Wjekw-archief 1

@Clarity, je bent zo’n influencer dat zelfs iemand van het Belgische koningshuis onze broek draagt:

3 likes

https://www.weekday.com/en_eur/women/categories/all.html?colorWithNames=000000_Black&sort=bestMatch Heeft weekday iets naar wens? :slight_smile:

Zara

Samenvatting

2 likes

Haha gefeliciteeeeerd! :tada::tada:
Geniet van je dag!

1 like

Ik ga in januari naar India met mijn vader, broer en nog een paar mensen. Is voor een stichting waar mijn vader actief voor is en we gaan onder andere naar een heel arm deel. Ik kan me er echt nog niks bij voorstellen. Zal een hele ervaring worden.

6 likes

Kijken of de huisartsenpost iets kan doen voor me. Trek dit niet meer tot morgen. Ik wacht even tot mijn huisgenoot klaar is en dan ga ik heen.

Ik heb hetzelfde! Volgens mij is het bij mij hooikoorts. Weer een week last van en dacht er net vanaf te zijn. Al veel te veel last gehad dit jaar.

9u bootcampen en dan heb je genoeg tijd voor de rest!

2 likes

Heeft iemand al het boek van Clinton & Patterson gelezen? Wat vond je er van?

Wie heeft de gouden tip tegen verstopping? Ik word helemaal leip van de buikpijn en het gevoel alsof m’n buik op knappen staat… Helemaal in combinatie met dit weer :tired_face:

Heel vervelend, hoop dat je bij de huisarts terecht kan. Beterschap!

Ok net al gefietst. Nu douchen en dan zonnen.

Ik wil heel de dag met mn benen wijd op bed liggen maar ik heb een buurtborrel :exploding_head::face_vomiting:

2 likes

Wat heb ik misdaan

Sterke zetpillen gekregen, hopelijk helpt het. :cry:

3 likes

Ohhhh, was dat het? Ik hoorde de hele tijd vaag van dat gebonk door alles heen.
En ik woon aan de andere kant van de stad.
Lekkere avond zul jij gehad hebben.

Ben inderdaad wezen bootcampen (en 19 km gefietst in totaal). Even bijkomen, douchen en dan kijken wat ik wil gaan doe .

2 likes

Beterschap! Bij mee hielpen zetpillen toen ontzettend goed! Hopelijk bij jou ook :slight_smile:

1 like

Haha :joy: hij is ook gewoon heel leuk.

1 like

Ik werd me gister weer bewust van mijn fietshaat. Het was mooi weer dus ik dacht; zeur niet. Maar na 2 minuten zat ik al vloekend en tierend op de fiets. Op de terugweg komt er een gezin naast me fietsen, vraagt de moeder of ik weet welke kant plaats op fietsen is. En nu denk ik terug aan mijn reactie en denk ik echt: hahahhhha zo dramatisch. Ik zei dus eerst netjes dat ik niet weet welke richting dat fietsen is, en vervolgens ga ik toch helemaal los over hoe ver dat wel niet fietsen is, en waarom ze dat met de fiets doen, en dat het echt HEEL VER fietsen is, dat ik heb wel heel knap van ze vind dat ze het gewoon met de fiets doen!!! Ik kreeg ook haast geen reactie van hen terug, maar ik bleef maar doorgaan. Ze bleven bij mij fietsen dus ik ging maar door over hoe indrukwekkend ik hun inspanning vond blabla en wenste ze nog veel succes.

Kijk ik net hoe ver het daadwerkelijk fietsen was voor hen, is het 20 minuten. Nou dat is dus prima te doen, maar ik reageerde net alsof ze een wereldreis gingen afleggen met de fiets hahaha maar ik zat gewoon toen zo hoog in mijn fietshaat.

28 likes