Wjekw-archief 1

Toen ik veel wondjes had van m’n beugel vond ik dat spoelen met Kamillosan wel verlichting bood (kun je gewoon bij de etos halen), misschien helpt dat bij jou ook wat!

1 like

Nee dat bestaat, ik had dat ook! Vond het laleen nooit heel top werken want het viel er vaak heel makkelijk weer af.

2 likes

De zelfbruiner van de kruidvat is overal uitverkocht en de medewerker vertelde dat er leveringsproblemen zijn. Mijn tube is op en ben nu in paniek dat mijn benen weer wit worden. Firstworldproblems :weary:

4 likes

Ik als dertienjarige had niet echt momenten waarop ik stil was en met niemand praatte, misschien was dat het probleem.

3 likes

Heb nu al zin in mn dutje van vanmiddag

Jaa precies pff ik wou wel vroeg opstaan maar zo vroeg…

Zo’n zin in vandaag! Geef een feestje met barbecue en kijk hier al maanden naar uit. Reden: nog half voor mn verjaardag en als afsluitingvan de meeste behandelingen (lees ergste).
Het weer is echt perfect (ja veel te warm, maar ik ga niet klagen :P)

Fijn weekend iedereen :hugs::hugs:

31 likes

Leuk!! Veel plezier en lekker genieten! :blush:

1 like

@Lentex wat fijn! Geniet ervan

1 like

Ja bestaat wel, ik had dat ook. Alleen in het begin eens gebruikt.

@Lentex ik hoop dat je een hele mooie dag krijgt.

1 like

Ik heb iets toegezegd aan een collega en vergeten een zaterdag door te geven dat ik neky tot laat kan. Nu is alles zo in de soep gelopen dat ik meerdere weekenden niet meer naar huis kan. Net voordat ik op vakantie ga en daarna mijn ouders. Voel me nu zo stom dat ik alleen maar kan huilen omdat ik ze nu bijna anderhalve maand niet zie.

Dat vond ik ook. Ik wist niet zo heel goed wat ik van hem kon verwachten, maar hij zong/ speelde echte een bomvolle Arena plat in zijn eentje. De galm was het ene nummer erger dan bij het andere. Wij zaten onderin en je hoorde het applaus van de achtertribune een paar seconden later. Ik kon door het rondzingende geluid ook heel slecht verstaan wat ie zei, terwijl het geen heel ingewikkeld betoog was.
Maar ik wil hem zeker nog wel eens zien. Edje heeft me overtuigd :wink:

1 like

Ik heb van tweka mooie badpakken gezien. Heel stevig sportief en leuk!
https://goo.gl/images/s82jmJ

Snel iets voor de studie afmaken en dan lekker naar het meer in de zon liggen :smiley:

1 like

Oh zo vervelend! Heb ik soms ook last van. Bij mij is het vaak gerelateerd aan iets wat er in m’n leven afspeelt - is het bij jou helemaal random?

1 like

M’n vriend en ik zijn het allebei voor het eerst eens dat we ons droomhuis hebben gevonden op Funda, is de makelaar maandag pas weer open :expressionless:. Ik word er zenuwachtig van.

4 likes

Veel plezier!

1 like

Heb je het voorprogramma nog gezien? Ik alleen Anne-Marie, maar die uithalen waren niet heel prettig met dat gegalm. Met Kensington mag je wel gehoorbescherming meenemen haha (doe ik meestal wel trouwens, maar was mijn dopjes gisteren vergeten).

Ik stond net op het perron met mijn muziek in, appjes te beantwoorden. Zie ik ineens dat mijn trein weg rijdt… en nu een half uur wachten, had jk gewoon een half uur langer kunnen slapen he :roll_eyes:

8 likes