Wjekw-archief 1

Heb een stuk of 3 zonnebrillen op sterkte van Charlie Temple, vind ze heel prettig en als er eens een kapot gaat of kwijt raakt, is dat ook geen ramp omdat ze vrij goedkoop zijn.

2 likes

Nee, hopelijk geloof je niet dat dat nu bij jou het geval is. Mensen zijn niet zo bezig met andermans gewicht of uiterlijk, daar ben je jezelf veel bewuster van.

7 likes

Nieuwe batterij in m’n iPhone laten zetten, valt ie uit m’n tyfus tas die niet goed dicht klikt en nu zit er een barst In het scherm. Fml

Jeetje - niet oke! Zou zeker even aandringen dat je graag zsm tussendoor ergens ingeboekt wil worden. Heb je nog wel iets van ze gehoord? (een excuus ofzo?)

edit ; ik lees nu pas verder en zie de rest van de berichten. Wat voor een tattoo wil je laten zetten? Misschien weet iemand in Tattootopic iets/iemand?

Help me met kiezen! Ik heb een nieuwe prullenbak nodig. En ik wil geen basic zilveren.

Roze: 30 liter, €77,99. Ik heb nog VVV-bonnen die ik voor deze kan gebruiken.
Geel: 2x 15 liter. €62,95.

Denk dat het uiteindelijk vooral neerkomt op kiezen of ik een duo-bak wil of juist een enkele, maar ik weet 't even niet meer…

• Roze
  • Geel

0 stemmers

Is er iemand die ja heeft gestemd en dat wilt verklaren? Ben benieuwd

9 likes

Hoe is je gesprek gegaan?

Ik had vandaag ook een gesprek, netjes voor aangekleed bloedjefuckingheet - zat ik tegenover 2 chicks in super luchtige zwierige zomerjurkjes zonder schoenen…

3 likes

Ik had eerst gestemd op roze zonder dat ik de foto had gezien want ja roze…
Maar die gele lijkt me handig als je afval wilt scheiden en hij is goedkoper. Plus geel is ook tof.

4 likes

ik zou ook voor de gele gaan, is veel praktischer met het scheiden van je afval.

1 like

@Jauregui Het nadeel van zo’n poll is dat er altijd wel iemand ja zegt. En dat jij misschien precies op zoek was naar die ene ja. Maar realiseer je dat mensen die niet met je om willen gaan vanwege je uiterlijk, jouw tijd en aandacht überhaupt niet waard zouden moeten zijn!

17 likes

Dat was ik sowieso wel van plan. Ik heb net zelf geappt en toen werd er wel op gereageerd met een flauwe sorry en dat ze gingen kijken wanneer ik er nog een keertje tussen kon mja dat kan dus lang duren…
Probleem is dat dit wel een goeie is en dat ik iets met strakke lijnen wil (had al eerder gepost in het tattoo topic) en dat de rest hier niet zo geweldig is. Of ze zitten al vol en hebben wachttijden van meerdere maanden. Of tis heel ver reizen en dat is ook een beetje lastig nu…

Ik vind t echt ongelofelijk onprofessioneel en ronduit onbeschoft. Ik weet niet waar je woont maar ik kan mijn tattoo artist van harte aanbevelen (doet ook veel met fijne strakke lijnen) als je in de omgeving Amsterdam woont!
Welke shop/artist is het als ik vragen mag? je mag mij ook een PM sturen als je t liever niet online gooit

2 likes

Ik heb mijn scriptie gehaald en ik heb een 9! Wow nooit zo blij geweest sinds mijn examenuitslag op de middelbare school

47 likes

Ah nee! Sterkte!!

Ja leuk! Is stiekem m’n lievelingsprogramma

1 like

@Ohappyday Jeetje zeg… Sterkte! :hearts:

1 like

Waarom zijn sommige mensen van die zuigers? Als ik zeg dat het niks met jou te maken heeft dan is dat zo. Hoef je niet door te blijven gaan. Nu ben ik echt boos geworden en heb ik staan schreeuwen en dat had niet hoeven gebeuren als er gewoon meteen geluisterd was.

Ja idd, kan gewoon niet rechtop zitten!

Ik heb zon rotdag op het werk gehad, moest zelfs bijna huilen.

En nu heb ik geen zin meer om te werken.

Help ik heb te lang niet gesport en ga nu crossfitten. Ik ga echt tien keer sterven.