Bleh ik ben over iets minder dan een maand jarig en zie er nu al tegen op. Veel vriendinnen zijn op vakantie en heb ook geen familie die ik wil/kan uitnodigen. Elk jaar hetzelfde
Ik heb hetzelfde, maar dan al over 2 weken
Ah stom he in de zomer jarig zijn :(. Hoop dat je toch een leuke dag krijgt!
Elk jaar zeg ik ook dat ik mijn verjaardag dan vier wanneer iedereen terug is maar dan komt er niks meer van. Dus vier het eigenlijk nooit.
Ik heb 25juni een bestelling geplaatst bij de H&M. Mailtje gekregen dat hij vertraagd is, maar hij zal er toch wel voor komende woensdag zijn ? Wil het zo graag meenemen naar Rock Werchter haha
Ik heb echt zo vreemd gedroomd dat ik er al de hele dag over aan het nadenken ben⦠Was wel een leuke droom en voelde heel echt.
Ja ik vier mijn verjaardag ook nooit echt omdat het er dan inderdaad niet meer van komt om iedereen samen te krijgen. Maar hoop dat jij ook nog een fijne dag krijgt!
Uugh. Alweer pijn aan mijn stuitje. Heb het idee dat het van de zadel kruk van mijn werk komt
Goed was ie hĆØ? Geluid in de arena was wel enorm slecht.
Stakingen gaan na het weekend door. Waarom geven ze die mensen geen plaspauzes?!
ademhalingsoefeningen helpen vaak wel om je weer rustig te krijgen. Het is vooral een kwestie van je adem weer op een normaal ritme te krijgen. Je kan wat filmpjes erover opzoeken met oefeningen, of zingen of hardop voorlezen. Na 20 minuten neemt de paniek altijd af, dus dat kan je ook als mantra gebruiken. Komt wel goed!
Doe maar pben dan. Je mag ook een video in het zweeds maken. Versta ik toch niet
Als je er dan daadwerkelijk advies op wil mag je 'm ook naar mij pbāen, ik versta het wel @quantum
Nee zonder grappen, je mag mij ook pbāen mocht je behoefte hebben daaraan! En anders hoop ik voor je dat het in elk geval niks ernstigs is en je je snel beter voelt!
Juist een sportbadpak kopen. Die zitten strak en houden de boel echt wel binnenboord. Met een Speedo of Arena zit je sowieso goed. Let erop dat ie chloorbestendig is (zijn ze tegenwoordig eigenlijk allemaal wel). Sommige hebben een dubbele voering, dat zit wat strakker en kan fijn zijn als je wat meer ondersteuning wil. Niet online kopen maar naar een goede sportwinkel (of nog beter, zwemwinkel) gaan en je laten adviseren.
Ik heb vandaag mān scriptie ingeleverd, maar ik ben ergens niet eens megablij?! Vond mān stage superleuk en vind het eigenlijk best wel jammer dat het afgelopen is. Maar goed heb ook grootste deel vand e week met griep en koorts gezeten dus misschien ben ik daar nog iets te afgemat van om de blijdschap te voelen haha.
Ahhh hier stroomt mij theekom van over ook al is die olifant die op zijn hoorn speelt niet voor mij!
Ik heb mn afstudeeronderzoek ingeleverd en ik wil nooit meer groepswerk doen. Pffff
Ik zit op de wc zodat ik kan forummen.
Glow, Lie to me en La Mante toegevoegd aan mn lijst, thanks
Haha nou, je niet nadenk dingen vind ik niet zo (brooklyn 99 vind ik dus echt te cringy en echt verschrikkelijk), maar please like me ga ik wel een poging aan wagen!
Je wel nadenk dingen heb ik allemaal al gezien haha. Fargo en the sinner vond ik tof inderdaad!
La casa de papel staat al vet lang op mn lijst maar wil ik samen met mn vriend kijken (of nou ja, hij wil dat ik op hem wacht met kijkenā¦) en dat duurt echt al eeuwen.
Thanks!