Wjekw-archief 1

Geen antwoord op je vraag, maar ik heb die jurk in een winkel gezien en hij is echt van een vieze dikke synthetische stof gemaakt. Voor dat geld kun je wel iets fijners kopen.

2 likes

Ik moet morgen een moedervlek laten wegsnijden en ik ben best wel zenuwachtig. Heeft iemand daar ervaring mee? Ik ga om 9 uur zodat ik er niet tegenaan zit te hikken. Brr :frowning:

ja ik! Was wel bij de huisarts. Het vlekje zat op m’n hals en ik was zo bang dat de dokter in m’n slagader ging snijden :joy:, zo’n ireële gedachte lol. Ik kreeg plaatselijke verdoving, dat prikte wel even, maar het snijden voelde ik totaal niet en was in nog geen 2 min gepiept.

1 like

Oe daar ga ik een keer met mijn moeder eten denk ik, ziet er echt lekker uit allemaal en meeega veel keus dus thanks voor de tip! Voor vandaag is het sushi geworden :blush:

1 like

Inderdaad groot gelijk, ben altijd blij dat anderen wel het lef hebben om er iets over te zeggen

Mooi voorbeeldje weer van een quote die is mislukt

2 likes

Is ook heerlijk, palak paneer van daar is echt m’n lievelings, ben altijd teleurgesteld wanneer ik ergens anders palak paneer bestel haha.
Eet smakelijk!

1 like

En @Kerselaar… en daarna? Voel je het nog lang?

Dank je!
Ik ga morgen vroeg gelijk langs om een red velvet in te slaan. En dan doe ik er denk ik een halve vlaai bij
(Ik heb 10 stukken nodig maar red velvet is maar 8, vandaar)

Ja ik heb hem ook op mijn buik, precies in het midden en dan een paar cm van het middenstukje van mn beha af. Maar ik ga morgenavond dus lasergamen en vraag me af of dat wel kan. Verder heb ik dit weekend niet veel spannends op de planning. Hij is trouwens zo groot als een schuddebuikje haha en ook zo poffig

Of 2 red velvets yolo

2 likes

Ik vind het spannend joh, haha. Bedankt! Waarschijnlijk post ik er morgen wel over.

Ik had geld geleend, er wat van gezegd en heb het nu alweer terug gelukkig :smiley:

3 likes

Haha :joy:
Zo mooi.
Dat stukje dat hij zegt dat hij 3 mensen gedag zegt zonder antwoord en dan bij de 4e denkt " val maar dood" en dan met “en dat zeg ik dan gewoon”… Ik weet dat hij het anders bedoeld heeft maar ik zie dan voor me dat hij nummer 4 dan ook zo afsnauwt:rofl:

11 likes

Mijn vriendje gaat solliciteren bij het bedrijf waar ik ook werk (groot bedrijf totaal andere afdeling). De manager van die afdeling ken ik. Maar ik vind het raar om een goed woordje voor hem te doen. Ik zou ook niet weten hoe. Iemand hier ideeën over? Of is het gewoon het verstandigste die lekker aan hem over te laten en me nergens mee te bemoeien.

Ik zou me er buiten houden, tenzij diegene er een keer zelf over begint.

9 likes

Kutzooi, ik zit al een half uur te wachten op mijn sushi bestelling, zou nog 10 minuten duren en ineens wordt het geannuleerd omdat het restaurant zogenaamd al dicht is?? Hadden ze dat niet na 10 minuten al kunnen bedenken ofzo. Nu heb ik uit pure ellende paar pizza besteld (zwaar leven)

Ik ben echt supersnel uit werk gefietst zodat ik dit nog kan kijken, was echt m’n lievelingsfilm vroeger

1 like

Ik zit rustig uit te hijgen op een bankje van mijn workout, komt een of andere Mexicaan me opeens een baan aanbieden?? Ook echt vet random midden op straat

3 likes

OOOOHHH YEAH
raad eens wie er 370 euro terugkrijgt op haar energienota

10 likes

haha wat?! wat voor baan?