Ik heb met dit weer zo’n zin in zout eten. Chips, nootjes, olijven, brood met gezouten boter. Maarja moet over 4 welen op vakantie
Is ook zo en soms denk ik dat ook wel maar soms is het ook weer makkelijker gezegd dan gedaan. En het is niet dat ik niet af en toe snoep of snack.
Ik heb woensdag mijn eerste sollicatiegesprek!
Ik zie zo vaak mensen dingen uit de auto gooien op de autostrade! Soms schijn ik extra met men grootlampen maar waarschijnlijk hebben ze dan niet door wat ik bedoel
Ondertussen bij de spoedeisende hulp geweest en die konden ook niks doen. Dokter dacht dat ik aan het uitdrogen was maar ziekenhuis zegt van niet.
Als ik dit zie terwijl een auto stil staat, heb ik altijd de neiging om van mijn fiets te stappen en de rommel weer snel terug te gooien via de deur of 't raampje. Heb het tot nu toe nog niet gedurfd
Oh werken houdt je goed bezig! Dat is in ieder geval al fijn en je hebt dan denk ik ook sociaal contact! En ja dat van je neef begrijp ik wel! Den Haag leuke stad! (:
Ik woon in een iets mindere mooie stad Tilburg haha
Late reactie dit maar ik heb een handbagage koffer in pastelgeel van suitsuit, nu ongeveer 2 jaar en zo’n 10 keer mee weggeweest. Hij doet het nog steeds heel goed, ritsen werken nog goed ondanks dat ik vaak heel erg veel erin had en er dus veel spanning op stond. Buitenkant is wel megavies/beschadigd maar dat is het nadeel van lichtgeel. Verder vind ik de binnenkant heel fijn qua indeling. Hij rolt heel soepel nog steeds. Aanrader dus wel!
Ik laat dit hier achter:
Aaah dit heb ik ook! Jurkjes met mouwen tot net boven de knie kan nog net bij mij. Maar daar heb ik dus maar 1 exemplaar van. En ik heb best witte benen dus doe dat liever ook niet aan naar het werk. Geen idee wat ik de hele week ga dragen…Schoenen is ook een probleem. #firstworldproblems
Ik lig met een nat handdoekje over mn bovenlichaam op bed, terwijl de ventilator deze kant op draait. Dit is best chill.
Olijven zijn goed voor je !
Dit doet me denken aan mijn schoonouders die een paar jaar geleden rond kerst ineens 2 mooie enveloppes hier in huis hadden ‘achtergelaten’ persoonlijk gericht aan hun dochter (mijn vriendin) en aan mij. Er zat toen 100 euro in per persoon. Ik was echt dagen van slag en moest er serieus van huilen. Ik wilde het ook niet aannemen, maar ze stonden erop. Ik had nog niet eens een halfjaar destijds met haar en kreeg van mijn ouders hooguit 50 euro voor mijn verjaardag. Vond het zo raar, maar ook heel lief. Later bleek dat ze ook hun zoon hetzelfde hadden gegeven. Het raakte me vooral doordat ik exact hetzelfde kreeg als hun eigen kinderen. Gelukkig is dat verder een eenmalige actie geweest, haha meer kan ik ook niet aan.
Haha, ik vrees dat ik qua huidtype in dezelfde categorie val! Ik kan gelukkig wel even buiten zitten in de pauze. En ik moet toch wat aan mijn lijf doen met deze temperaturen…Thanks voor het duwtje in de rug, haha! Ik ga het jurkje deze week toch maar aan doen. De nood is hoog, ghehe.
Ik vind je lief als je denkt dat het niet gebeurt haha.
Ik mis me moeder
(Of moet dit in het opbiecht topic haha)
Verkeerde aandacht is ook aandacht
Alleen de me moet in het opbiecht topic.
Vind het verder geen biecht.
Nee precies. Daar hoef je btw op tinder niet eens een billen foto voor te plaatsen haha.