Veel plezier!
Heb je het voorprogramma nog gezien? Ik alleen Anne-Marie, maar die uithalen waren niet heel prettig met dat gegalm. Met Kensington mag je wel gehoorbescherming meenemen haha (doe ik meestal wel trouwens, maar was mijn dopjes gisteren vergeten).
Ik stond net op het perron met mijn muziek in, appjes te beantwoorden. Zie ik ineens dat mijn trein weg rijdt⦠en nu een half uur wachten, had jk gewoon een half uur langer kunnen slapen he
Ieehl er komen kinderen op mijn privee gedeelte zitten⦠op het strand heā¦
Ik heb echt vutdagen de afgelopen dagen en nu moest ik net alweer bijna janken om iets stoms. Zit mezelf echt in de weg. Het helpt ook niet mee dat ik bijna niks gepland heb dit weekend
Ooooooh wat stom zeg, zou mij ook kunnen overkomen.
Ik zit echt al 2 uur in bad, heeerlijk. Wel helemaal verrimpeld
Echt van die zeurende pubers. " oeh stroming is hier heeel heftig" er is hier geen stroming maar goed. " jaa ik ga niet helemaal naar dat vlot zwemmen hoor" ik ben een stuk zwaarder en ouder en ben daar al 2 keer naar toe gezwommenā¦
Gisteren echt een prachtige dag gehad op de bruiloft! Echt intens genoten.
Vanaf nu dan Ʃcht echt vakantie haha dus ik doe dit weekend even lekker helemaal niks! En dan dinsdag lekker op vakantie naar Normandiƫ! Heeft iemand nog tips voor leuke afspeellijsten die we in de auto kunnen luisteren?
Dat klinkt niet fijn Zorg maar goed voor jezelf!
Ben vandaag geheel onverwachts niƩt brak en heb echt zin om allemaal dingen te ondernemen en ik heb er ook nog tijd voor, love it! En zo mooi weer
Inmiddels verplaatst van bad naar tuinstoel. Ooh wat is het heerlijk met dat windje!!
Ik heb er echt zóān hekel aan als mensen zeggen āHeb jij het niet koudā of āHeb jij het niet warm?ā. Die toon is zo irritant en bemoei je lekker met jezelf. Ik voel me altijd rot na deze vraag, alsof ik dom ben en het weer niet goed heb ingeschat ofzo haha
Jaaa, thatās me!
Misschien goed om even op te schrijven. Dan kan je kijken of het bijvoorbeeld een bepaald moment van de maand terug komt ofzo. Hoop dat je vannacht fijn slaapt!
Herkenbaar. Probeer nu iets te bedenken wat ik vanmiddag kan gaan doen want anders ben ik vanmiddag weer aan het janken.
Lag bij jullie het forum er net ook even uit een halfuurtje geleden?
Ik kreeg al flashbacks naar het EGF haha ineens.
Ik ga dadelijk dus make-up kopen samen met mān nichtje want dat wilde ze heel graag voor haar verjaardag maar wat koop je in godsnaam voor een kind van 11??
Oei dat is wel pijnlijk ja. Een beugel op zich is al pijnlijk⦠en zeker zoān veer.
Mwah heb een heftige tijd achter de rug. Het gaat niet heel erg goed nee. Maar langzamerhand hoop ik dat het Vooruit zal gaan. Zal alleen lang duren vrees ik.
Mascara, glittereyeliner, highlite, oogschaduw, concealer stick i.p.v. foundation
Dat dragen mijn brugklassers in ieder geval
Of zoān setje met verschillende oogschaduws en blushes