Ik zag net een mug en vond hm er groen uit zien. Nu wil ik googelen op groene muggen maar ik wil dat toch ook niet want ik ben bang voor wat ik dan te zien krijg.
Dan vind je denk in Marcella en River ook wel leuk! Zijn misdaad series, maar vind ze niet zo standaard en beide hoofdpersonen hebben isseus (daar houd ik van, lijken mijn eigen isseus minder erg hehe). Ozark doet me een beetje denken aan breaking bad! Beetje dat ānormale mensenā gaan in het criminele circuit idee.
edit: Maar vind je Vampire diaries en Jane the Virgin dan niet van die makkelijke weg kijk series? Vind dat echt van die series die je aanzet en tegelijkertijd wat anders kunt doen
Edit 2: Geef Grace & Frankie een kans!
Edit 3: zie nu dat je zei dat je ze allemaal al gezien had dus bij deze nieuwe aanbevelingen: Luther, the end of the fucking world, the fall, secret city, Jessica jones, travelers, paranoĆÆd, Seven seconds, atypical, en als ik mijn vader mag geloven Fauda.
Edit 4: Omg ik kan echt niet lezen, je zegt dat je mijn niet nadenk series niet leuk vind niet dat je niet nadenk series niet leuk vindt. Het wordt tijd dat ik ga slapen.
Mijn voeten zijn echt kapot, godsamme zeg
Pff waarom is het leven zo moeilijk soms. Het gaat echt met horten en stoten allemaalā¦
Auw⦠hoe kom je aan die wond dan?
Sterkte!
Ah wat leuk iemand in mijn straat vind 7 uur sochtends een mooie tijd om te gaan timmeren en boren. Beter sterft die gene aan een pijnlijke dood.
Hahaha ahh vind de moeite die je doet heel lief!
Je edit3 heb ik het meeste ook al van gezien, maar zal de andere paar nog even opzoeken ook.
Als ik wat gekeken heb laat ik het weten wat ik vond
oh jezus dit klinkt echt meganaar en oncomfortabel?! Moet je dit lang?
Hier is iemans aan het boren. Al zeker een half uur lang. Doe normaal. Hoe haal je het in je hoofd.
Ugh studeren in de hitte⦠I canāt
Is het geen idee om ze te laten knippen? Ik had altijd last en daarna nooit meer. Een vriendin van mij heeft ze dit jaar nog laten knippen. Of heb je verder nooit last?
Haha ja bij h&m weet je het maar nooit . Oh hahah hele simpele dingen hoor. Ik kan niet zo goed tegen de warmte dus luchtige kleding. 1 mouwloos jurkje, 1 mouwloos loszittend topje en nog een loszittend jurkje met korte mouw.
Toen ik veel wondjes had van mān beugel vond ik dat spoelen met Kamillosan wel verlichting bood (kun je gewoon bij de etos halen), misschien helpt dat bij jou ook wat!
Nee dat bestaat, ik had dat ook! Vond het laleen nooit heel top werken want het viel er vaak heel makkelijk weer af.
De zelfbruiner van de kruidvat is overal uitverkocht en de medewerker vertelde dat er leveringsproblemen zijn. Mijn tube is op en ben nu in paniek dat mijn benen weer wit worden. Firstworldproblems
Ik als dertienjarige had niet echt momenten waarop ik stil was en met niemand praatte, misschien was dat het probleem.
Heb nu al zin in mn dutje van vanmiddag
Jaa precies pff ik wou wel vroeg opstaan maar zo vroegā¦
Zoān zin in vandaag! Geef een feestje met barbecue en kijk hier al maanden naar uit. Reden: nog half voor mn verjaardag en als afsluitingvan de meeste behandelingen (lees ergste).
Het weer is echt perfect (ja veel te warm, maar ik ga niet klagen :P)
Fijn weekend iedereen
Leuk!! Veel plezier en lekker genieten!