Wjekw-archief 1

Ik zat net ff kort in de auto toen op radio 538 de frank en vrijdagshow begon. Blijkbaar zenden ze vandaag uit vanuit de tuin Tierry Baudet. Nouja die moest natuurlijk aangekondigd worden en bladiebla. Dus Tierry wilde wat terugzeggen, hadden ze zn microfoon uitgezet zodat hij moest vragen of de microfoon aankon en echt, volgens mij heb ik nog nooit zo hard met mn ogen gerold :roll_eyes:

4 likes

Ik heb echt geen zin om met dit weer te koken. Zweten boven een pan, iewl. Kijk nu in het show je boodschappen topic voor inspiratie maar weet nu al dat ik echt niet naar de winkel ga fietsen, want te warm. Nu baal ik van mezelf dat ik geen boodschappen heb gedaan eerder deze week toen het nog niet zo warm was… en waarschijnlijk ga ik gewoon cornflakes met koude melk eten als avond eten. Ik ben 29 jaar, dit is niet normaal toch.

@Prikkelbaar @Duif @Rozevarken de beheerder is langsgeweest, er lag gelukkig niemand dood op een kamer! (ze kwamen met z’n tweeĆ«n ook voor de zekerheid). Ben erg opgelucht, maar het mysterie waar ze dan wel vandaan komen is nog niet opgelost… Echt goor, het zijn er ontzettend veel en allemaal van die vieze glimmende groene :sick:

4 likes

Mijn huisbaas heeft een feestje boven en hij had gevraagd of hij mensen naar onze wc kon laten gaan als het echt nodig was, ik vond dat okĆ©, want ik zou er toch niet zijn. Maar nu ben ik er dus wel en vind ik het toch een beetje ongemakkelijk… Maar goed, ook weer niet erg genoeg om er iets van te zeggen.

#goedverhaal

Heeft iemand toevallig een kortingscode voor Wehkamp? Ik heb een bestelling van €80.

Ik wilde ook gaan en heb er speciaal boodschappen voor gehaald. Nu bedenk ik me inderdaad opeens dat het teeeering druk gaat worden natuurlijk.

Ik heb geen kortingscode, maar ik had vandaag wel een foldertje in de brievenbus waarop staat dat maandag een grote sale begint bij wehkamp. Misschien is het waard om een paar dagen te wachten? (Maar dat is ook weer een risico natuurlijk)

Hmm ja ik wil schoenen bestellen waar er niet veel van meer zijn, die op andere websites in mn maat uitverkocht zijn en de andere beschikbare kleuren hebben al korting, alleen de kleur die ik wil niet. Dus vind het een beetje tricky om te wachten. Misschien dat ik nu gewoon bestel en dan maandag even kijk, als ze dan goedkoper en nog beschikbaar zijn bestel ik ze gewoon nog een x en stuur ik de duurdere terug. Thanks iig!

Slim, doen! :smiley:

1 like

Ik ga echt stuk om de naam ā€œKeuken Kampioen Divisieā€ :joy: echt zo gaar gewoon

4 likes

Okeee instagram bedankt voor deze advertentie hoor… maar lijkt me een betere advertentie voor een andere site.

Samenvatting

12 likes

thnx! ik ga op onderzoek uit 8)

1 like

Heeft iemand nog leuke tips voor Netflix? Heb het gevoel dat ik het een beetje uitgespeeld heb…

Ik ga morgen naar het strand maar straks zijn er super veel kwallen naar aanleiding van dat nieuwsbericht. Ook al ga ik naar een ander strand. Iemand vandaag in Kijkduin geweest en waren daar veel kwallen?

Waar houd je van?

Ik denk niet dat ze het vreemd vond maar alleen dankbaar en een beetje gegeneerd zal zijn! Ik zou het toch graag weten iig als ik met een tiet bijna bloot loop :sweat_smile:

1 like

Reign. The 100. Breaking bad. Sense 8. Orphan black. Designated survivor. Dynasty. Peaky blinders. Travellers. Jessica jones. Mad men.

1 like

Ik ben morgen vrij, maar echt iedereen moet werken. Geen zin om alleen naar het strand te gaan, dus dan maar thuis chillen met veel ijsjes

2 likes

Een hartje voor de herkenbaarheid.

1 like

Grace and Frankie, Lilyhammer, The Bletchley Circle, Helix, The Fall?

Zie nu wel dat ik extreem fan blijk van thrillers en politieseries :sweat_smile:

1 like