Wjekw-archief 1

Weet je, af en toe denk ik dat het soms best wel eens goed zou zijn als mensen een uurtje per week in staat konden zijn om de (positieve) gedachten van anderen te lezen. Ik hoor zovaak mensen dingen over zichzelf en hun uiterlijk zeggen waarvan ik vind dat het niet klopt en waarvan ik redelijk zeker ben dat andere mensen het ook niet vinden kloppen.

Ik volg je op insta en ik heb nog nooit gedacht dat je lelijk, raar of dik bent. Je hebt juist een heel open vriendelijk gezicht met iets zachts erover. Je lijkt me benaderbaar. Je zit in de knel met je gewicht, maar dat is absoluut niet wat ik zie: ik zie vooral leuke jurkjes voorbijkomen op iemand die dr best doet.

23 likes

Ik ben er vandaag achter gekomen dat een oude date van mij door een ongeluk is overleden. Ik heb hem ruim 1,5 jaar niet gezien maar ik voel me er echt vreemd onder. Ondanks dat het uiteindelijk niet werkte tussen ons,heb ik toch weken in zijn armen op de bank gelegen en ben ik veel met hem omgegaan en nu is ie er niet meer? Zo onwerkelijk, mijn hoofd is echt soep.

1 like

Ik ga dit weekend hetzelfde doen, haha. Heb ze ook wel lang niet gezien dus kijk er echt naar uit om ernaartoe te gaan. Zo lekker soms! <3 Geniet ervan.

1 like

Wat lief, ik heb tranen in mn ogen
Dankjewel!! :heart:️ :heartpulse:

5 likes

Irritatie nr1: mensen die het een persoonlijke prestatie vinden om bruin te worden.

Krijg daarvan echt de neiging om te gaan meppen. Vooral de mensen die dan heel lacherig gaan doen (haha, kijk hoeveel bruiner ik ben haha :roll_eyes:). Alsof je er zelf ook maar enige invloed op hebt hoe snel en hoe bruin je wordt.

7 likes

Ben alleen thuis met bier op en dans kei hard door het huis op de foute nummers van Q-music. Hoop maar dat mensen vanaf buiten me niet te goed kunnen zien. Wel gezellig zo.

2 likes

Ik woon in een studentencomplex in een studio voor m’n rust maar boven mij wonen een stel verenigingmensen in en gedeelde gang, en hun muziek is onmenselijk hard. Hallo het is tentamenweek, doe even normaal zeg.

Dit! Ik weg altijd maar meteen dat ik nooit erg bruin wordt en dat ik niet zo houd van bakken en braden…

1 like

Mijn vriend zit vanavond in de studio van VI en ik zit als een debiel met de camera van m’n telefoon voor de televisie. Alles is wazig of ik klik te laat :cry:, voel me zo kansloos

3 likes

Kan je het niet online terugkijken en dan screenshots maken? Dan kan je nu relaxen en alleen opletten of je hem ziet.

1 like

Geeft Mari Kondo eigenlijk ook tips voor wat je moet doen nadat je je huis helemaal hebt ontdaan van alle spullen die geen ‘joy sparken’ om het zo te houden?

Ik heb het boek maar half gelezen en ben nu ineens nieuwsgierig maar ik heb het alweer verkocht. (Ironisch wel.)

3 likes

Ik vind het altijd zo fijn dat ik hier gewoon al mijn random gedachtes kwijt kan. :heart:

8 likes

Ik krijg er ook wel eens opmerkingen over dat ik zo witte beentjes heb.
Ik roep dan altijd: liever wit en een bleekscheet, dan bruin en over 20 jaar huidkanker.
Word me niet altijd in dank afgenomen.
Heb gewoon een hekel aan de hitte.

8 likes

Ik zag dus trouwens net een hele grote mug in mijn kamer maar ben hem nu kwijt. Grr. Wedden dat hij ineens weer opduikt vlak voor ik wil gaan slapen.

1 like

En dan gaat deze granny nu eens slapen.
Die 3 uur vannacht was veeeeeeel te kort

Hahaha ja dat bedacht ik me ook net :redface:, niet nagedacht in al m’n enthousiasme

Jij bent vriendelijker dan ik ben. Heb weleens tegen iemand gezegd dat ze er door al die zon nu al 10 jaar ouder uit zag en dat ik daar vriendelijk voor bedankte. :grin:

Ik snap die hele obsessie met wit-bruin uberhaupt niet. Ik ben ooit met een familielid op vakantie geweest die op de laatste dag doodleuk voorstelde om op zoek te gaan naar zelfbruiner, want “anders geloven mensen niet dat we op vakantie zijn geweest.” Ik was nog heel jong, maar heb daar goed moeilijk over gedaan.

3 likes

Masker opgezet tegen m’n ex. Ik moet hier doorheen… Hierdoor heen vechten ook al kost dat alles wat ik in me heb

1 like

Hahahaha! Ja ik had het gezien :joy:. Ik krijg serieus ook allemaal appjes van vrienden om dit aan mij te laten zien

1 like

Haha ik zat van de week op het strand tussen de bejaarden met een leren huid. En toen dacht ik gelijk even nog wat meer insmeren.

1 like