Wjekw-archief 1

Welke lippen?

4 likes

Niet die in mn badpak zaten.

11 likes

OkƩ, speciaal hiervoor kom ik uit de lurkmodus, wat schattig! En de namen zijn ook leuk :heart_eyes:

1 like

Ik heb ze volgende week in mijn persoonlijke bonus dus denk het niet. Anders ook stomme bonus

En mijn Sprite smaakt naar komkommer :rage:

2 likes

Stiekem vind ik thuis komen altijd het fijnste deel van een reis :heart:ļø

1 like

misschien heb je per ongeluk komkommer sprite. Die is zo fucking smerig

2 likes

Als ik dit zie baal ik zo dat mijn vriend allergisch is

Godver, dat is het ja. Heeft mijn vriend de verkeerde meegebracht. FML

3 likes

Lig nu dus op het strand met mijn date, maar hij is in slaap gevallen. Gelukkig heb ik het forum nog, maar soms duurt het laden lang en denk ik neee, wat nu haha

4 likes

:heart_eyes_cat::heart_eyes_cat:
Stiekem altijd nog harder verliefd op rode katten.

@Indolence mag ik je straks pb’en met enkele vragen over mijn citytrip naar Praag wat ik wil maken?

Ik smelt. Mijn ouders hebben sinds kort ook een kitten. En ook al heb twee poezendames waar ik heel blij mee ben als ik zo’n kitten zie zou ik er zo nog een bij nemen. Maar ja ik weet ook dat dat niet verstandig is.

Vandaag weer beroerd wakker geworden bij mijn vriend. :sob: Hij heeft me net naar huis gebracht.

Wat vervelend! Hoe komt het?

Eens!

Mijn oma van 92 heeft haar heup gebroken. En ik vind het zo erg. Ik wil alleen maar huilen. Mijn oma is echt zo ontzettend lief. Zo lief. En dan dit :sob::sob::sob:

Ah wat sneu. Sterkte voor je oma!

Lief! Dank je

Ja dat is de vraag. Heb het bijna altijd als ik bij hem slaap. Maar vandaag voel ik me wel weer extreem beroerd. Blijf maar kotsen.