Wjekw-archief 1

@Ohappyday Jeetje zeg… Sterkte! :hearts:

1 like

Waarom zijn sommige mensen van die zuigers? Als ik zeg dat het niks met jou te maken heeft dan is dat zo. Hoef je niet door te blijven gaan. Nu ben ik echt boos geworden en heb ik staan schreeuwen en dat had niet hoeven gebeuren als er gewoon meteen geluisterd was.

Ja idd, kan gewoon niet rechtop zitten!

Ik heb zon rotdag op het werk gehad, moest zelfs bijna huilen.

En nu heb ik geen zin meer om te werken.

Help ik heb te lang niet gesport en ga nu crossfitten. Ik ga echt tien keer sterven.

Vrouwen kunnen ook vrouwen zien hè :wink:

1 like

Echt weer gekke planeten zooi, appt er een random ex die ik maanden niet heb gesproken of ik voetbal met hem wil kijken?

Eh, nee? Scheer je snor eerst en dan kunnen we verder praten :face_with_raised_eyebrow:

7 likes

Hahahahahaha

1 like

Maar als er een dik iemand in jouw omgeving is waar mee jij als persoon best een klik mee zou kunnen hebben wijs jij die gene dan af. Natuurlijk zou je diegene kunnen aansporen/helpen om gezonder te leven. Maar gelijk afwijzen vind ik persoonlijk gemeen.

2 likes

Ik denk dat veel mensen niet door hebben hoe ze onbewust telkens mensen met (zwaar) overgewicht afwijzen of buiten sluiten, ook als collega etc. omdat er geen rekening mee gehouden wordt wat die mensen lichamelijk niet kunnen, om maar niet te beginnen over alle ‘leuke grapjes’ over dikke mensen. Werd me hier zelf echt bewust van toen ik Hunger van Roxane Gay las.

7 likes

Nou als je het zo belangrijk vind dat je vriendinnen gezond zijn dan zou ik mn vrienden wel helpen.
Ik zelf ben te dik maar wel een fit girl. Maar als je me nu ziet denk je niet gelijk oh wat een sportieve chick. Zou raar zijn als je me dan gelijk afwijst alleen omdat ik qua uiterlijk er niet “gezond” uit zou zien.

Bovendien zijn er zat dunne vrouwen die zich volproppen met fastfood/roken/alcohol gebruiken ga zo maar door. Dat zie je ook niet gelijk. Maar zou je hun dan niet afwijzen omdat zij er op het eerste gezicht wel “gezond” uitzien?

2 likes

Maar dit echt hoor, en alsof het zo simpel is dat je dat überhaupt zo 1, 2, 3, kan zeggen

2 likes

Ik snap je standpunt wel dat die mensen die op ja hebben gestemt niet perse slechte mensen zijn.
Maar misschien is het handig om niet voor hun argumenten te gaan bedenken. Vooral omdat je misschien met de dingen die je zegt onnodig mensen kwetst.

2 likes

@Perzik wat rot! Hopelijk voel je je snel weer vrolijk.

Lekker! Hopelijk heeft het gesmaakt en was het gezellig! :hugs:

1 like

Ik heb echt zo’n hekel aan mensen die te laat komen. Raak daar gefrustreerd van. 8 uur is 8 uur!!!

7 likes

Ronnie Flex en Blof met omarm me staat al de hele dag op repeat :grinning:

8 likes

Ik heb de samenwerking met een klant opgezegd omdat het gewoon niet meer paste bij wat ik als ondernemer wilde doen en het teveel van mijn tijd en energie opslokte. Ik ben best een beetje rouwig om het geld maar echt vandaag is voor het eerst in MAANDEN dat ik gewoon lekker mijn to-do’s afvink, geen hoofdpijn heb, geen zwaar gevoel meer heb en ik gewoon weer tijd heb om een beetje te ademen.

Dit had ik zoveel eerder moeten doen!!!

33 likes

Ik denk dat die boosheid goed is, of in elk geval beter dan de gedachte dat je niks waard bent, want dat ben je wel!

6 likes

Even serieus, een discussie voeren kan gewoon hoor. Niet allemaal dit slappe-zakkerige-gedoe. Heb je meegepost op Egf? Dan weet je dat het er veel harder aan toe kan en mag gaan

6 likes