook echt doen! En nu valt dus steeds echt alles op zijn plaats, met vandaag de laatste bevestiging. Ik werd mij daar net dus van bewust en zat echt: wtf, lekkor bezog.
En nu begin ik stiekem in die visualiseer shit te geloven.
Morgen geven we aan een vriend allemaal bierflesjes met een wens/foto etc voor z’n verjaardag, maar het zijn er 50-60. Enig idee waar we het in kunnen doen? Ik dacht miss een vuurkorf/bbq zo’n metalen, maar een vriendin reageerde daar een beetje mehh op, dus nu weet ik het niet zo goed. Mand ben ik niet zo kapot van en een krat customizen is wel leuk, maar ik heb niet zoveel tijd en dan zie je niet de biertjes die iedereen speciaal gemaakt heeft.
We hebben zojuist onze bank en stoelen verkocht, morgen middag komen de nieuwe. Kamperen in eigen huis, lig met een kleedje op de grond
Word zo moedeloos van de huidige woningmarkt. Net weer een bezichtiging gehad met tig man, om over de vraagprijs en het opbieden maar niet te beginnen.
Verschrikkelijk he! Wij hebben inmiddels een huis, niet in de plaats waar we wilden want dat lukte gewoon echt niet. Wat een DRAMA he. Je moet gewoon ter plekke beslissen of je een huis wil en dan dik boven de vraagprijs zitten en lekker tegen elkaar opbieden. Echt niet okay
Wij willen een nieuwbouw appartement kopen. Ben benieuwd of we uberhaupt mogen kopen en dan eigenlijk bizarre prijzen
Ik heb net eten gehaald via too good to go (super goed concept) en ik had verwacht/gehoopt dat er ook een taartje bij zou zitten want vrienden kregen op andere dagen ook een taartje bij hetzelfde restaurant. Maar er zat dus geen taartje bij en nu ben ik teleurgesteld Mijn teleurstelling slaat nergens op want het hele idee is dat het eten elke dag anders kan zijn omdat het ‘over’ is en anders weggegooid wordt. Maarja ik had zin in taart.
Gecondoleerd!!
Ach gut vind dat zo zielig voor je opaatje. Gecondoleerd!
Ik hoor trouwens vaak om me heen dat ze zeggen dat oma een sterretje is geworden, dat lijkt wel te werken.
Ah dankjewel! Het is een auto die altijd vast geparkeerd staat in de straat. Maar momenteel staat de auto er niet. Gelukkig valt de schade mee in vergelijking met jouw verhaal. Jeetje wat asociaal als je zo’n grote schade veroorzaakt en dan weg/door rijd zonder briefje of iets achter te laten. Maar fijn dat het vergoed is.
Wat verdrietig, gecondoleerd.
M’n zus heeft m’n nichtje van destijds 2,5 jaar ook meteen vertelt dat oma dood was. Haar ook wel betrokken bij het proces. Ook meegenomen naar de kist met afscheid nemen. Mocht ze even kijken, even het ‘dekentje aaien’ en voelen hoe zacht oma lag. Daarna meegeholpen om de kist af te sluiten (mocht ze er ook een pinnetje van vastdraaien) en bloemen op gelegd. Was allemaal op aanraden van de vrouw die ons begeleidde met de uitvaart. Heeft goed uitgepakt ook. Daardoor leek het begrip ‘dood’ en dat oma er echt niet meer was wel te zijn geland. Zelf heeft m’n nichtje er daarna van gemaakt dat oma in de kist lag met een grijze sterretjespyjama en dat ze het niet koud had (door de deksel als ‘dekentje’). Best cute. Er zijn trouwens ook wat kinderboeken over, onder andere van Kikker. Die vond m’n zus wel goed zei ze.
Gecondoleerd en veel sterkte.
Ik ben afgelopen week ook door de roetsjbaan van rouw en emotie gegaan; vorige week overleed mijn oma, woensdagavond was de wake en gister was haar begrafenis. Tussendoor veel geregeld en ook nog 3 dagen gewerkt. Nu ben ik echt zo verschrikkelijk moe. Ik weet niet of ik dat ooit zo sterk gevoeld heb.
Ik heb iets gedaan dat 99% van de mensen nooit zou doen. Na het overlijden van een kat een dag later al naar het asiel gaan om een een geschikt maatje te vinden voor de overgebleven kat. Maar soms heb je ergens zo’n goed geval bij en het bleek na 5 minuten brommen al goed uit te pakken: Meet Merlijn (de kat die niet op de stoel zit). Het was na 3 uur al alsof die hier al jaren woont.
Hij heette eigenlijk Rutger maar Merlijn is gewoon een geschiktere naam voor een 2 jarige kater.
Aah wat fijn zeg! Heeel lief
Wat een lieverd Hopelijk verzacht ie het gemis van de andere kat een beetje.