Wjekw-archief 1

Ooh hier kan ik zo boos om worden. Ik begrijp dat niet iedereen een wereldverbeteraar kan/wil zijn, maar het minste dat je kan doen is toch je fucking afval in de vuilbak gooien.

2 likes

Ik vind het zo irritant dat je ziet dat iemand op Whatsapp geweest is, maar dat diegene niet reageert op jouw vraag.

1 like

Ik snap echt niet waarom mensen dit doen. Dan heb je toch echt geen fatsoen? Als ik inderdaad rotzooi heb wat ik niet kwijt kan, dan neem ik het mee in mijn tas of wat dan ook en gooi ik het thuis wel weg of onderweg in een vuilnisbak. Kleine moeite.

1 like

Eindelijk weer eens leuk appcontact, maar nu al bijna een dag geen reactie meer. Het mag wel ff stil zijn, maar ik heb nu toch het idee dat er geen interesse meer is. Ach ik zie t ook wel.

ik werk voor een bedrijf dat staat op festivals (barmedewerkers leveren) en je maakt daar sowieso al wel lange dagen (± 11 uur) en pushen je vaak om langer door te werken dus je moet wel echt zelf harde grenzen aangeven. M’n barhoofd heeft gisteren van 9 uur tot 05.00 's nachts gewerkt (ze zou tot 21 moeten), ik vind het zĂł belachelijk.

1 like

Ik heb voor het eerst in vier jaar weer een bikini besteld, durfde alleen maar badpakken aan sinds ik was aangekomen want ik hou er helemaal niet van als je m’n buik kan zien.

Vind het heel spannend maar is toch een overwinning op mezelf :sunglasses: nu hopen dat ie ook past.

14 likes

Oké dan had ik wellicht beter kunnen schrijven ik voel me vaak een zender en vind het jammer dat ik moeilijk gesprekken ontketen met wat ik te zeggen heb.

Want ik bedoel het niet in vergelijking met anderen, als iederéén hier eenrichtingsverkeer had zou ik het nog steeds jammer vinden

1 like

Watskeburt?

Ik lig onder een kleedje op de bank en het is zo lekkerrr, zelfs met deze hitte

5 likes

Ik vind dit best een moeilijke week. Laatste schoolweek, dus ‘afscheid’ nemen en afsluiten met je klas. Maar ik heb dus niet echt een klas (ofja, ben nu bij mn oude klas),dus voelt heel raar zo’n laatste week. Wordt weer regelmatig geconfronteerd met alles.
Na volgende week wordt dat wel weer beter, omdat ik me dan volledig kan focussen op komend schooljaar.
Oke, lang verhaal. Lekker samenhangend ook weer

6 likes

Ik kijk nu al op tegen slapen vannacht. Je kunt echt een eitje op m’n rug bakken :persevere:

Hier hou ik ook zo van.
Lekker zacht fleece dekentje om me geen.
Daar kan ik echt van genieten

1 like

belgië zo spannenddddd

Het lijkt wel of ik echt alleen maar rare kerels aantrek. Beetje kansloos dit

@Who & @Prikkelbaar proficiat!!!

1 like

Weet iemand een goede rijschool in Amsterdam?

@WODKA @Who Allebei gefeliciteerd met jullie verjaardag! Ik hoop dat jullie een fijne dag hebben gehad :blush:

2 likes

Wow Belgie door, en hoe.

2 likes

@Prikkelbaar @Who

3 likes

Hoe scheren jullie je benen en bikinilijn zo optimaal mogelijk dat je geen bultjes of jeuk krijgt?