Er is blijkbaar een paar straten verderop een feestje want de Hollandse krakers galmen al de hele avond door mijn huis. Helaas hebben ze nu ook een karaokeset voor de dag gehaald . Man man man. Klinkt niet alsof ze er over een uurtje al mee ophouden en deze oma wil zo graag slapen
Ik ben net afgezet bij een feest en we worden pas om 04:30 opgehaald. Jezus!!!
Sterkte!
(Oke en veel plezier, wordt vast leuk!)
Ik ben zo dom af en toe. Ik heb al langer last van schouderklachten en lag op bed een beetje op de laptop te kijken met die verkeerde arm achter mijn hoofd. Na een kwartier ofzo denk ik nog ‘oh niet veel langer zo doen want dan krijg je dadelijk je arm niet meer terug’, maar ja je kent het, nog even dit lezen, dit kijken bla bla met als gevolg dat ik nu inderdaad mijn arm niet meer achter m’n hoofd vandaan krijg
Hun zelf ff mailen. Ga je naar die bij grootstal daar in de buurt of zit er in de stad ook een?
Van gebonk en karaoke zijn we nu in de Hazes-fase aangekomen. Wat een feest . Hopelijk draaien ze zo: “Het is tijd, de hoogste tijd. U wordt bedankt voor weer een avond gezelligheid. Dag mevrouw en dag meneer.” Maar vast niet. /einde liveverslag geluidsoverlast
Ah het was zo leuk he! Allemaal lieve en leuke mensen En heel gezellig
Echt een fijn feestje
En nu kapot moe in bed, dat wordt de hele week bijkomen
Ik ben net uit geweest en twijfel of ik eten moet bestellen. Ik heb echt helemaal niets in huis en ik voel me morgen sowieso beter als ik nu iets eet, maar ik heb geen zin om te wachten en ben eigenlijk bezig met gezond eten.
Doen! Beter dan morgenochtend brak ontbijt moeten kopen toch?
Hahah er was net een jongen in de stad die niet wist hoe hij naar huis moest en hij wilde met ons meerijden en gaf zijn telefoon aan mij. Dus ik met zn vriend bellen bla bla bla en toen bleek hij echt 150 meter verderop te wonen. Hij was er echt BIJNA. Maar mijn taxi was er dus ik moest hem alleen laten maar toen stapte hij ineens in een auto, dus ik heb echt geen flauw idee waar hij nu is
Gezondheid. Al bijna 24 uur aan het kotsen.
Ik kan niet meer slapen en morgen moet ik veel te vroeg opstaan en dat is kut.
Dit😩
Morrie. Vandaag weer fris en fruitig aan het werk.
Al is dat meer verhit en bezweet vandaag
Ik ben zo verkouden de laatste dagen. Of ik heb ineens onwijs veel last van hooikoorts. Maar het is niet relaxt.
Shit, ben echt kapot moe. Weekend gaat ook veel te snel voorbij.
Zoveel keuzestress vandaag. Ga ik bootcampen (om 9u), opruimen, suppen/zwemmen met vriendinnen, of toch iets anders?
Ik kan natuurlijk alles doen, maar gister ook al een drukke dag gehad en geen zin im maandag uitgeblust te zijn als de week begint!
Ik kon dus niet slapen en ben maar gewoon in de woonkamer gaan zitten, maar ik vind het zo gek om op zondag op dit tijdstip wakker te zijn. Het is echt al twee jaar geleden dat ik vroeg uit bed moest in het weekend ivm bijbaan en ik kan me nu echt niet meer voorstellen dat ik elk weekend zo vroeg op stond toen. Het gebeurt nu echt zelden dat ik voor 09.30 uur uit bed ben in het weekend…
Merlijn is beter en nu één brok energie Zo leuk om de twee katers met elkaar te zien spelen.