Wjekw-archief 1

Ik ben vandaag jarig :grin:

38 likes

Fijne verjaardag! Ga je wat leuks doen?

1 like

Gefeliciteerd!!

Ik ga nog een uurtje slapen, heeeerlijk

1 like

Gefeliciteerd! Maak er een leuke dag van vandaag :biggrin:

1 like

moet de hele dag werken, maar ga mezelf wel trakteren op een tompoes vanavond :slight_smile:

1 like

Gefeliciteerd! :tada:

1 like

@Clarity, je bent zo’n influencer dat zelfs iemand van het Belgische koningshuis onze broek draagt:

3 likes

https://www.weekday.com/en_eur/women/categories/all.html?colorWithNames=000000_Black&sort=bestMatch Heeft weekday iets naar wens? :slight_smile:

Zara

Samenvatting

2 likes

Haha gefeliciteeeeerd! :tada::tada:
Geniet van je dag!

1 like

Ik ga in januari naar India met mijn vader, broer en nog een paar mensen. Is voor een stichting waar mijn vader actief voor is en we gaan onder andere naar een heel arm deel. Ik kan me er echt nog niks bij voorstellen. Zal een hele ervaring worden.

6 likes

Kijken of de huisartsenpost iets kan doen voor me. Trek dit niet meer tot morgen. Ik wacht even tot mijn huisgenoot klaar is en dan ga ik heen.

Ik heb hetzelfde! Volgens mij is het bij mij hooikoorts. Weer een week last van en dacht er net vanaf te zijn. Al veel te veel last gehad dit jaar.

9u bootcampen en dan heb je genoeg tijd voor de rest!

2 likes

Heeft iemand al het boek van Clinton & Patterson gelezen? Wat vond je er van?

Wie heeft de gouden tip tegen verstopping? Ik word helemaal leip van de buikpijn en het gevoel alsof m’n buik op knappen staat… Helemaal in combinatie met dit weer :tired_face:

Heel vervelend, hoop dat je bij de huisarts terecht kan. Beterschap!

Ok net al gefietst. Nu douchen en dan zonnen.

Ik wil heel de dag met mn benen wijd op bed liggen maar ik heb een buurtborrel :exploding_head::face_vomiting:

2 likes

Wat heb ik misdaan