Wojo zag net Fred van Leer in het wild.
Hoe wild?
Zelfs zijn strak getrokken gezicht viel niet meer op.
Misschien ligt het aan mij hoor, maar bij mij staat dat update topic echt niet bovenaan gepind.
Edit: ik zie nu wel dat ik het topic kan pinnen, misschien heb ik het dan zelf per ongeluk weggehaald. Nvm in dat geval
Ik PM je morgen!
Haha, ik moet nog een master en een beroepsopleiding van 3 jaar en dan ben ik pas kandidaat-notaris.
Jaaa maar dan moet ik wel al heel vroeg gaan XD ik woon in het hete Limburg
Geloof me, ik klaagde echt steen en been de hele dag door. Twee jaar lang :")
Waarom gebeurt het mij zo vaak dat als ik gewoon aan mensen vraag hoe het met ze gaat/hoe hun vakantie was dat ik meteen een intense reactie krijg over hun depressieve klachten/burn-out/andere heftige dingen?! Ik ben hier echt te sociaal incapabel voor om hier netjes en behulpzaam op te reageren, terwijl ik het oprecht naar vind en graag iets steunend wil zeggen. Ik ben gewoon nogal dit
en daaroor kan ik dit soort dingen niet
Omg ik heb zo’n fijne dag. Vanochtend appte een vriendinnetje om samen in de zon te gaan liggen, op de terugweg kwam ik een oud-collegaatje tegen en zijn we nog even een heel kort drankje gaan doen. Om 1700 uur werd ik alweer opgehaald om bij iemand te gaan eten en zitten we nu heerlijk in de tuin te eten. Deze dag startte met 0 plannen.
Dat zijn de fijnste dagen!
Ik vind mijzelf er bijzonder leuk uit zien vandaag
Ik heb nu wel een voorwoord geschreven maar nog geen samenvatting??? Oenemewatermeloen die ik ben.
Mijn vriend ging vandaag naar een festival en ik weet dat hij er vaak pas te laat aan denkt dat hij zich in moet smeren. Dus ik had vanmiddag nog even geappt dat hij dat maar wel moest doen (hij verbrandt redelijk snel) en hij appte terug dat hij dat al gedaan had. Krijg ik net een appje dat hij verbrand is op zijn armen, want hij had alleen zijn gezicht ingesmeerd :’) jezus
Ah ik heb zo’n relaxte dag vandaag, eerst gaan shoppen en toen de hele middag in een zwembadje gehangen met drankjes en chips. Daarna bbq en nu Titanic op tv.
Hahahahahahhahaha gisteren had een vriend van mij ex-act hetzelfde
Weet iemand of de kiosk tandenborstels verkoopt? Of echt alleen eten? Ik ben tot dinsdag weg naar een afgelegen gebied en ben mijn tandenborstel vergeten dus dat is echt een nachtmerrie
Maar goed, beter zo dan omgekeerd. Ik vind gezicht belangrijker.
Hmm dat zou inderdaad goed kunnen. Helaas kom ik alleen nog maar op een station waar geen AH to go is dus dat is jammer!
Jesus christ superstar! Komt volgend jaar weer voor een paar shows naar Nederland.
Nog nooit gezien bij een Kiosk. Wel heel veel kauwgom