Ik ben fan van salades met dit weer!
Ik heb het vandaag opgegeten en gister geen cravings meer gehad. Het was superlekker, met jazzar dip!
Pffff oké, ik mag geen films met Noord-Engelse accenten meer kijken. En zeker geen zielige liefdesfilms. Ik heb anderhalf uur lang alleen maar gehuild, en ben halverwege mijn huisgenoot tegen het lijf gelopen toen ik naar de wc ging…
Zo lief!
Ik reed net met de fiets van mijn ouders (dorp) terug naar mijn huis (stad) en nu mis ik het wonen in een dorp wel een beetje. Het was zo lekker rustig en ontspannend. Ik woon midden in het centrum met luidruchtige buren en het was zo fijn om even rust te hebben. Mijn ouders gaan over een paar weken op vakantie en ik denk dat ik gewoon in hun huis op “vakantie” ga.
Iemand heeft gisteren iets tegen me gezegd en ik ben er zo gelukkig van, ik denk er nog zo vaak aan.
Sowieso voel ik me vandaag echt intens gelukkig, zo heerlijk om vaker te kunnen sporten en mn laatste vak met een 8.5 gehaald te hebben, en lekker vega te eten en aaah. Gewoon zo gelukkig
Petten. Splinternieuw en groot.
Pff lastige vraag hahaha
Series die ik heb gekeken en tof vond:
Breaking bad, Vampire diaries, PLL, Jane the Virgin, Dark, the Rain, the Alienist, Stranger Things, Black Mirror, van Helsing, OITNB, Riverdale, 13 reasons why.
Enige wat ik nu nog aan het kijken ben (omdat ik de rest dus allemaal al af heb) is een documentaire, the Staircase. Beetje meh… Achtergrond bij het borduren…
Unbreakable Kimmy Schmid, new girl, queer eye, brooklyn nine nine , Glow ( waarvan ik er nu achter kom dat er nieuwe afleveringen zijn) , Lie to me ( heel goed) , code 37, la mante , Manhunt una bomber.
Hoop dat je hier wat aan hebt.
Like voor de herkenning. Vind het zelf ook heel vervelend en weet niet goed hoe ik dit moet of kan veranderen. Zat er zelfs over te denken om naar een psycholoog te gaan hiermee.
Aah we hebben dezelfde smaak denk ik! Ik heb twee categorieën series; series waarbij je niet hoeft op te letten en series waarbij je wel moet opletten
Waarbij je niet hoeft op te letten/feelgood: brooklyn 99, Grace & Frankie (deze is echt heel leuk!), please like me, Santa clarita diet, izombie, one day at a time, Grazy ex girlfriend, The good place, Lucifer, chewing gum, dirk gently.
Goede opletseries: Ozark, the Sinner, mindhunter, fargo, better call Saul, safe, la casa de papel, river.
Bleh ik ben over iets minder dan een maand jarig en zie er nu al tegen op. Veel vriendinnen zijn op vakantie en heb ook geen familie die ik wil/kan uitnodigen. Elk jaar hetzelfde
Ik heb hetzelfde, maar dan al over 2 weken
Ah stom he in de zomer jarig zijn :(. Hoop dat je toch een leuke dag krijgt!
Elk jaar zeg ik ook dat ik mijn verjaardag dan vier wanneer iedereen terug is maar dan komt er niks meer van. Dus vier het eigenlijk nooit.
Ik heb 25juni een bestelling geplaatst bij de H&M. Mailtje gekregen dat hij vertraagd is, maar hij zal er toch wel voor komende woensdag zijn ? Wil het zo graag meenemen naar Rock Werchter haha
Ik heb echt zo vreemd gedroomd dat ik er al de hele dag over aan het nadenken ben… Was wel een leuke droom en voelde heel echt.
Ja ik vier mijn verjaardag ook nooit echt omdat het er dan inderdaad niet meer van komt om iedereen samen te krijgen. Maar hoop dat jij ook nog een fijne dag krijgt!
Uugh. Alweer pijn aan mijn stuitje. Heb het idee dat het van de zadel kruk van mijn werk komt
Goed was ie hè? Geluid in de arena was wel enorm slecht.
Stakingen gaan na het weekend door. Waarom geven ze die mensen geen plaspauzes?!