Wjekw-archief 1

Ik vind vandaag echt een blegh-dag :frowning: Weet niet of het aan mij of de rest van de wereld ligt alleen.

Heb je wel een dubbele afspraak (qua tijd, dus 20 min ipv 10) gemaakt? Anders heb je kans dat je lang niet alles kan bespreken. En dan moet je later weer…

1 like

Ik had net introductie van mijn zomerbaan (tijdelijke klus) en we kregen aan het einde gewoon een envelopje met geld. Zo lief. Nu 10 km met tegenwind met de playlist van ons @anon69702710

13 likes

Je postte hier net zo’n countrylist toch
Heb je nog meer??? Link me bby

Ah oké. Als ze slim is heeft ze er dan wel een dubbele afspraak voor gemaakt. Maar ik zou voor de zekerheid nog even bellen hoelang de afspraak duurt, dan sta je niet voor verrassingen!

1 like

Succes!

1 like

Super bedankt hier heb ik wat aan! Love dimsum

1 like

Fuckkk ik heb honger. Ik wil niet nu vervallen in een snack moment zodat ik mijn eten niet meer hoef, maar ik wil ook niet nu al eten want dan heb ik vanavond tering honger

Was best fris op kantoor vanmiddag?? Ik klaag niet (behalve hier😅) want heb 100x liever koud dan te warm. Maar neem voor de volgende keer maar een vestje mee ook al is het 28 graden haha

Mensen met een zonnebril op sterkte, met welk merk/welke winkel hebben jullie goede ervaring? Ik heb er nu een van Eyelove en daarvoor een van Eyewish gehad, maar vind de glazen altijd maar meh

Ik heb nu een bril van specsavers met polaroid glazen. Love them!!! Voor het eerst in 15 jaar kan ik normaal zien door een zonnebril. In plaats van een donkere wereld

1 like

Houden die glazen ook goed schittering tegen?

Ja juist. Polaroid haalt de horizontale schittering weg.
Heb niet ontspiegeld want dat werd wel heel duur. Het is ook heel wisselend wat ze zeggen of het nou helpt of niet.

1 like

Nog steeds beroerd en nope… Dokter enz zeggen allemaal uitzieken.

Je kunt je opgeven voor Met het Mes op Tafel, shall I or shall I not?

7 likes

Mandarijntje misschien? Of een cracker met niks, voor het gevoel?

1 like

Pfff drama. Ik wens je snel beter worden toe! Of een wondermiddel

1 like

Ik hoop dat diegene dit niet vraagt omdat ze is afgewezen om die reden. Je mag er zijn of je nou dik bent of niet. Als iemand jou afwijst om die reden dan is er iets mis met diegene en niet met jou.

Oh wacht je bedoelt dat de poll anoniem is haha.

4 likes

Ja, dat dacht ik al maar ik dacht ij vraag het toch nog even :wink: Ik ga er eens naar kijken, bedankt!

1 like

Ik weet precies wat ik krijg voor mn verjaardag en ik heb er zo intens veel zin in, kan niet wachten. Helaas nog 1 maand en 20 dagen :’( :’(

3 likes